Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberry, no niin toi kuulosti jo paremmalta.. :wink Meilläki nyt se uus jääkaappi paikoillaan, mut totesin vaan suruissani että eipä tartte ihan hetkee sitä luukkua olut tölkeillä täyttää, täytynee vissii pitää siihen asti jotain pillimehuja! :grin
Mä kans ukolle totesin ku saatiin tietää pojasta et täytyyki opetella varoon niitä pissahyökkäyksiä kun tytön kans sitä vaaraa ei ollu. :)

Huh, nyt saa luvan riittää tältä päivält kun sain maalaukset valmiiks. Vitsi tuli kodinhoitohuoneen yhestä seinästä hieno kun mietin alkuun et ois kiva saada siihen jotain kuvioo tai sellasta kun muuten ois niin tylsä, noh, kun en keksiny mitään ni lykkäsin likalle pensselin käteen ja sanoin et maalaa mitä haluat, nyt sieltä löytyy sit eläimiä, meijän kuvat kukka, sydämiä jne. Onpahan ainakin omalaatunen seinä! :p Nyt muute huomasin ekaa kertaa karmeen turvotuksen jaloissa!! Koko päivän ku seisoo ni näköjään tässä tulos, nilkat on ihan järkyt!

Pommiina, Ei vitsi mä haluun kans samanlaisen jääkaapin !!! :oops::p Kuulostaa niiiiiin hienoltaaaa ! :grin Mulla on ollu sauna juomana muumi limpparia tölkissä :p Tulee sellanen olo et on edes joku tölkin korvike ku ukko kaataa karhua napaansa nenän vieres :grin Sisko sano kans mulle et mun pitää antaa tela pojan kätee ja kattoo miten taiteelliset seinät tulee. Tosin veikkaan et sitä maalia ois muuallakin kun seinissä ku tollanen koht puoltoist vuotias maalaa :grin Voin kyllä kuvitella miten nätin seiän teidän tytsi on maalannut :) Mullaki tullu perjantain jälkee turvotuksia jos vähänki teen jotain :eek: Tänäänki jalat ollu nii turvoksis sen kolmen tunnin kävelyn jälkee ja mul tulee viel kauhian kipeeks :confused: Täytyy varmaa ottaa taas tuhat tyynyä sänkyy et sais nukuttua o_O

Ja miks täällä foorumilla on aina niin hiljasta just kun kaipaisin juttuseuraa mut en tiiä ite mistä sitä rupeis jutteleen!?

Hymykuoppa, Musta on taas tosi outoa kun vauva on niin rauhallinen. Viimeks tuns niitä potkuja nii et kans toivoin et loppuis. En varmaan istunut tuntiakaan päiväs niin ettei ois mahaa tamputtanu. Tämä kaveri ilmottaa itestää nii harvoin vaiks löhöisin koko päivän :confused: Ainoo mitä tää tekee ni on et jumiutuu pahasti ja sit särkee nii hirveesti. Illalla ja yöllä hieman aktiivisempi, mut muuten tosi laiska. Sillon jos ärsyyntyy ni näyttää kyllä missä asustaa :)

Onkohan muuten normaalii etten ole tuntenu yhtään kertaa täl lapsel hikkaa ? o_O Mul oli ihan samanlaist ton ekan kans. Vitsi kun se hetkeks rauhottuis et saisit lepii :)

Mä mietinki et jos sen pää on nii alhaal ni en mä varmaa ees huomaa jos tuol alapään luona joku hikkailee :grin

Sulla myös varmaa vaikuttaa se mahan koko kipuihin niin ku mullakin. Ku tuntuu välil et tuo ei ollenkaan mahu kääntyilemään tuolla kun niin pieni massu :) Hävetti mennä taas ultraan ku mul oli pienempi maha ku muilla ja olin kaikista pisimmällä raskauden kans :grin

Ei mua hävetä se että mun maha on pieni. Päinvastoin! Häpeilisin varmaan paljon enemmän isoa pallomahaa. Mua vähän jopa harmittaa niiden puolesta joilla on niin iso maha ettei sen kans pysty oikeen tekeen mitään! Mä oon siis vaan tyytyväinen :)

No oon mäki sillee tyytyväine jos ei ois nii kipee. Mut kyl mun tekee pahaa ku jotku on niiiiiin kamalan isoja ja on niin vaikea liikkua :confused: Harmittaa ihan huolella toiste puolesta myös. Siks vähä hävettää ku toiset on tuskissaan mahan kans ja mul on tälläne pikku pallo

...nii ja silti tän pienen mahan kanssa liikkuu yhtä vaikeen näkösesti kun sellasen isonkin kanssa! Saakelin selkäkivut!

Joo toivotaan että meininki vähän rauhottuis masun ulkopuolella! Ehkä se selviää jo reilun kuukauden päästä :)

Mulle neuvola täti sano et nyt kun vauva on rauhallinen se voi enteillä käytöstä myös masun ulkopuolella et tulis rauhallinen vauva o_O Mut mites kun tuosta ikiliikkujasta tuli niin kiltti, hyvin syövä ja kunnolla nukkuva poika ? :confused: Enteileeköhän tää vatsassa oleva rauhallisuus nyt sit oikeesti hirveetä mekastusta mahan ulkopuolella ? :confused:

Jeppis jepulis... Tuli sitten erittäin huono yö :sad001 Mahaa särki ja jalat oli ihan tohjona. Sit tuli viel riita ukon kans yöllä kun sillä näköjään meni hermo mun särkyihin... Niin tahalleen mä oonkin kipeä.. Omasta mielestäni kyl ei tarttis asiasta huutaa vaikka itse ois kuin väsyny. Herra kumminkn nukkuu tyytyväisesti unet putkeen eikä heräile samalla tavalla... No sitten suutuin itekki ku tulee paha mieli kun toinen huutaa asiasta mille en mitään voi ja niinpä oli taas niin mahtava hulabaloo päällä et varmaan kuulu anoppilaan asti :sad001 Ulkona on aivan ihuna sää, mut en millään jaksa raahautua ulos enkä haluais tota poikaa kumminkaan sisällä pidellä :sad001 Enkä kyllä kehtaa anopin äiteelle soittaa et leikkiskö pojan kanssa ulkona kun tiedän mitkä vittuilut sieltä tulee... Ja muutenkin poika on just syli hali tuulella kun musta tuntuu et ranteet napsahtaa poikki ettei huvita ees kahvia juoda ku särkee :sad001 Sit tääl pitäis siivota, mut tiedän et ukko ei sitä tee kun tänään on PERJANTAI... Ja muutenkin varmaan kalja maistuu kun herralla on sunnuntaina synttärit... Väitti et haluu olla mun kanssa viikonlopun, mut eiköhän tuo yöllinen ollut tuomio jo kivalle viikonlopulle :sad001

Takaisin