Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja noista reisistä että mulla on ollu aina tapana turvota helposti reisistä, sinne kertyy niin läski kun nestekin. Oon oppinu tunteen sen nesteen aika hyvin ja nyt ainakin tiedän et osa tästä kertyneestä koosta on sitä nestettä, mutta ei se välttämättä synnärille vielä jää. Mulla turvotuksen lähteminen on tosi paljon kiinni ruokavaliosta kun niin monet ruoka-aineet saa mun kropan kerään nestettä. Odotan että kun pääsen taas tiputtaan viljatuotteet pois ruokavaliosta niin turvotuskin katoo parissa päivässä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä oon muuten kans noit aikoja ihmetelly, mut täytyykin jossain vaihees kattoo josko osaisin sen vyöhykkeen vaihtaa.
Anteeks nyt vaan mut pakko hehkuttaa TÄNÄÄN RAKENNEULTRA! JIHUUUU!! :dance011Toivottavasti kaikki on kondiksessa ja ei kun ipana haarat auki et nähään kumpi tulloooo!!!! :wink

Pommiina kai sit tuut tänne kertomaan mitä siellä ultrassa selviää? Toivottavasti sillä pikkutyypillä on siellä kaikki hyvin ja rakenteet kunnossa :)

jaha ja ulkonäkökompleksia pukkaa...sovittelin tossa si muutamia vaatteita,ei olis pitäny.ny on si taas ihan masentunu ryhävalasolo...siskon häät tosiaan toukokuussa,12päivää ennen mun laskettua,ja aattelin kokeilla josko löytys kaapista sopivaa päällepantavaa,kun tiesin siä olevan juhlapuku mun läskiajoilta ja leveehelmasta kesämekkoo ym...no,arvaatte varmaan mitä kävi...se juhlapuku ei tullu ees kii; ja se ainoo kesämekko jonka alle se maha meni nätisti oli melko avoin ja siitä sitten nätisti tursus nää utareet sitten joka aukosta suurinpiirtein.hyi saatana. :confused::mad: ja siis mulla on ehkä arviolta pari kolme viikkoo aikaa pitää mun kevättakkia,sit se ei tuu enää kii :eek::mad: en ny tosiaan haluis mihkään tämmösiin laittaa sentin latia kiinni. :mad::sad001

Heidi alennusmyynneistä ja kirppareilta kannattaa ettiä jotain sopivaa, ne saa sit kätevästi myytyä samalla rahalla eteenpäin! Mä kattelin tossa joskus vähän aikaa sit asosilta kivoja äitiysmekkoja jotka oli tarjouksessa, ei tosiaan ollu kallita, mutta mulla ei sit ollukaan tarvetta mekolle kun suunnitelmat muuttu :)

No niin rakenneultrassa KAIKKI HYVIN!! :) Melkonen juntti tää tyyppi kyl on ku alkuun oli niin virkee ja liikku paljon mut sit ku piti sinne haaroväliin ruveta kattoon ni sithän se rupes nukkuun jalat ristissä!!! :grin Jokunen tovi siin sit meni ennen ku saatiin se virkoon, ja kai sillä meni hermot siihen tökkimiseen niin vihdoin sieltä pallit paljastu!! :grin Mä saan pojan!!! :Heartblue Ja hei mä maltoin jopa 10 minuuttia ennenku kysyin sukupuolta, aikas hyvin!! Huvittu vähän se ultraajakin mun innokkuudesta.. :grin

Kiitos!:) Kyl se vaan huikeen ja helpottuneen fiiliksen tuo kun kaikki oli niin kuin pitikin ja sit lisäs viel jotenkin sitä todentuntuisuutta kun tietää että pieni mies siellä on oikeesti.. :p

Pommiina, Tottakai se on hieman juntti jos sieltä on poika tulossa ! :grin Onnea ! :) Mun poika oli kauhian liikkuvainen ja kuvauksellinen et se oli ultras helppo tutkia. Mut tää kaveri vaa löhöö ja haukotteee joka ultrassa o_O Ja nyt mää järkytyin kun tuo ukon äiti sano mulle et näyttää kyllä ihan tyttömahalta :confused: Et viimeks tuli eri tavalla näkyvii. Minusta tää on törkee kumpu vaan enkä mä oo huomannu et ois kauheen erinlaine :eek:

Ja nyt on ollu kyl niiiiiiin rankka viikko ton ukon kans et mä tuun koht hulluks ! :mad::sad001

Pommiina, onnea! Se on ollut ihan parasta tässä kamaluuden keskellä aina kun on saanut kuulla että kaikki on kunnossa. Kun koko ajanhan sitä miettii. Meillekin tulossa poika ja kun se silloin selvisi ultrassa niin tulihan se konkreettisemmaksi. Kun ei tiennyt ennen sitä mitään koko ihmisestä, niin sukupuoli teki siitä todellisemman.

