Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Åke, Mul on sellanen kuoppa napa normaalisti :grin Mut nyt ku masu niin pinkee niin se ei oo enää nii kuopal, mut ei oo mitää sellast et jotai tulis ulos tai muuta :confused: Sit taas mietin ku mul on tos toi napakorun reikä et onko se nyt niiin kireenä et kohta se repee ku on toi napa ollu kipee :eek: No vittu oonpa määki tyhmä :grin Ehkäpä joo se ei oo mun navas kii :p Ei luoja. Heh heh :grin Mut siis se näyttää silt et ku joku nykis napaa :grin

No hei mulla on jo yks lapsi kotona ja tollasta muistanu/tienny :grin:oops: Tulipas fiksu olo :grin Hitsi kuules must on tullu ihan super leipuri :p Ukko halus jotain hyvää ni tein toistamisee mustikka piirakkaa kun ei siitä edellisestä saanu palaakaan. Meillä kun noita marjoja pakkases riittää kiitos mummojen ni aattelin et teen ja tuli tosi hyvää ! :)

Minusta on nii mukava tehä kaikee nykyjään ku on toi oma napero ja se tykkää aina kaikesta mitä äitee tekee :) Nam nam sanoo ja taputtaa äitin ruuille :grin Tulee aina hyvä mieli tehä :) Haha :grin Mullekki sattuu välil et olevinaan hirvee inspiraatio ja sit se vähän lopahtaa ja ukko ihmettelee mihin herkut jäi :p

Mä tuun vähän tuuletteleen tännekin...
Alle 50 päivää laskettuun aikaan!! Loppu häämöttää jo, en millään malttais odottaa :)

edit. Onkohan Pippuri päässy synnyttämään kun eilen ei kuulunu mitään?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Suolasen himo=tulossa poika, makean himo=tyttö. Osimoilleen näin.

Pommiina, ei mua vitutakaan mitenkään kauheesti, paitti se, että mies polttaa silloin tällöin, mutta silti on tullu poltelttuu. Mikä mua riivaa? On vaan niin vaikea käsittää olevansa raskaana. Sydänäänet ja pieni mahakumpu on ainoot asiat mistä tietää olevansa raskaana. Ja en mä tiedä millä helvetillä olen tän itselleni oikeuttanut jokapäiväiseksi iloksi, mutta sen tiedän, että pääkoppa tuntuu vaan paremmin pysyvän kasassa sen muutaman röökin avulla. Ilman sitä musta tulee ihan sekopää huutaja. Olen niin koukussa tohon aineeseen. Ja miksei se voi edes maistua pahalta, niinku oikeesti, ällöpahalta. Perhana. Ja miks mulla oli aluks helppoo olla ilman, ja nyt yhtäkkiä siitä on tullu taas tapa. Neuvolaan en todellakaan ole lähtenyt soitteleen, että "hei täällä mä kiskon röökiä joka päivä, haittaakse?" :D Enkä aio siitä kertoakaan. Ei sitä saarnaa jaksa kuunnella. Muutenkin tuo neuvola on aina ollu sellanen paikka, että siellä on NIIN helppo pahottaa mielensä. Vaikkei kukaan mitään suoraan sanokaan, mutta kyllä ne vittuilut pystyy rivien välistä lukeen.

Mutta mä olen siis aina vaan paska äiti. En polta askia päivässä, mutta kyllähän se yksi tai kaksikin on liikaa.
Haukkuis ja huutais ny joku pystyyn. Auttaiskohan se?

Mä oon kuullu joskus sanottavan että se lopettamisen aiheuttama stressi on vauvalle itseasiassa haitallisempaa kun yks rööki sillon tällön. En tiiä kuinka totta se on, mutta jotenkin tuntuu ihan järkevältä mun mielestä. Kyllähän tupakointi on niin koukuttavaa että sen lopettaminen on monille tosi tuskallista!

Ehkä toi vaihe menee taas ohi ja pystytkin olemaan taas pidempiä aikoja polttamatta? Toivotaan niin, mutta älä nyt ruoski itteäs ton takia! Oot kuitenkin polttanu hyvin vähän.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

corolla, No on kyl vittumainen tilanne! Oon tos mieles samanlainen kun sä et jos mäki ny täs sortusin välillä sauhutteleen niin en mäkään kyl lähtis neuvolassa asiasta puhuun, ja ihan just siitä syystä että ne saarnat mitä sieltä tulis on tasan tiedossa jo, eli ei siit olis mitään hyötyä. Siit raskaana ja rappiolla ohjelmasta on hyvin nähny et mitä se tupakka tekee ja sen tavallaan tiedostaa mut jotenkin sitä ei sit kuitenkaan ehkä täysin käsitä, koska siitäkin huolimatta mäkin sillon sen yhden sorruin tuprutteleen.. Hankala selittää mut aikas helvetin outoo! Ja just toi et vaikka on maha ja potkut ja sydänäänet+ ultrat niin jotenkin se vaan on vaikee käsitää et siel joku möhkäle kasvaa.. :D Mä en kyl ala sua haukkuun ja raivoon koska en usko et sellanenkaan auttaa yhtikäs mitään. Kun tietää ne faktat niin se päätös vaan on lähdettävä ittestä, ei siin muu auta, näin mä ainaki aattelen ja mun kohdalla ainakin se pitää paikkansa. Ja mulla tosiaan helpottaa se kun ukkokin lopetti, en ees haluu kuvitella mitä tää olis jos se tossa sauhuttelis meneen.. :confused:

Ei muuta Ikeaan shoppaileen. Voi helvata. Koukussa puolukkamehuun = raskaana ja rappiolla :grin

Kiitti hymykuoppa ja Pommiina vastauksista. Tää on selittämätön tilanne, mutta toivon, että tää jotenki mysteerisesti johtuu nyt tästä raskauden vaiheesta, tai jotain, ja pystyisin jatkossa/tämän "vaiheen" jälkeen tsemppaamaan taas uudestaan. Fiksua tää nyt ei ainakaan ole. Katotaan mitä tapahtuu...

pirtelö on kyllä niin hyvää :Heartred toissaehtoona sitä justiinsa tehtiin ite; suklaa- ja vadelmajätskiä ja punasta maitoo...nam :p

täällä kirjottaa tällä hetkellä yks niin aivot jäässä -tapaus kun olla voi...oon muutenkin vähän pönttöpää ja unohtelen asioita,mut nyt siä ei tunnu pysyvän mitään.puolet tavaroista unohtuu mitä pitäs ottaa mukaan,ruoka saattaa jäädä sivupöydälle matkalla jääkaappiin,tiskari laittamatta päälle vaikka on jo aineet ladattu ja vesihana auki...lista on loputon.yritä tässä ny si jotain gradua kirjottaa :confused:

Heidi mä just kävelin kauppareissulla kaupan ohi ja tajusin sen vasta seuraavassa risteyksessä...Kuinka hitaalla mun aivot voi käydä?

Takaisin