Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberry ihanaa kun oot saanu nukkua! Tollasen yön jälkeen ei voi tulla kun hyvä päivä ja vielä kun aurinkokin paistaa! Sait jo muhunkin vähän tartutettua positiivisia ajatuksia :)

Hihi :grin Herkuteltiin viel pojan kans mustikoita ja vattuja aamupalaksi :) Ja nyt jo pelkästään hymyilyttää sekin et meidän pojan pitkään kestäny isi vaihe on hieman menos ohi :p Isi kun oli viikon lomal ja sen jälkee ei oo mitään muuta kyseltykkää et missä isi ja isi sitä ja isi tätä. Niin tänä aamuna on kantanu mulle leluja ja sanonu äitiä :grin En oo äitii kuullu ku muutaman kerran suusta tän parin kuukauden aikana niin on ihanaa kuulla taas :) Nyt täytyy vaa toivoo ettei massuun ala särkee tuo kävely. Muuten täyty heti kääntyä kotio o_O En viiti lääkärin sanomisia uhmaa ehkä se on vaa uskottava etten voi olla super mamma pariin kuukauteen :p Ja hyvä jos hyvä mieli tarttuu sinnekkin ! :) Ja kivaa et pääset säkin vähän rentoutuu työporukan kanssa ja tulee muuta aateltavaa :) Mulla on viel töihin soitto edessä tänään... o_O

Mä taidan kans mennä vääntään itelleni herkkuaamiaisen jos tää päivä vaikka lähtis sillä käyntiin! Joku superhyvä marjasmoothie vois olla ihana :)

Oon vähän myöhässä kommentoimassa, mutta...

Synnytyspelkoisille sanoisin, että sitten kun ne viikot on täynnä, niin sitä on ihan joka ämmä valmis tekeen ihan mitä vaan, että saa sen mukulan ulostautuun. Vaikka kestäis viikon, niin siihen on valmis. Sitä on niin kypsä siihen raskaana-oloon. Ja toistan toistan nyt itseäni, mutta älkää suunnitelko synnytystä liikaa. Menkää virran mukana.

Ja siitä synnytyksen käynnistyksestä. Mä en nyt sitten tiedä onko ne supistukset kovempia kuin normisynnytykses. Mutta kyllä sen kaiken kestää. Ei sitä tarvii pelätä. Ja niitä käynnistysnappejahan ei anneta kahmalokaupalla vaan 1/4 murusina kerrallaan. Oletettavasti sen takia, että ne vaikuttaa yksilöllisesti. Mun kanssa samassa huoneessa osastolla oli kaksi naista. Meille kaikille siis annettiin niitä murusia. Toinen oli viidettä päivää ja toinen neljättä. Me kaikki lähettiin saman päivän aikana synnytyssaliin. Tosin mä olin synnytyssalissakin vuorokauden, ennenku tuli leikkauspäätös.

Niin ja joku kysy, että mitä jos tekee mieli molempia suolasta ja makeaa, niin kumpi sitten tulee, tyttö vai poika. Niin tähän sanoisin kuuleman perusteella että tyttö. Koska pojat ei aiheuta makeanhimoa ollenkaan. Mene ja tiedä. :)

Mä pesin 32 ikkunapintaa! Ihana ilma!

Sain muuten edellisessä raskaudessa ruokamyrkytyksen yhdestä karvakäsipaikasta raskausviikolla 22. Oksensin ja paskoin kokonaisen vuorokauden putkeen ja jouduin tiputukseen. Jumalaare, että pelotti, että nyt se syntyy! Mutta tiputus autto. Makasin n. 6 tuntia TK:ssa. Tämän kokemuksen jälkeen olen välttänyt sitä kebabbia mihin tulee kermaviiliä... muista senkään nimee :) Terveisin Alzheimer-potilas

No enhän mä osannu mitää lyhkästä lenkkiä tehä... Kävin viel kaverinki mukaan hakee ja koti matkalla käytii viel kaupan kautta et oltiin reissussa kolmisen tuntia ! :grin Nyt oon kyllä ihan nuutunu ja loppu matkasta tuo poikakin torkahti ja lepii nyt uudestaan sängyssä :) Veikkaan et tää reissu kostautuu mulle illalla/yöllä. Ja nyt sain töihin soitettua etten oo enää tulossa. Rupesi oikeen kunnolla harmittamaan :sad001

Åke, Voi ei mitä särkyä o_O Itelläki tullu muutaman kerran tollasia menkkamaisii kipui ja ollu ihan varma et menee kesken, mut onneks oon jo näin pitkälle selvinny :) Nyt otat vaa rauhas ja lepäilet :)

corolla, puhuu ehdottomasti asiaa tosta synnytyksestä, uskokaa huvikseen! Ja vaikkette uskoiskaan niin tuutte sen kyllä huomaan.. :)

Täällä kans käyty salilla, sit pitäs lähtee juoksuttaan noi hurtat ja jatkaa remppa hommii+ muuta kaikkee kivaa! Siis helvetti miten sitä ehtiskään kaikkee tekeen jos olis päivät viel duunis, ku tuntuu et vaik on koko päivä aikaa ni aina ne päivät vaa menee hujauksessa ohi.. Noh, ehkä siks tää remppa ny otettiinki tähän ku oon kotona nii saa aina jotain aikaseks..

