Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Että mua vituttaa toi mun ukko !! :mad: Oli sit sellane riita keskellä yötä et painelin sohvalle nukkumaan ja taas tänä aamuna leikitään ettei mitään oo tapahtunu..... Äääärhhh !!! :angry4:angry5

Cranberry ymmärrän sua niin hyvin! Inhoon kyllä kaikkia riitoja aina mutta eniten ärsyttää just se jos asiaa ei käsitellä loppuun, ei pyydetä anteeks ja ollaan vaan niinkun mitään ei ois tapahtunukaan. Se on niin raivostuttavaa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua ei niin paljoo se riitely haittaa, mut sit tää mitää ei oo tapahtunu ja hällä väliä asenne vituttaa. Varsinkin kun se ois hänen hommansa pyytää anteeks eikä mun ! :mad: Ja sit ku sanoo viel ihmetellen miks oon taas kiukkune. Kröhöm hei haloo miksiköhän :angry3

Mun mies on sellanen et sen kanssa ei oikeen ees pysty riiteleen. Se rupee heti mököttään eikä sano enää mitään mihinkään. Sit joskus seuraavana päivänä se on taas niinkun ei mitään... On vähän erilainen tapa käsitellä asioita kun itelläni. Mä haluun aina jutella asiat läpi ja sopia heti kun mahdollista mutta kyllä muakin ärsyttää se jos en saa sitä ansaittua anteekspyyntöä :/

Niin kun meilläkin tää asioista puhuminen menee niin et hän olevinaan kuuntelee ja sanoo joojoo ja sit muka kaikki ok. Sit ihmettelee jos oon ärsyyntyny. Mä haluun itse selvittää asiat kunnolla ja puhua kaiken sillee et molemmilla olis sit hyvä mieli asiasta

saiskin aikaseks edes tapella ton ukon kans,sekin olis enemmän kun tää "ei mitään"...se on talvilomalla ja mulla kun ei muita kiinnityksiä oo kun gradun kirjotus,niin vähän aattelin että tässä yhessä tehtäs jotain nyt kun vielä voi.no,mitä vielä...ukko vaan makaa (viäkin kuuluu kuorsaus) ja pelaa tankkipeliä sitten yötä myöten.ou jee. :mad:

kaiken lisäks on ruvennu nyt viime aikoina tuleen vähänniinkun aamupahoinvointia,mitä ihmettä,näillä viikoilla?en mä laattaa,mut ällöttää ja yrjöttää.toinen jee. :mad:

Heidi, Niin tuttua ! Ukko vaan löhönny ja tuijottanu telkkaa. Mä täs koko päivän siivonnu, tehny ruokaa ja laittanu naperon päikkäreille ja vaihtanu sen vaatetta ja vaippaa. Sit ukko sanoo et mä en oo mitään taaskaan tehny. Et mä vaan aina näprään puhelinta tai tablettia. Teki mieli tunkee imuri sen hanurista sisään ! :mad: Siis ihan oikeest jos haluun hetken illal lukee jotain netistä kun oon eka koko päivän touhottanu maha pystyssä ni eikös mulla oo siihen oikeus ? Se ei kumminkaan vittu tee tääl himas yhtää mitää ! :mad: Oon niin raivona tohon taas et onneks sehäipyy koht töihin !

Mulla on ollu kans pahoinvointia :eek: Siis nytki sellane olo ettei jaksa päätä pystys pitää ja en saanu syötyy ku oksetti niin kamalasti :eek:o_O

Voin kyl kuvitella kuinka tollanen raivostuttaa! Vaik täytyy sanoo etten voi samaistua aiheeseen koska täällä kyl mies tekee kotihommia pajonkin ja osaa käsitellä riidat.. Tokihan tuokin ukko nyt välillä vituttaa, se on vaa sit eri asia et tekeekö se oikeesti jotain sellasta mistä on syytä ärsyyntyä vai vituttaako se mua välil vaan niin kun muuten vaa.. :grin Meillä ehkä yleisimmin tapellaan siitä kun muhun verrattuna mies on vähä sellanen vässykkä ja mä taas sellanen rääväsuu joka kyl kertoo mielipiteensä suoraan, niin sit joskus ottaa päähän ku ukko ei saa esim. sanottua ihmisille suoraan vaan lässyttää jotain, njaah enpä taas oikee osaa selittää mut kummiski.. :wink Mitä noihin tappeluihin tulee niin nyt ukko on alkanu jo oppiin et sekin osaa riidellä, mut hitto alkuun otti päähän ku se ei osannu eikä huutanu mulle takasin! Se niinku sai mun raivon yltyyn! :grin joo ja kylhän niitä riidan aiheita löytyy millon mitäki, eikä yleensä mitään kovin järkevää.. :wink

Heidi, onnittelut jos pystyt tekemään gradua. Mä en enää pysty. Pistin sen hyllylle siks aikaa että tää syntyis ja sit jatkaisin sen jälkeen. No kun tää nyt ei näköjään synny niin ei kun hattua kouraan varmaankin ja keskustelemaan uudesta aikataulutuksesta ohjaajan kanssa. Suututtaa niin. Mutta kun aivot on kuravelliä ja joka paikkaan sattuu niin pakko vaan antaa olla. Mulla oli liian optimistinen käsitys siitä mitä on olla viimesillään (ja sen yli) raskaana.

Kävin neuvolassa. Kun tulin kotiin, tuntui kun hautautuisin elävältä. Luvassa taas viikko telkkarintuijotusta, unettomia öitä ja päiviä ja tekemisenpuutetta (jos ei sitten synnytys käynnisty, mutta tuskinpa vaan). Voishan sitä mennä johonkin, mutta miksi menisin. Ei oo tarvetta, ei syytä, ei järkeä lähteä kotoa. Kaupungilla käyminenkin on sitä seuraavan vessan etsiskelyä ja pyörätuolista unelmointia.

