Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
åke, Mahtava juttu että kaikki oli hyvin, niin täälläkin! Ja Onnea tytöntylleröstä! :p Noh joko se shoppailuinto nyt puras kun saitte varmuuden..? Mä oon tänää kiertäny kirppiksiä ja pari muovipussillista löysinkin hyvii vaatteita! Tää tulee kyl meneen mulla niin överiks tää shoppailu nyt ku tietää kumpaa oottaa! Olipa kiva kun mun isä soitti ku olin saanu korin täytee vaatteita ni se sit sano että kannattaako nyt kauheesti ostaa niinhän sustakin sanottiin et poika tulee mut kuinkas kävikää. No sanoin sit et kyl se ihan varmaks sanottiin ku moneen kertaan ne pallit näytti ja sano vielä et tytöllä ei tällasia oo! :grin

hymykuoppa, no teillähän on sit kivaa tiedossa!! :) Täällä on ihan vaa remppavknloppu.

Oi voi miten jälkeen jäin kun en oo tääl tänää kerinny pyörii :)

Åke, Onnea tytöstä ! :) Ja hyvä, että sait väriä päähän ! Tänään juuri ukolle mainostin, että haluun kampaajalle ennen synnytystä ni totes et "voi ei maksaa vitusti" :confused:

Pommiina, Kiva et teilläkin rempataan niin ois täälläkin tarkotus :grin Ja tajusin just et hitto pitäis munkin tehä muutamia hankintoja ja nyt viel rahat loppu :eek: Perkele :grin

Hymykuoppa, Onnea treffeistä ! :) Saispa tännekki sitä romantiikkaa eikä ainaista riitaa

Ja lisätään tähän nyt viel et perkeleen neuvola taas kerran !:confused:o_O

Cranberry, Itelläki aina välillä hiljasempaa sillon kun on niit päiviä että on virtaa niin tulee touhuttua kaikkee. Joo edelleenkin täällä sitä lattiaremonttia, pikkuhiljaa hyvä tulee.. :wink Noh, mitäs siel neuvolassa??

No okei tällä kertaa hieman edistystä. Se täti sentään kuunteli mua ! Eikä nipottanu painosta vaik oli noussu vaan kilon viime kerrasta. Imetyksestäkin keskusteltii ja totes et jos musta se on inhaa ym ni mun ei oo pakko tietenkää. o_O Sit vähän ihmettelin asennetta tähän tupakkaan :confused: Kun sanoin et stressi saanu sauhuttelee ni sen mielestä pää asia oli että tiedän et se on pahaks vauvalle ja en tee sitä päivittäin. Et eipä se yks kaks haittaa :confused: Nyt tosin epäili et onko vauva kääntynyt kun ei tuntenut päätä. Ja runno mun mahaa niin että ei jeesus ! :mad: Sit pahoinvointiin totes et jos se on vaan uudestaa tullu aamu pahoinvointi. Vaikka edelleen oli protskuja. Ihmettelen ettei huolta siitä vaikka mulla on isompi riski saada raskausmyrkytys :confused: Pelko asiaan ei taaskaan mitään. Eka meni hyvin niin menee tämäkin o_O Mut eipä tästäkään käynnist mitää jääny kätee. Koitin synnytyksest puhua, mut siitä puhutaan sit myöhemmin :confused:

Åke, Pakko se nyt olis päästä et näyttääki sit siistilt ees hetke aikaa. Tää lyhyt kasvaa niin nopiaa et en voi 4 kk olla ilman kampaajaa :grin Ja synnytyksen jälkee ihan heti tuskin istuu 4 tuntia kampaajal :p

Muokattu viimeksi:
åke, Joo harvemmin niistä killuttimista pystyy erehtyyn, ennen vanhaan ei varmaa ollu noi laitteet ihan samaa luokkaa ku nyt.. :grin Dodih, siitä se lähtee, ei muuta ku shoppailleen! Ja noitten kirppisten lisäks suosittelen kokeileen sitä huuto.nettiä, siel on tyttövauvoillekkin aivan ihania vaatepaketteja!Ite tykkään just niistä paketeista ku saa paljo vaatetta samassa paketissa ja edullisesti! Ja sielhän on myös sen huutamisen lisäks niitä mis on myös osta heti-hinta niin saa samantienkin ostettuu.. :)