Tänäänkään ei mitään tapahdu. Supistuksia tuli vaan kaupoilla ollessa siinä määrin etten jaksanut keskittyä enkä sitten viitsinyt ostaa juuri mitään, päätin että kaivellaan pakastinta en jaksa nyt ajatella. Nyt kotona ei tietenkään sitten yhtään_mitään. Oon mittaamattoman kiitollinen ettei tää syntynyt keskosena sillon kun tää varotteli syntyvänsä, mut ei sekään kauheen kiva oo jos tätä pitää vielä viikkoja vartoo yli lasketun.

Cranberry, Kiitti! Ja joo se junttimaisuus on muutenkin hyvä merkki koska se on täällä yks äidin luonteenpiirre! :grin
En mäkään noita mahajuttuja oikeen ymmärrä, kukaan ei oo kyl mitään sanonu mut en kyl itekkään huomaa mitään eroo edelliseen, samanlainen möhkäle se tossa kasvaa! Noh, mikäs siel, vieläkö te tappelette..? :confused:

Pippuri, Kiitoksia! Ja voi jehna mä niin tiedän mitä tuskaa ja hermoja raastavaa toi odottelu on kun esikoinen tosiaan synty 2viikkoo yli lasketun.. Kyl siinä pari kertaa kävi mielessä et jollei se kohta rupee tuleen ni mä kaivan sen ulos sieltä.. :grin Ei oo kyl kivaa..

Pippuri, Huih :confused: Mä olisin varmaa aivan kauhuissani jos menis yli lasketun ajan. Varsinkin kun mul ei oikeestaa oo mitää tietoo koska pitäs hiihtää sinne lääkärii ku se käynnistys oli kuitenki nii ohjattuu hommaa et nyt kyllä jänskättää pirusti jos joutuu kotosal vaa odottaa :confused:

Pommiina, Munki mielest tää maha on ihan saman näköne. Tosin tää on tullu ehkä vähän paremmin näkyvii ku viimeks o_O Viimeks meinaa ku äippäloma alko ni mustei edes huomannu melkee mitii. Nyt on hieman nopeemmi pyöristyny :p Siis koko tää viikko on ollu sitä et hirvee huuto ja ovet paukkuen töihi ja ku mennää nukkuu ni sit taas huuto et mä painelen sit sohvalle ku vituttaa :mad: Ja viime yö oli viel rankka ku supistuksii tuli ja olin nii saatanan kipee et tuntu et vähän lähti jopa kontrolli itestää ettei oikee tajunnu mitää :confused: Luulin et ukko ois rauhallisemmal mielel et vaik ny vähän valvottiin, mut ei tulis mitää huutoo ku tietää et oo kipee taas. Ni ei ! Ku sanoin et haluun puhuu näist riidoista ees vähäsen ku mua ne vaivaa ni sit taas suuttu ja ovet paukkuen duunii o_O Ja eilen meni taas puol päivää itkies kun jotenki on vaan nyt nii herkkä kaikelle eikä yhtää kestäis mitään huutoo :sad001

No on se ny kumma! Tosi syvältä tollanen! kyl todella harmittaa sun puolesta ku muutenkin sulla on paska olo noitten kipujen kans niin sit viel siihen päälle tollasta paskaa.. :mad: Ei kyllä pieni korvatillikka ois yhtään pahitteeks tollaselle kiukuttelevalle ukolle! :cwm

Arvaa onko tehny mieli lämästä muutamaan otteeseen :angry1 Mut onneks toi pikku mies piristää päivää :) Nytki istuu sylkys ja höpäjää mulle mukavia :) Kaverikin onneks tulos kylää tänää ni tulee muuta aateltavaa :) Huomenna oliski sit se ihana neuvola ! :confused:

Voi PRRRKLE!!! Tää mobiiliapplikaatio heittää mut koko ajan pihalle foorumilta! Jopa kesken viestin. Ja sit viesti on kadonnu ja pitää kirjottaa alusta asti uudestaan!

No 3. yritys...

Pippuri, jaksamista viimesiin päiviin! Piinaavaa varmasti kun odottelee merkkejä synnytyksestä, mutta kohta se odotus palkitaan :)

Cranberry, tosi inhottavaa jos riitelette päivä toisensa perään! Kyllä siltä sun mieheltä pitäis tässä tilanteessa löytyä enemmän kärsivällisyyttä ja ymmärrystä! Sulla on muutenkin tarpeeks kurja olo niin ovet vois jättää paukuttelematta...

En uskalla enää kirjottaa kaikkea samaan viestiin ettei ne taas katoo, mutta siis mä oon syöny tänään ja eilen pelkkää roskaa ja nyt on sekä paha olo että paha mieli. Pakko taas ryhdistäytyä! Maanantaina on neuvolakin! Inhottaa käydä vaa'alla kun tiiän että 70kg tulee meneen ekaa kertaa rikki :/

Takaisin