Mulla on syyllinen olo siitä että mies joutuu töissäkäymisen lisäksi hoitamaan melkeen kaiken kotonakin kun mä en pysty huonoina päivinä kun makaamaan. Jos hyvä päivä sattuu, pystyn tekemään hyvin vähän jotain.

no eihän tää mitään herkkua oo ja kiinnostus on melko lailla absoluuttisessa nollapisteessä, :mad: mut nyt on vaan pakko.mä oon kuitenkin jo seittemättä vuotta yliopistossa ja tää on niin pienestä enää kii...pari hassua esseetä ja gradun tutkimusosa.urakkaa helpottaa se,että mulla ei enää oo yhtään minkäänlaisia arvosanatavotteita,kunhan nyt jotain saa rääpästyä että läpi menee o_O en enää sen 9kk jälkeen halua palata johkin vihreen lipun juttuihin :confused: ja sillä yritän ny pakolla painaa että sais huhtikuun loppuun hommat valmiiks,kun ei tosiaan tiä miten se ihan loppuraskaus menee.mut kyllähän tää potuttaa.ja sekin potuttaa,et ihan oma vika; miksi oi miksi en taas tehny tätä ajoissa....joulu-tammikuussa en kirjottanu riviäkään ja ny on veronmaksun aika o_O

Heidi mulla on ihan sama tilanne. Toukokuuhun mennessä olis valmistuttava mutta ei vaan enää kiinnosta kirjottaa. :/ Mulla meni koko syksy lorvaillessa ja vaan töissä niin nyt on kauhee kiire ja pakko saada kouluhommat pakettiin. Inhottava tilanne.

Mä oon muuten vanhentunu naamasta nyt raskausaikana ehkä seittemän vuotta. Että se siitä odottajan hehkusta (onko se muuten vittuilua vai onko sen tarkotus lohduttaa sen legendan että odottajat muka hehkuis jotenkin?). Onko kellekään aiemmin synnyttäneelle käyny tälleen tilapäisesti niin että sitten on taas nuorentunu raskauden jälkeen? Vai oonko mä nyt vaan pysyvästi rupsahtanu? Ainakin iho on ollu koko raskausajan paljon kuivempi kun normaalisti. Yleensä luontanen voitelu pelaa, nyt tippuis koko naama pois jollen laittais kosteusvoidetta päivittäin.

Pippuri, Mun iho kuivu viime raskaudes aika paljon. Mut melkeenpä se iho sit ku hormoonit vähä tasaantu synnytykse jälkee ni parani omaks itsekseen :grin Samoin ku mulle iski se turvotus ni naamahan oli pyöree ku pallo ! Mut sekin kyl katos sit melkee heti synnyksen jälkee :p Ja oon mä todennu et näytän nyt vanhemmaltaja väsyneemmältä ku aikaisemmin, mut uskon et se tulee noist kivuist ja säryist ja sit juuri siitä ku nukun noi yöt nii huonosti :confused: Mulla on välil ihan äly kauheet silmäpussit !:mad::confused:

Vitsi mun oon ollu niin vihanen sille mun ukolle etten oo täälläkää jaksanu näpytellä. Se pilas mun koko päivän ! :mad:

Ja se raskauden hehku ja ilo on silkkaa vittuilua myös minun mielestäni :p:grin

Mulla on itseasiassa iho ollu varmaan normaaliakin paremmassa kunnossa koko raskausajan. Ihan alussa oli pari finniä naamassa mutta sen jälkeen ei oo kyllä ollu mitään! Oikeestaan aika uskomatonta että tässä asiassa mulla ei oo kyllä mitään valittamista :D

Joo ehkä se tää epämukava olotila näkyy naamasta ja jospa osa menetetystä nuoruudesta tulis takas synnytyksen jälkeen... Mutta kyllä mä epäilemättä alan olla siinä iässä muutenkin ettei ryppyvoiteesta ainakaan haittaa ois (jos ei sen kummemmin apuakaan). Saas nähdä. Toisaalta sit pikkulapsivaiheessa kauneusunia ei välttämättä saa vedellä tämänkään vertaa mitä nyt pystyy enää nukkumaan.

Onko muuten vähän ironista että mulla tuli päivää ennen laskettua aikaa eka raskausarpi mahaan :smiley-angry026 Eli melkeen selvisin ilman. No, ehkä niitä ehtii tulla vielä lisää kun ei tää näytä syntyvän.

On kyllä hippasen ironista ! :grin Mulle ku tuli siitä turvotuksesta reisii arvet ni ne tuli näkyviin vast sit ku se turvotus laskeutu :confused: Onneks ne ei enää näy, mut nyt pelkään et ratkeeko maha vaikka se pieni onkin :grin:oops: Mä oon sitä ryppyvoidetta kans harkinnu. Sisko sano et sitä pitäs alkaa jo hinkkaamaan ettei musta tuu yhtä ryppyne ku äidistä :p

Mun sisko on käyttäny ryppyvoidetta ja jotain anti-ageing silmänympärysvoidetta 20 vuotiaasta saakka ja mä oon 27 enkä käytä vieläkään :D No ehkä musta tulee sit rupsahtanu rusina vähän aikasemmin. Jotenkin vaan luotan enemmän terveellisiin elämäntapoihin kun ryppyvoiteisiin...

Mun loppuraskaus on pelastettu!! Netflixissä on 6 kautta supernaturalia ja sain just mun isän tunnukset sinne! Parasta pitkään aikaan :)

Takaisin