Juu tässä on eri koulukuntia, toiset uskoo ryppyvoiteisiin ja toiset ei. Mä oon kans aina ajatellu että terveelliset elämäntavat ja riittävästi kosteutusta, tehoaineista viis. Mutta nyt kun mittarissa on lähemmäs kolkyt vuotta, ajattelen enempi niinkun mainosten uhrit ajattelee: mitä jos niistä on sittenkin hyötyä, eihän niistä ainakaan haittaa voi olla. Että eihän se maksa kun sen verran mitä siihen rahaa laittaa jos kokeilee. Eletty elämähän se tosin vaan on mikä naamasta paistaa eikä se sen kummempaa ole. Mulla on varmaan joku ikäkriisi.
Kaiken laskeminen yhden tuotteen varaan on kyllä vähän huono juttu, esim. jos syö monivitamiinitabletin päivässä ja sitten kuvittelee että se tekee tyhjäksi retuperällä olevien elämäntapojen vaikutuksen.
Hymykuoppa, ei se ryppyvoiteettomuus ketään rupsauta, mutta jos se vähentää rypyistä stressaamista niin ehkä siitä saa ainakin mielenrauhaa vaikkei sileetä ihoa saiskaan
Kaiken laskeminen yhden tuotteen varaan on kyllä vähän huono juttu, esim. jos syö monivitamiinitabletin päivässä ja sitten kuvittelee että se tekee tyhjäksi retuperällä olevien elämäntapojen vaikutuksen.
Hymykuoppa, ei se ryppyvoiteettomuus ketään rupsauta, mutta jos se vähentää rypyistä stressaamista niin ehkä siitä saa ainakin mielenrauhaa vaikkei sileetä ihoa saiskaan