Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No on nähty ennenkin et kalja ja kaverit menee mun edelle ja uskon et ton riidan jälkeen varsinkin. Ja varsinkin jos en itse jaksa mitään spesiaalii tehdä ni ei se kotona istu. Ja meillä taas ens viikko on sitä erillään oloa ku ukolla iltavuoro :sad001 Ja sori musta ei varmaan tänään irtoo mitään piristävää.

Olishan se niin kiva jos se sattuis olee hyvällä tuulella.. Mut ei ku tänään on haista mutsi vittu päivä ja kaikki on nii perkeleen hankalaa näköjään. Kokeillu kaikkee mikä piristäs sitä mut ei ku vittu heitellää seinille ja mikää ei kelpaa. Hirvee itku huuto koko ajan. En nyt yhtään jaksa ! Ja toi ukkokin on niin rasittava... Ei todellakaan oo mun päivä ! :sad001

No kannoin sen nyt tonne sänkyy jos se vaikka rauhottus sinne. Ihan mahoton ollut :sad001 Itelle vaan tulee niin kauheen paha mieli kun ei jaksa taistella ton poitsun kanssa ollenkaan :sad001 Ja muutenkin harmittaa kun särkee ja on vaikeeta olla kotosalla. Ärsyttää toi ukko ku se on nii hyvä aina neuvomaan mitä pitäs tehä.. Ja aina sanomassa mitä teen väärin tai en osaa. Jos hän on kerta niin paljon parempi ton muksun kanssa ni jäis vittuitte kotio ja tekis kaikki nää paska hommat :mad: Hän on 8 h töissä ja loppu päivän makaa sohvalla ja ravaa röökillä. Yrittäs edes yhden viikon hoitaa kotihommat ja muksun itte ni ymmärtäs et ei se aina helppoa oo ja kyllä sekin väsyttää. Mut muahan ei saa väsyttää kun oon vaan kotona. Ja sille toi poitsun hoitaminen on nii eri asia ku ei toi sille kiukkuu samal taval. Isiä aina ootetaan kotii ja äiti on ihan kakka kun sen naamaa kattoo koko ajan. Ja sekin et ukolla ei oo kipuja eikä se täs samal yritä kasvattaa pientä elämää sisällään. Ärsyttää ku pitää aina olla neuvomas... Miks ei vaan vois sanoo vaik jotain piristävää ja kannustavaa ?

Cranberry, laita luu kurkkuun sille äijälles :)

Löysin Prismasta mun yhtä lempparivalkkaria holittomana! Blue nun. Nam nam. Eka lasillinen meni ihan janoon muutamalla huikalla lämpösenä :grin

No mä en kyl pysty yhtyyn noihin paskoihin fiiliksiin kun itellä on ollu oikeestaan ihan jees. jumpassa käyty ja nyt oottelen et ruoka valmistuu, karmee nälkä!! Mut eiköhän ne hyvät fiilikset mullakin laannu ku pitäis siivoon alkaa!!! :grin

Cranberry, Joo mä oon kans sitä mieltä et rupeet pikku hiljaa laittaan sen ukkos kuriin, sun ei tartte tollasta kattella kun muutenkin voit huonosti! Ihan kiehuttaa sun puolesta! :mad:

corolla, Joo toi blue nun on herkkua!! Mut mä kun en noita alkoholittomia litkuja harrasta niin odottelen et pääsen maisteleen aitoo tuotetta! :wink

Voiski jo ruveta tekeen listaa viinaksista mitä on tän raskauden aikana himoinnu eniten ni sit juo niit kaikkia varpajaisissa! Hah,tosin mä ny varmaa täl hetkellä joisin mitä vaan missä on alkoholia ni mahtais tulla pitkä lista ja pitkät varpajaiset mega lärveillä sekä tappavalla krapulalla! :grin

Onneks tuo poika nukahti :) Tais silläkin vaan olla iso väsy :) Oon täs ny kaks tuntii maannu ja kohta sahaan mun käpälät irti ! Ihan törkee kipu ranteissa vaikka en mitään tee :eek:

Joo toi ukko jo laitto ihan eri suuntasta viestiä.. Se taas unohti et meillä on ollut riitaa ja näin.. Ärsyttää ku pitää taas leikkii et ei täs mitää riitaa oo ollukkaa o_O

Pommiina, Mua jänskää muuttuuko mun maku taas:grin Poika meinaa muutti jopa mun viinas makua et monet mitä ennen tykkäsin juoda ni alkokin ihan kokonaa äklöttää ku niitä maisteli raskauden jälkeen o_O

Pommiina hyvä vaan jos jollain on ollu parempi päivä kun meillä muilla kiukkupusseilla! Itekin alan pikkuhiljaa vähän piristyy :)

Nii ja mä kans kyllä jätän holittomat juomatta mutta oon ostellu jo kotiin valmiiks omia lempparijuomia odotteleen sitä aikaa kun pääsen niistä nautiskelemaan. Pari siideriä ja 3 pulloa viiniä on kylmässä jo :)

Mä en oo viittiny ostella viel mitää kun olis liian iso houkutus tuola kaapissa :) Lempi rommit ym odottelee kyllä tuossa, mut viinit käyn myöhemmin hakemas jos ei enää pitkää tarttis oottaa :grin Haluuuuun vaavin kainaloooooon :oops:

Niin ilmeisesti toi ällötys voi sit koskee viinaksiaki,itellä en kyl usko et ainakaan bissen maku tulis koskaan ällöttään.. :wink mut ruuissakin toi voi olla, meinaa must tuntuu etten tuu esim. poppareita syömään ihan hetkeen, niiden hajukin kuvottaa mua nykyään kun alkuraskaudessa tuli niit syötyä samoihin aikoihin kun oli ne karseet pahoinvoinnit, niin on sit jääny sellanen kuvotus..

Voi että, mä en kans pystys pitää mitää herkku viinaksia tos näkyvillä, meillä löytyy kyl muutamiakin lajikkeita mm. ihanaa skumppaa laatikollinen, mut ne odottelee visusti kylmiössä missä en ikinä käy.

Takaisin