Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon nyt pari päivää muistanu mussuttaa huolella :grin Ja tällä viikolla oon niitä pullia leiponu ja mustikka piirakkaa et on ollu hyvä ruokaviikko :p Mulla ei oo ollu minkään näkösii mielitekoja o_O tai sellasia outoja ruokia mitä ois oikeesti hirveesti himottanu syödä tai pakko saada.:confused: Onks teil ollu ?

Ite kans ihmettelen etten ole mitää suolakurkkuja tai raakaa jauhelihaa napostelemas eikä oo kyllä seinääkään tehny mieli vielä syödä :grin Ei ollu ekankaan kans mitii. Vaik aattelin et kohta saan jonku suolakurkku himon mistä en siis normaalisti pidä :p Mun esimies himos hirveesti simaa vaikka on aina inhonnu sitä o_O Mut onneks oon täs asias säästyny vähällä :grin

Välikommentointia ennen kun meen jatkaan tapettien repimistä! (Piti siis alakertaan tehä pelkkä lattia mut kas kummaa tuli himo laittaa kodinhoitohuonettaki.) Mut siis tosta syömisestä, niin mun on kyl pakko syödä tai muuten mul tulee paha olo, eli en pystyis oleen koko päivää syömättä mitää vaik ennen raskautta se oli ihan normaalia et söin tyyliin vast joskus illalla. En oo jaksanu syömisistä tai kiloista ressata vaik nyt rempan yhteydessä ei oo järin terveellisesti tullukkaan syötyä, kuiteski treenaan edelleen ja kyl ne sit saadaan kariseen kun sen aika on.. :) Mulla ei oikeestaan muita sellasii pitempi aikasii himoja oo kun Jalopenot!! Njam!! Haluun kaikkee tulista!! :p

Ainoa outo ruokahimo on ollut maksa. Pihvit, laatikko, kaikki maksaruuat menis. En oo tietenkään toteuttanut tuota himoa koska maksaa ei sais oikeen syödä. Ehkä sitten tuonnempana, jos vielä raskauden jälkeen tekee mieli. Tuskin hirveesti tekee kun ei yleensä tuu syötyä, nyt raskauden myötä haaveillut siitä. Varsinaisia pica-oireita ei kyllä oo ollu.

Alkuraskaudessa piti syödä vähän väliä ja taas. Sain kamalia vapinakohtauksia suorastaan jos olin liian "pitkään" eli normaalin ateriodienvälin syömättä. Johtuu taipumuksesta alhaiseen verensokeriin.

Ei mullakaan noiden maitotuotteiden lisäks oo ollu mitään outoja himoja. Mun tekee normaalistikin usein tosi kovasti mieli jotain tiettyä hedelmää, ruokaa tai herkkua. En kyllä kestäis jos tekis mieli jotain ällöttävää niinkun suolakurkkua tai jotain :S

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mä oon syöny kun hevonen.ruoka on mun elämän suurimpia iloja,ja oon aikamoinen herkkuperse siihen päälle viä...pahapaha :p:grin nytkin mussutan eilen leipomiani pullia...(yks ei riittäny) viikolla meni 1,5kg irtokarkkia miehen kans kun ne oli prismassa -50% alessa (seli.seli).vähän pelottaa kuun lopussa mennä taas neuvolaan.vähän voi vaaka vinkasta o_O

oli muuten paha,kun mun sokerirasitustestin tulos oli niin pirun hyvä.sen jälkeen on lähteny ihan käsistä toi syöpöttely o_O

mulla lähti vasta tällä viikolla! mutta onkin sit lähteny pahasti.

Corolla, Ei mee päivittäin, mutta jos hermo kiristyy, ahdistaa tai stressaa niin aika nopeeta oon tos pihalla savuttelemassa :sad001 Täytyis nyt vaan koittaa olla ilman. Neuvola tädin mielestä ei ole haittaa jos muutaman poltan, mut noh ittestä tuntuupi se pahalta.

Hymykuoppa, Mä kans usein mietin et mikä riivattu tuol masus on ku potkii ja hakkaa niin vimmatusti ja tekee niin kipeetä. o_O Tuntuu välillä et se oikeen tahallee jyskyttää johonki nii, että sattuu. Ja jos oon omasta mielestäni mukavassa asennossa niin sehän ei sovi masu asukille ja sit alkaa sellanen tamputus et pakko vaihtaa asentoa et hän on mukavasti :grin

No niin ja tänään iskikin sit isomman luokan vitutus :mad: Kaverin kans ku olin viime pe käppäilemäs ni aattelin ku pojan kaa herättii ajoissa et lähen tänäänki tuulettuu kun selkään ei särje. No käveltii 1 h 20 min lenkki ja nyt tässä siivoilun jälkee ku lysähdin sohvalle katsahdin mun sääriin ja pohkeisiin, että ei luoja mitkä PALLO JALAT ! :eek: Aika mahtava turvotus näköjää iskeny, et nyt on pakko rasvaa itteensä nilkkoihin asti ettei joka paikka repee :confused: Voi prkl ku ottaa päähän :mad: Kohta ei mahdu sit housut eikä kengät jalkoihin. Aivan mahtavaa ! Luojan kiitos on keskiviikkona se reumalääkäri jos tuohon selkään sais helpotusta kun oli eilen niin pirun kipiä :) Ja tänään ei varmaa nukuta ku stressaa valmiiks huomista ultraa o_O

Tuli vielä tosta Cranberryn kirjotuksesta mieleen että haluisin kävelylle!! Mua harmittaa kun ei oo oikeen sellasta lenkkeilyseuraa jonka kanssa vois lähteä rauhassa ulos ja kävellä sen minkä jaksaa :/

mulla taas tää maha on yhtäkkkiä räjähdysmäisesti kasvanu viimesen 2viikon aikana;tsiisus mikä jalkapallo :eek: paljonkohan siinä on raskautta ja paljonko rasvaa.... :rolleyes:

pikkasen sitten taas lisää vaivoja;nyt alan tietämään mitä tarkottaa liitoskivut...vaapuin sisulla äskön kauppaan ja takas mutta auts.ei yhtään kiva.:mad:

ja kellon ollessa viis taitaa olla kaikki tekosyyt käytetty ja pitäs alkaa taas kouluhommiin.hyi saakeli. :confused:

corolla, Joo turkkarit on kans varsinaista herkkua!! :wink Sulla on sit lähtenyt tupakkihomma lipsuun, onks noin yleisesti vaan hermot niin kireellä..? Ootko sä muuten ottanu neuvolassa puheeks? Mä oon kyl pystyny sinnitteleen ilman vaikken kyl käsitä itekkään et miten ihmeessä, ku kovasti on kuitenki mieli tehny!

Hymykuoppa, Hyvä että oli neuvolassa kaikki hyvin :)

Onks muute kellää outo napa nyt raskauden aikana ? o_O Mul on ollu muutamana päivänä kipee tost navan vierest ja poika halus mun mahaa katella (se naureskelee sille kun on tollane pallo :grin) ni huomasin et napa näyttää kummalliselta :confused: Ja välil näyttää et ihan ku se muksu nykis napanuoraa ku napa liikkuu omia teitään o_O

Takaisin