Cranberry, No eipä oo kovin hääppösiä noi sunkaan neuvolakäynnit, tosi kiva ku aina vituttaa sieltä tullessa kun ei oikeen mihinkään reagoida.. :confused: Kiva nyt kuiteski et vähän vaivautu kuunteleen! Oisit kysyny siltä et miks helvetissä mä täällä ylipäänsä käyn ku ei mitään apuakaan saa! :mad:

Tieks mä jo valmiiks mietin himas mitä aijon sanoo, mut vittu jäi sit sanomatta. :angry3 Ukko just sano etpitäskö vaan soittaa jollekki lääkärille ja kysellä kun ei tuosta apua oo. Ja mun mielest on tökeröä jos mä haluun puhuu synnytyksestä et sanotaan vaan et puhutaan niistä sitten myöhemmin !:mad: Must on outoo et oon siel tunnin mut kumminkaan sielt ei jää mitää mistä hyötyisin :confused:

Joo siis nimenomaan tökeröltä toi munkin mielestä kuulostaa! Ei kyl ollu ukoltas yhtään huono idea ottaa yhteyttä johki mistä sitä apua ja vastauksia saa kerta toi neuvola on noin perseestä.. :angry1

Eikä se mitää noihin kovii kipuihinkaa sanonu. Et olin vähä ihmeissäni et onko muka normaalii et supistukset sattuu nii perkeleesti näillä viikoilla ? Et yöl miettii pitääks mun oikeest lähtee sairaalaan :confused: Ja sit ku koitin sanoo et nää kivut, väsmys ja stressi rasittaa myös tätä perhe elämää ja pari suhdetta. Et jotai pitäs oikeesti tehä asioille. Et ei oo kivaa ukon kaa valvoskella ja mua harmittaa ukonki puolest ku joutuu mua kattelee tälläsenä. :confused: Mut joo eipä mitii siihenkää. o_O No onneks se reumalekuri ens viikol ja ultra taas kerran :)

No just! Siis voi helvetti sentään mikä urpo se sun neuvolatätis on! :angry3 No toivotaan et viimeistää ens viikol saat sit jotai apuja ja selkeyttä asioihin, jollette sitä ennen jota johki yhteyttä.

On mukava et toi ukkokin on tajunnu et jotai mätää tos hommas :) Ja tänää ei ollu ees mitään riitaakaan ! Ja nyt on sauna lämpiimäs joten toivotaan ettei tuukkaan :) Ja täytyy kyl ihmetellä et meil on neuvolas imetys nurkkaus imetystä varten et sen voi tehä rauhas jos oottelee omaa vuoroaan. Ni eiköhän sit yks täti istu mun viereen ja kaiva sen tissinsä siinä esii ja muksulle vaan ruokaa napaan :confused: Minkä takia ei voi käyttää sitä nurkkausta jos se on imetystä varten tehty ? Et miks pitää toisten vieree änkee viel ? Sit seki kun sen vuoro tuli ni hiihti se lapsi tissillä sinne huoneesee ja paita ni ylhääl et kaikki näky. Juu onhan tuo neuvola, mut en silti vaan jotenkin itse sulata o_O:oops:

Åke, itelle tuli sellane oloet koht se hiton tissikin on mun suussa :grin Oli meinaa nii läheine meininki ! Ja siis ihan oikeesti en tiedä kuka haluaa toisten makkaroita tai arpia ihastella, mut en ainakaan minä :confused: Ja eipä niitä yleensä esitellä yleisesti niin miks pitäs neuvolassa hemmetti ? :confused: Ja oon vääntäny kyyneleitäkin ja viimeks kun soitin sen itku raivo puhelun niin kyllä varmasti kuuli että itkin

Takaisin