Suolasen himo=tulossa poika, makean himo=tyttö. Osimoilleen näin.
Pommiina, ei mua vitutakaan mitenkään kauheesti, paitti se, että mies polttaa silloin tällöin, mutta silti on tullu poltelttuu. Mikä mua riivaa? On vaan niin vaikea käsittää olevansa raskaana. Sydänäänet ja pieni mahakumpu on ainoot asiat mistä tietää olevansa raskaana. Ja en mä tiedä millä helvetillä olen tän itselleni oikeuttanut jokapäiväiseksi iloksi, mutta sen tiedän, että pääkoppa tuntuu vaan paremmin pysyvän kasassa sen muutaman röökin avulla. Ilman sitä musta tulee ihan sekopää huutaja. Olen niin koukussa tohon aineeseen. Ja miksei se voi edes maistua pahalta, niinku oikeesti, ällöpahalta. Perhana. Ja miks mulla oli aluks helppoo olla ilman, ja nyt yhtäkkiä siitä on tullu taas tapa. Neuvolaan en todellakaan ole lähtenyt soitteleen, että "hei täällä mä kiskon röökiä joka päivä, haittaakse?" :D Enkä aio siitä kertoakaan. Ei sitä saarnaa jaksa kuunnella. Muutenkin tuo neuvola on aina ollu sellanen paikka, että siellä on NIIN helppo pahottaa mielensä. Vaikkei kukaan mitään suoraan sanokaan, mutta kyllä ne vittuilut pystyy rivien välistä lukeen.
Mutta mä olen siis aina vaan paska äiti. En polta askia päivässä, mutta kyllähän se yksi tai kaksikin on liikaa.
Haukkuis ja huutais ny joku pystyyn. Auttaiskohan se?