Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eiköhän se reumalääkäri auta jos vollotan sille kaikki asiat :grin Juu sauna mukavasti helpottaa :) Tosin tissit kutisee hemmetisti saunan takii, mut kestän sen mielummin kun selkäsäryt :) Ihana päivä kyl ollu ku ei mitään riitaa ! :) Ja okeis naurakaa vaan, mut mä oon niin onnellinen kun sain uuden mopin ja vessaharjan !! :grin:p

Hymykuoppa, Onpas sulla masussa vauhdikas kaveri :) Itestä nii outoo ku mahas mönkii joku laiska mato :) Ja on ollu kyl mukava ilta juteltu ja naurettukki ekaa kertaa koko viikkoon ! :)

Hymykuoppa, hyvä juttu että vauva liikkuu paljon, ei tartte sitten liikelaskeskella huolissaan. Mulla kans liikkuu paljon ja maha huojahtelee välillä yhtäkkisesti ihan silmällä havaittavasti, mutta ei onneks kivuliaita potkuja tuu. Ainoot sen liikkeistä mitkä on sattunu julmetusti on olleet ne kun se alassuin käännyttyään heilutteli kuuppaansa siellä, nyökytteli tai mitä se nyt onkaan, ja pari kertaa kun on survonu jalkansa jonnekin kylkiluiden tai rintalastan alle. Liikelaskentaa oon joskus joutunu tekemään mutta pääsääntösesti liikkuu niin ettei tarvi asiaa sen kummemmin ajatella.

ärrrsyttää!!! huonosti nukutun yön jälkeen aamu alko epämiellyttävästi verikokeilla ja nyt vaan närästää eikä mikään auta. haluun että tää loppuis jo!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kans mietin että onko tää enää terveellistäkään, kun laskettu aika meni muutama päivä sitten ja yöllä turpos niin kädet kun jalat ihan muodottomiksi. Nyt päivällä on helpottanu turvotus, mutta ihan oikeesti toi vauva on kai niin iso ettei mulla kierrä enää veri vaaka-asennossa ollenkaan ja sit neste pakkaantuu raajoihin. Tällä viikolla vauva arvioitiin 3,5-kiloseks, eli pahimmillaan se ehtii kasvaa 3,8-kiloseks. Oon aika vihanen ja katkera siitä ettei tää synny, mutten tiedä kelle pitäis olla vihanen. Luontohan mut on pettäny, ja omat epärealistiset toiveet siitä että vauva syntyis laskettuun aikaan mennessä. Sitten jos ei yliaikaiskontrollissa edes harkita käynnistämistä, saatan olla hiukan suutuksissa myös lääketieteelle. Mutta minkäs teet, niiden armoillahan tässä nyt ollaan. En mä tätä ite millään saa täältä ulos. Pari tuntia kävelyä ei tee mitään, siivous, sauna, seksi, shoppailu, ihan sama mitä tekee tai on tekemättä se on vaan jumissa tuolla ja pysyy. Ärsyttävintä on se ettei saa kunnolla enää nukutuksi. Sitten kun vauva joskus suvaitsee syntyä oon jo valmiiks niin univelkanen että hellurei vaan :confused:

Voi Pippuri, muista vaan valitella ahkerasti vaivojas aina kun mahdollista niin eiköhän ne pian jo rupee sitä käynnistämistä harkitseen :) Nyt vaan pitkää pinnaa sulle viimesiin päiviin!

Pippuri, Esikoisen kanssa mulla oli niin pitkälti sitä univelkaa, että lapsen syöttäminen 3 tunnin välein tuntu ihan mahdottomalta ja nukkumisesta ei tullut mitään ja siitä sitä väsymystä kerty niin paljon et sithän mul oli aika vakava synnytyksen jälkeinen masennus :confused: Kesti pitkään piristyä. Nyt ollaan miehen kans koitettu molemmat latailla akkuja, mut mun yö unet on niin lyhkäsiä näiden kipujen takia et uni velkaa on jo nyt. Siks tässä vähän jänskättää et jos taas pieni vauva ja herätykset 3 tunnin välein niin kuinka sitä mahtaa jaksaa :eek:o_O Mut on tuo kyllä kumma etteivät vielä käynnistäneet. Onhan tolla lapsella jo hyvin painoakin et ei kai sitä lisää kannata kasvattaa enää. Kohta sen ulos saaminen onki vaikeeta ku hipoo 4 kg :confused:

Hymykuoppa, Mullakin oli eilen verikokeet ja tänään kattelin et hienon mustelman sai täti aikases. Tosi kauniin näkönen ! Itsellänikin hieman lyhyet yö unet, mut onneks ei kipujen takii vaan tällä kertaa oli jotain romanttista ! :) Tänään tuli muutenkin rikottuu rajoja kun lähin pojan kans kävely lenkille ! Katsotaan kuinka kuollu oon tänään.

Cranberry mulla oli kyynärtaipeet valmiiks jo kipeet maanantain verikokeiden jäljiltä niin oli kyllä tosi epämiellyttävä kokemus aamulla labrassa.

Toivottavasti se käveleminen ei kostaudu sulle kipuina myöhemmin :)

Cranberry, eihän ne käynnistä kun yliaikasuutta on varsinaisesti vasta sit kun lasketusta ajasta on yli kaks viikkoa. Tarttis olla joku lääketieteellinen peruste, tää on kuulemma ihan keskikokonen vauva ja väittävät ettei yli sataa grammaa viikossa enää kasva. Silti pelottaa. Yliaikaiskontrolli on tosiaan vasta sit kun on melkeen se kaks viikkoa lasketusta kulunu.

puuh,älkää jutelko näin paljoo kun mulla kestää aina niin kauan päästä mukaan :p:grin en täällä ny oo ehtiny roikkuunn kun yritän epätoivolla saada kouluhommia kasaan.ihan perseestä.

mulla tiettyyn paikkaan osuvat potkut sattuu kans ja se johtuu munasarjakystista,onko sulla hymykuoppa sen mahollisuus suljettu pois?

valuin taas viime yönä maitoo.hyi yök.ihan karmee vaiva.ohan se joo luonnollista ja jees niin kauan kun ei tapahdu mun kropassa :confused:

Muokattu viimeksi:
Heidi ei oo mulla siitäkään vaivasta kysymys. Tää on vaan jotain selittämätöntä kipua vatsassa :s

Takaisin