On kyl ihana ilma!! Mä siis rakastan kevättä ja kesää varsinkin, mut täytyy kyl sanoo et näin raskaana ollessa nekin oikeestaan vaan vituttaa kun nytki ois niin mahtavaa mennä tonne auringon paisteeseen tekeen pihahommia, ottaa siin pari bissee ja sauhutella meneen! Noh, siitäkään ei voi kun haaveilla..

Pommiina, En mä tota synnytystä ala suunnittelee sen enempää ku viimekskää :grin Mä luotan siihe et menee omalla painollaan etiäpäi ja en tee mitää toive hommeleita ku se on vaa sit pettymys jos jotain ei voi toteuttaa :) Päätin vaantaas unohtaa ton järkeily asian ja olla tietämättä yhtään mistään mitään :grin Ehkäpä siks meni nuo yö unetki nii hyvin ku päätin nyt unohtaa koko asian ja onneks se ukko parka heräs töihi :grin Voin vaa kuvitella miten oon kieli pitkäl kuorsannu sängys kun en oo edes kelloo heränny :p Harmi et mun remppa into ei nyt oikee pääse oikeuksiinsa kun on tuo lepo käsky :sad001 Olis kans nii paljo tehtävää täällä ! Ja oon niin samaa mieltä tosta pihahommista ja bissestä :p

En mäkään uskalla oikee muuta tehä ku käppäillä. Lekurin mielest ois ne koti touhotuksetki syytä unohtaa o_O Mut mistä saan päivään sisällön jos makaan vaan himas ja en saa edes imuroida ? o_O

Niin se on vaa pakko ja kyllä mä itekki huolestuin ku näin miten paljon paikat joustaa ja vauvan pääki alhaalla.. Ja kyllä nyt oon tarkkana ettei tuo vatsa kipeydy :) Mut jotenki tuntuu vaan tosi tylsältä ku oon sellane etten oikee osaa paikoillani olla :grin Varsinkin kun tuo aurinko alkaa paistaa :p No mutta jos vaikka ne hurjat luvatut pakkaset ja lumi sateet tulee niin enköhän mä jämähdä sisälle :grin

cranberry, Näinpä! ja katos siinä sen huomaa et ku lakkaa murehtimasta ni heti paranee unetki.. :)

Mulla on kyl niin sympatiat teijän puolella, mä meinaan tulisin hulluks jos saisin kieltoja ettei tyyliin mitään sais tehä, huh, kyl tulis niin pitkä loppuraskaus!! Ja siis todella toivon ettei tuukaan! :confused: Mä alan muutenki oleen jo niin kypsä tähän raskauteen taas.. Helvetti kun tää aika tuntuu välillä niin matelevan! Vaik sit toisaalta tähänkin asti ollaan tultu niin vauhdilla, vastahan sitä plussas! Et ei oikee tiiä mitä aattelis, no kai sitä täytyy vaa toivoo et heinäkuu tulis nopeesti!!!

Alkuun must tuntu kans et aika ei liiku, mut nyt on tullu taas sellane huih ollaan jo viikoil 32 :eek: Ja jokseenkin toivon et käynnistäisivät taas viikol 38 ettei ihan loppuun asti tarttis oottaa :grin Tosin tiedän et sit olis taas rankat 3 tunnin välein syötöt pienen painon takia, mut ei ainakaa jänskäis kokoa :grin Oon meinaa nähny sellasia jätti vauva unia et pitäis puskee 7 kg pallo pihalle :p Ja voi vitsi teil on viel pitkä aika ! Menispä aika nyt hurjaa vauhtii et saatas kaikki vauvat kainaloon :)

heeeiiii, äläs ny Cranberry masenna meitä enää enempää!! :grin Sun olis pitäny sanoo et no eihän teilläkään enää kovin pitkää odotusta enään oo ja aikakin menee niin vauhdilla, että ennenkun huomaattekaan niin tää kaikki on ohi.. :wink

Anteeks Pommiina :p Mä jo haaveilen siitä kesän ekasta bissestä vaikka synttäritki on varmaan vaan kakka vaipan vaihtoa, mut edes koti pihalla :rolleyes: Mut ei teillä pitkä aika oo :wink

Hih tuli tuosta kakka vaipasta mieleen et toivottavasti tää toinen harrastaa isän päälle pissaamista :grin Meinaan tää meitin ensimmäinen pissi aina mun päälle ja silloin kun ekan kerran oikee kunnolla meikkasin ja laittauduin synnytyksen jälkeen neuvolaa ja kauppaa varten ni viime minuutin vaipan vaihdossa sitten, noh väänsi tortut päälleni kun nostin jaloista poikaa :grin Voitte varmaan kuvitella mun ilmeen kun oon rinnasta sukkiin asti siinä ihanan keltaisessa vauva kakassa ja just silloin ku päätin et näytän nätiltä ! Siinä sit vedin taas perus rytkyt jalkaan ja kirosin et turhaanpa mä laittauduin :grin Nyt toivon et tuo ukko saa saman kohtalon ku nauro mulle silloin niin jos pilkka osuis vaik omaan nilkkaan :p:wink Oi miten ihanaa se vauva aika onkaan :rolleyes:

Ja hymykuoppa koita nyt ottaa se rento asenne kans :) Laita aivot hetkeks narikkaan vaiks se vaikeeta onkin :)

Takaisin