Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu mäkään en oikeen tosta hajusta välitä:p Mut muuten vaikuttaa ihan hyvältä ! :) Vitsi mua kyl ahistaa tää kummun epäseksikkyys ! :oops: Kävin tänää suihkun jälkee hakee vaatteita ni tuijotin vaa peilistä tota mahaa kun se on nii kamala. Ois kiva pistää jotain nättiä päälle ja näyttää hyvältä !

Viivi Avellan tai joskus kehua että rasvaa kerran viikossa kasvot hydrokortisonilla niin pysyy iho kauniina ja nuorekkaana! Mä en ehkä uskaltais kun tuntuu että iho ohenee kortisonirasvasta heti...

Mäkään en kyllä yleensä tykkää minkään rasvojen tai muidenkaan hoitotuotteiden hajusta mut siks pyrinkin selviimään kaikesta sillä kookosöljyllä kun se taas tuoksuu mun mielestä ihan taivaalliselta!

Hah! Hyvä kuva, oikein sievä.. :wink Mites muuten ton iltarasvailun ja noiden yövoiteiden suhteen oon vaan miettiny ku monesti oon lukenu et illalla kun pesee meikit poies niin olis hyvä jättää naama rauhaan, niin ettei laita yötä vasten mitään voiteita tai tököttejä, niin onkos sekin nyt sit ihan paskapuhetta? :grin

Åke, piti lisää et tällee seksiriippuvaisena tykkää yllättää sen miehenki joskus sillee et ku tulee kotiin ni näyttää nätiltä ! :wink:p Mut nyt on ees turha toivo haaveilla mistää pitsi yllätyksistä ku mikään ei mee päälle ja vaikka meniski ni eipä oo seksikäs näky :oops::sad001 Ylipäätään minkään kanssa ei näytä sexyltä ! :mad: Ottaa niiiiiiiin pääähän.

Oonko muuten ainoo kenestä on outoo ku ihmiset kertoo aivan kaiken noista neuvola ja lekuri käynneistä ? o_O:oops: Mua jotenki muutenki puistattaa noi alapään ronkkimiset saati et kertoisin monta senttiä mitäkin ja mihkä suuntaan auki :oops:

No siis jotain vastaavaa muistan lukeeneni jostain tosta naamastaki kun toi kainalojuttu, mut tosiaan noit suosituksia ja väitteitäkin on moneen lähtöön eikä kaikkee kannatakkaan uskoo, muutenhan sitä menee ihan sekasin!

Sekin voi toki olla et kun rasvailen aina tuol vessassa niin varmasti mikä vaan haju tuoksuu hyvälle kissan paskaan verrattuna.. :grin

Mä kyllä juttelen noista neuvolajutuista mutta jätän likaset yksityiskohdat kertomatta. Kaikki suolisto, peräpukama, seksi yms jutut on mun makuun liian yksityisiä jaettavaks edes anonyymisti...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei mua vaivaannuta tuntemattomien neuvolajuttuja netistä lukea (tietysti riippuu keskustelun sisällöstä ja yksityiskohtien määrästä varmaan). Mutta mun mielestä on todella todella outoa kun nää joko-kyselijät kysyy jotain mun kohdunsuun tilanteesta tai limatulpista. Ensinnäkin mistä mä tietäisin, ei neuvolassa ronkita alakertaa, ainakaan täällä päin Suomea. Toiseksi, miksi h**vetissä mä haluaisin raportoida mun intiimialueiden tilannetta kellekään. Jos mä menisin kyselemään niiltä kyseilijöiltä niiden eritteistä sun muista, niin eikös ne itsekin pitäis sitä outona? Miksei sitten olisi outoa kuulustella raskaanaolevan ihmisen ruumiintoiminnoista tai kohdunsuusta? Tuttavat kyselee välillä yksityiskohtasempia asioita kun mitä neuvolan terkkarikaan kyselee. Eli asioita jotka ei todellakaan niille kuulu.

Seksielämän yksityiskohtia taas kukaan ei halua kuulla ja ihmettelen miksi kukaan haluaisi niitä kertoakaan, parisuhteen sisäisiä yksityisasioita.

Mä en muuten oo ajatellukaan että osa näistä reisistä vois olla turvotusta. Kyllä mä oon ajatellu että ihan sitä ihraa itseään mä oon niihin keränny. Mutta ainahan sitä voi toivoa että niistäkin sitä nestettä lähtis veks. Mahaan nähden ne näyttää nyt ihan sopusuhtaselta, mut synnytyksen jälkeen kun maha alkaa kadota, ne näyttää varmaan aika järkyttävän järeiltä muuhun kroppaan verrattuna. Reidet ei ees osuneet yhteen ennen raskautta, nyt ne on yhtä löllykkää koko kintut.

Pippuri tää foorumi antaa oletuksena väärän aikavyöhykkeen, mutta sen pystyy vaihtaan omista asetuksista :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin