Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmi, että olen ihan tippunu teitin kyytistä keskustelusta, vaikka palstan aloitinkin.
Mutta komeeta että samanhenkiset on löytäny toisensa!
Onnittelut sukupuolitiedon saaneille. Mulla se päivä on 31.3.
Neljän päivän kylpylälilluntareissu teki hyvää.
Ja vois kyl aloittaa tokan vavvan kans vauvauinnit.

Painon kanssa painiskelevat;
Mulla menee kohta 90 kiloo rikki ja olen 160 senttiä pitkä, joten repikäähän siitä huumoria.
Kunhan ei taas menis satanen rikki.

Corolla tästä on tullu varmaan yks foorumin aktiivisimmista keskusteluista, että kiitos kun keksit tällasen tehä! Kärryiltä tippuu kyllä helposti kun juttu luistaa, mutta musta täällä on kiva keskustella kun ilmapiiri ei oo ollenkaan tuomitseva vaan aika ihanan ymmärtäväinen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hymykuoppa, Hyvä et olikin kivaa :) Itekki välillä hermostuu vähän liian nopiaa turhista asioista :oops: Mulla on ollu tänää oikee teho päivä ! Lenkin jälkeen sain siivottua alakerran ja tein vielä ruokaaki ja tiskailin :) Ja eipä oo särkeny ! Veikkaan kyllä et huomenna oon ihan jumissa kun oon taas erehtyny touhottaa :grin

Corolla, Kiitokset vaan täällä tätä juttua tosiaan riittää :grin Päivässä tipahtaa hyvin jutuista. Oi kelpais kylpylä mullekkin ! :)

mää niin hajoon.

miehen talviloma: maataan vähintään yhteen iltapäivällä.sen jälkeen syödään mun passaama aamupala,avataan kone ja venytään ja vanutaan ja käytetään tunti käydessä paskalla ja suihkussa ja sitten kello onkin jo jotain neljä-viis iltapäivällä.sit voikin todeta,ettei täs taida enää mitään kauheesti jaksaa/ehtiä tehä,ja voi pelata iltaa myöten tankkia koneella.sitten joskus puoliltaöin muistaa et määkin oon olemassa ja kysyä et katotaanko leffa.ja ihmetellä miks eukko alkaa olla vähän kireellä...

no,ainakin tulee jotain tehtyä.nytkin analysoinu graduaineistoo iltaseiskasta tähän asti kun eipä tässä muutakaan tekemistä oo...aargh.

:angry9:smiley-angry016:violent006

Heidi, Kuulostaa niiiiin tutulta ! Meillä vapaa päivät on just tollasia ja aamu vuorojen illat vaan pitää löhöö ja tuijottaa telkkaa.Ja viikonloppuisin sit keksitään illasta lähtee kaverien kans kaljalle, mut mun kans ei oo voinu tehä tai jutella mitään ! Ja sit kun asiasta sanoo se ei edes ymmärrä mikä mua ärsyttää ja omasta mielestään ollaan vietetty yhteistä aikaa. Tosi yhteistä aikaa joo. :angry3

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE !!! :Heartred

Täälläpä on tainnu kaikki muutkin viettää hiljaiseloa kun en oo missannu mitään! No hyvä :) Ajattelin että olisin ehtiny jo tippua täysin kärryiltä.

Mites muilla on naistenpäivä sujunu?

Hymykuoppa, Tosi tylsästi ! Ukko ollu koko päivän ku mikäki lahna ! :confused: Verhotangon sai seinään kiinni ja jopa hurjana ohjelmana käytiin ruokakaupassa kaksistaan kun mummo halus pojan hoitoon. Et olis ollu aikaaki tehä jotain kivaa, mut ei ! :mad: Ja en edes saanu kukkia.... Joka vuos oon jotain kivaa saanu. Nyt ei mitään piristystä. o_O Mites siellä sujunu ? :)

Vanhempien sohvalla löhöillessä ja vähän herkutellessa on mun päivä menny. On kyllä ollu kiva jutella siskojen ja vanhempien kanssa pitkästä aikaa mutta kaipaisin jo kotiin...

mulla on kerrankin ollu hyvä päivä :) aamulla viä olin vähän kun perseeseen ammuttu karhu,mut suunta on ollu vaan ylöspäin.lähin siitä si odottavien joogaryhmään (mun pelastus monessa suhteessa) ja sain vähän taas kroppaa auki, ja jotenkin tuntuu et se auttaa supisteluihin ynnä muihin mahasta johtuviin harmeihin myös.ihanaa.
kotiin kun tulin niin mies oli siivonnu koko kodin lattianpesuja myöten :eek::love7 otan sen 100x mieluummin kun mitkään kukkapuskat.sitten tehtiin hyvää ruokaa ja loppuehtoon oon viettäny kädet kyynärpäitä myöten jauhoissa kun innostuin leipoon; nyt on mokkapaloja miehen veljen vaimon vauvakutsuille ens lauantaiks, ja meille dallaspullia ja kanelipullia.ja mun maha on ihan turvoksissa kun söin liikaa pullataikinaa. o_O:grin

Joo ei oo taas paljoo kerenny täällä pyöriin! Me eilen innostuttiin vähän shoppaileen ja lähdettiin naistenpäivälahjaks hakeen uutta pyykinpesukonetta, koska vanha oli aivan paska! Sain sitten hienon kuivaavan pesukoneen ja vielä sen lisäks Kaikki keittiön kodinkoneet uudet! :p Sain haaveilemani rosterisen jääkaappipakastin setin mis on ovessa se vesihana ja jääpalajuttu sekä kaikista hienoin juttu, luukku mistä voi kätsysti napata vaik oluttölkin! :wink Haha, se myyjä varmaa vähä katto ku eukko maha pystyssä ja hehkuttaa vaan olutluukkua!! :grin Ainiin ja sainpa sit viel kaikenkukkuraks Cheekin levyn, vihdosta viimein! Jeah! Kuka muu muka!! :cool05

Tänään pitäis jatkaa taas hommia kotona.. Hitto et tuli nukuttua yö huonosti, karsee jano oli vähän väliä ja sit siihen päälle sellanen tuskahiki!! Nytkö noi paskat yöt sit mullaki alkaa, toistaseks on menny ihan hyvin..

Heidi, Mäkin tykkäisin jos se ukko siivois, mut ku se ei siivoo ikinä. Meidän yhdessä olo aikana se ei ole edes koskaan pessyt vessaa ja imuroimiset voi laskee yhden käden sormilla. Et hyppisin kyllä riemusta jos sillä sattuis imuri olemaan kädessä.

Pommiina, Ei vitsi sulla on kyllä ollu hieno päivä ! :) Ja myyjäl on ollu varmasti hauskaa ! :grin Vähän määki haluun jotain piristystä ! Siis sainhan mä uuden vessaharjan ja mopin, mut riemu loppu kyl lyhyeen kun tolla ukolla on nyt uus idea tonne alakertaan. Oon koko viikon nähnyt vaivaa ja siivonnut ihan kiiltäväks alhaalla. Niin nyt se meinaa räjäyttää koko alakerran auki o_O Eli ihan hukkaan meni moppailut ja järkkäämiset ku kaikki uusiks. Plus nyt syyllistää täällä mua siitä kun en innostu lisä remontista ja kun mä kehtaankin sanoa et haluisin levätä tänään. :confused: On meinaan mullakin huonosti nukuttu yö ja selkä taas vaivaa :sad001 Muutenki harmittaa ku en jaksa pojan kans touhottaa ja leikkii ni ei kohota mieltä toi syyllistely.. :sad001

Mulla toi syöminen on kans vähä sillee et muistan sen siin vaihees ku alkaa olla jo hieman huono olo :grin Ei vaan millää muista syödä tarpeeks usein ku on tottunu vähemmäl pärjäilee o_O

Mä syön jotain koko ajan...hups. Yleensä jotain porkkanaa tai omenaa, mut jos niitä ei oo niin sit vaikka karkkia tai ihan mitä vaan. Siks mulle on tullukin yli 10 kiloo painoa. Mutta tulkoon jos on tullakseen, oon mestarilaihduttaja kyllä sit tarvittaessa.

Takaisin