Åke, Mul on vähän samankaltanen olo välillä
Mä kyllä meillä kokkaan, mut en millään tavalla välitä oikeestaan mitä teen. Ukko päättää mitä syödään ja onneks on tuo napero koska muuten oisin tosi laiska tekee mitää. Muutama viikko on menny sillee et etoo kunnon ruoka välillä
Ukko asiasta valittelee ja kyttäilee nykyjää viel tarkemmin mitä syön
Kun olin kaverin kans siel shoppaamas ja sit me käytii "salaa" mäkissä ja kerroin sen sitte ukolle ni kysy oikee et söinkö mä edes sielä mitään
Siis mä en muutenkaan rakasta mitää hamppareita tai roskaruokaa ni piti sit oikee ruveta varmistelee söinkö
Välillä tunnen itteni lapseksi kun tuo tarkkailee mua !
Voi vitsi kuulkaa mulla on ollu hyvä aamu tänään !
Eilen mentiin jo ennen kymmentä nukkumaan mikä on mulle siis tosi harvinaista. Nukuin yön hyvin ja aamulla tapahtu isokin ihme. En herättäny ukkoo töihin ! Siis yleensä mä herätän sen viideltä kun se ei itse pääse ylös muuten. Ni nyt minä oon saanu tyytyväisesti kuorsata koko yön ja aamun ja ukko lähteny omin voimin töihin
Vähän tuntu hyvältä herätä pojan höpötyksiin ja tajuta et mun yö unia ei keskeyttäny edes vessa hätä :) Tosin piti hirveellä kiireellä juosta vessaan :) Mut nyt ois suunnitelmis taas kävely lenkki pojan kans kun tuo aurinko rupee viel hieman enemmän paistaa ja toivon et täst tulee hyvä päivä !