Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu tässä on eri koulukuntia, toiset uskoo ryppyvoiteisiin ja toiset ei. Mä oon kans aina ajatellu että terveelliset elämäntavat ja riittävästi kosteutusta, tehoaineista viis. Mutta nyt kun mittarissa on lähemmäs kolkyt vuotta, ajattelen enempi niinkun mainosten uhrit ajattelee: mitä jos niistä on sittenkin hyötyä, eihän niistä ainakaan haittaa voi olla. Että eihän se maksa kun sen verran mitä siihen rahaa laittaa jos kokeilee. Eletty elämähän se tosin vaan on mikä naamasta paistaa eikä se sen kummempaa ole. Mulla on varmaan joku ikäkriisi.

Kaiken laskeminen yhden tuotteen varaan on kyllä vähän huono juttu, esim. jos syö monivitamiinitabletin päivässä ja sitten kuvittelee että se tekee tyhjäksi retuperällä olevien elämäntapojen vaikutuksen.

Hymykuoppa, ei se ryppyvoiteettomuus ketään rupsauta, mutta jos se vähentää rypyistä stressaamista niin ehkä siitä saa ainakin mielenrauhaa vaikkei sileetä ihoa saiskaan ;)

Pippuri ihan totta! Kyllä mäkin oon monta kertaa jo hypistelly niitä voiteita, varmaan kun vauva tulee ja valvominen jatkuu niin sorrun itekin ihmevoiteisiin! Oon kyllä kuullu pelkkää hyvää kookosöljystä myös kasvoille että ehkä testaan sen ensin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hmm... Taisin taas innostua liikaa touhottamaan o_O Nyt on maalattu olohuone ja keittiö loppuun ! :) Nyt vaan särkee aika perkeleesti kun piti taas olla tyhmä ! :sad001:confused: Ja jos ukko viel sanoo et tääl eitapahdu mitään niin sit en kyllä tiiä mitä mä sille teen :mad:

Miehille ei voi vihjailla eikä ne oikeen ikinä huomaa mitääb jos ei sitä väännä rautalangasta ja suurinpiirtein syötä niille!

Mä en oo vielä ryppyvoiteisiin perehtyny mut kai olis kohta puoliin syytä kun eiks niitäkin käytetä niinkun ennalta ehkäsevästi, ryppyjä ei oo viel tullu tai en oo ainakaa huomannu.. Mut megasilmäpussit löytyy täältä kyllä!!! silmänympärystät on kun pandakarhulla! Vissiin niihinkin jotain tököttiä saattas löytyy..? o_O

Joo ryppyvoidetta voi käyttää vaik ei niit ryppyi oiskaa niin kai toivotaan et niitä ryppyjä tulis vähemmän :grinJa silmille on silmän ympärys voiteita vaik mimmossii kokeiltavaks :p Tosin hinnasta ja laadusta en osaa mitään sanoo kun en ite viel oo alottanu, mut näitä silmäpusseja kun kattelee ni kai sitä pitäis joku tökötti hommata ! :oops: Ja mun mutsi tosiaan kun on jo nii ryppyne ni se käyttää sellassii super kalliita ambulleja naamaan :grin Sit on tietty se kasvo akupunktio !

Hymykuoppa, Gordon Ramsay on seksikäs mies ! :wink

Åke, Olen samaa mieltä siitä, että meikeissä ei katsota sitä hintaa. Sama kuin hiustuotteissa. :) Mun äiti on kanssa sanonu samaa aina. Löytyy sitä tietysti joskus ylläri hyviä tuotteita halvemmistakin merkeistä. Mut pää osin panostan laatuun :)

Ja tuo kasvo akupunktio on mun mielestä vähän hölmö :grin Exäni äiti kävi piikitettävänä ja silloin käytiin useaan kertaan siitä keskustelua, että mitä järkeä siinä on kun senkin uskotaan vähentävän ryppyjä. Mistä sä voit tietää miltä sun naama näyttää 10 vuoden päästä piikitettynä vai ilman ?:grin Et sä oikeestaan koskaan saa tietää sitä hyötyä siitäkään. Eks se ny sama oo toivoo et se rasva auttaa ? o_O

Kivat supistukset tuli nyt :sad001

Kosteusvoiteita mäkin oon käyttäny aina! Mut jotenkaan en oo noit eri tököttejä jaksanu alkaa selaan ku niitäkin on niin helvetisti erilaisia niin pitäs varata kauppaan rasvaosastolle aikaa se pari tuntii. Kerran katoin ihan monttu auki kun eräs ystävättäreni, huomattavasti mua vanhempi näytti kerran oman tököttisettinsä niin voi jehna! Kyl oli jos jonkinmoista purnukkaa eri tarkotuksiin ja oli yövoiteta ja päivävoiteta ja hitto siinä vaihees mä aattelin et ei saatana mä en haluu vanheta ikinä!! :grin Mut kyl sitä vissii pitää jotain alkaa kehitellä ettei ny ihan käsiin rupsahda.. :wink

Ei se ollu vitsi :grin Näin sen pitäs vaikuttaa: hidastaa kasvojen ikääntymistä ja vähentää ryppyjä, parantaa kollageeni ja elastiinituotantoa, joten kiinteyttää ihoa, tasoittaa arpia ja palauttaa kasvoille terveen hohdon. Ja siinä pitää käydä useemman kerran et se nii ku tehoaa ja en nyt muista mitä se piikitys tarkallee makso. Mut jotain 70-100 luokkaa oisko :p

Botoxilla saakin niin huikeita tuloksia...
ImageUploadedByVau Foorumi1393965917.649469.jpg

Mä liputan luonnollisuuden puolesta hautaan saakka!

Mustakin ihan turhia noi pistokset ! :grin Ja åke mun systeri rasvaa naamaa tummelilla et bepanthen ei oo ollenkaan paha :p Tuo bebancare on kyllä ollut ihan hyvän olosta rasvaa :)

Takaisin