Corolla, Ei mee päivittäin, mutta jos hermo kiristyy, ahdistaa tai stressaa niin aika nopeeta oon tos pihalla savuttelemassa
Täytyis nyt vaan koittaa olla ilman. Neuvola tädin mielestä ei ole haittaa jos muutaman poltan, mut noh ittestä tuntuupi se pahalta.
Hymykuoppa, Mä kans usein mietin et mikä riivattu tuol masus on ku potkii ja hakkaa niin vimmatusti ja tekee niin kipeetä.
Tuntuu välillä et se oikeen tahallee jyskyttää johonki nii, että sattuu. Ja jos oon omasta mielestäni mukavassa asennossa niin sehän ei sovi masu asukille ja sit alkaa sellanen tamputus et pakko vaihtaa asentoa et hän on mukavasti
No niin ja tänään iskikin sit isomman luokan vitutus
Kaverin kans ku olin viime pe käppäilemäs ni aattelin ku pojan kaa herättii ajoissa et lähen tänäänki tuulettuu kun selkään ei särje. No käveltii 1 h 20 min lenkki ja nyt tässä siivoilun jälkee ku lysähdin sohvalle katsahdin mun sääriin ja pohkeisiin, että ei luoja mitkä PALLO JALAT !
Aika mahtava turvotus näköjää iskeny, et nyt on pakko rasvaa itteensä nilkkoihin asti ettei joka paikka repee
Voi prkl ku ottaa päähän
Kohta ei mahdu sit housut eikä kengät jalkoihin. Aivan mahtavaa ! Luojan kiitos on keskiviikkona se reumalääkäri jos tuohon selkään sais helpotusta kun oli eilen niin pirun kipiä :) Ja tänään ei varmaa nukuta ku stressaa valmiiks huomista ultraa