Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Åke, toivottavasti ei paljastu mitään vakavaa mutta eilen alko kamalat vatsakivut eikä ne oo hellittäny niin siks jouduin ensin synnärille näytille ja nyt oottelen pääsyä kirurgille.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi åke voimia kans sulle <3 Ja kampaajan pitää kokeilla värjää sun tukkas uudestaan jos väri ei tartu :) Oot vaan kovana asiassa :wink Minäkin haluun jo vauvan pihalle. Ahistaa ku kaikki tuijottaa ja koko ajan kyselemässä vointia ! Ei ole muiden asia prkl:angry4 Ja mikä ihme ihmisii vaivaa ku pitäis mahaa saada koko ajan näprää ? Mun mielestä voivat oottaa ihan ite jos haluuvat hiplata mahaa ! :mad::angry2

Hei kampaajista tuli mieleen et onks teiän hiukset muuttunu raskauden aikana? Mun hiukset on kuivunu ihan korpuiks! Ei ees hiusnaamio auta kun ne vaan kuivuu ihan hirveen näkösiks. Kun herään aamulla niin mun hiukset on joka puolelta takussa ja pystyssä niin pahasti ettei oo ikinä ollu! Ja tää muutos on tapahtunu siis viikossa :S

Mun hiuksiin ei vaan ekal kerral tarttunu väri kunnol ku olin kampaajal ja nyt toisel kertaa kun olin ni hyvin tarttu. :) Mul nyt on muutenki paksu karvapehko et ei tarvii tästä kyllä enempää tuuheentuu ! :grin Mut tänää huomasin et tukkaa on yöllä irronnu kyl normaalia enemmän :eek::confused: Mietin et mistäs sais rahat kampaajaan viel ennen synnytystä :grin

Mun hiukset on kyllä kasvanu nopeesti mutta nyt ne tuntuu siltä kun ois ollu 3kk porottavassa auringonpaisteessa! Ihan hirvee peikkotukka tullu ja vielä niin nopeesti :/

Ootko kokeillu niitä öljyjä mitä saa ? Kampaajalt just ite kyselin onko ne hyviä ni sano et kampaamo tuotteet on ollu ainakin toimivia ku on asiakkaille laittanu :)

Mulla on tässä kotona kahtakin eri öljyä käytössä ja kosteussuihke, hiusnaamio ja hyvät shampoot ja hoitoaineet. En mä tietenkään käytä kaikkia kerralla, mutta en oo ainakaan vielä huomannu et mikään noista ois auttanu.

Täytyypi joskus kokeilla jos sattuu tulee kamalan kuivaks tukka :) Toisaalta mun tapa on aina ajaa melkee kaikki pois ni ei kerkee latvat kuivumaan tai kärsimään :grin Nyt on kuulkaas tehty korvapuusteja ja ihme ja kumma hyvejä tuli ! :p Ehkä mustakin tulee joskus viel pullan tuoksune mamma :grin

Ja oli tänään taas tosi kova ahistus kaikesta, mut onneks kaverin käynti piristi paljon ! Harmittaa vaan kun ei voi kavereille oikee näitä vauva juttuja puhua :sad001 Mut onneks tääl voi purkaa surkeita oloja sit.. Jänskättää neuvola hieman ku on nyt torstaina et saanko mä mitää apua sieltä :confused:

Hymykuoppa, mulla on hiukset kasvanu kovempaa vauhtia ja tuuheutunut nyt raskausaikana. Ainoo harmin aihe on pieni saksimismoka eli mulla on sellanen kiva töyhtö yhdessä kohtaa :confused: Onneksi se ei näy jollen laita hiuksia tietyllä tavalla. Oon lukenu että raskauden jälkeen alkais sulkasato, toivottavasti ei paha koska oon ajatellu käydä ottaa jotain toimenpidettä kampaajalla, nyt nää on ollu ihan heitteillä koko kuontalo.

Tänään on laskettu aika. Kauheeta ihmisten kiusaamista määrittää tommonen päivä kun sitten vahingossa toivoo että se siihen mennessä syntyis. Ei välttämättä synny.

Koska ei oo tullu lasta eikä sitä p*askaakaan niin eilen oli äärettömän täyttä tuolla vatsakummussa. Luulin ekana että se on kasvanu jotain puol kiloa. Nyt kun on ollu 13 tuntia syömättä ja otin yhden microlax-satsin ni mahtuu taas hengittää ja liikkuu. Yritän malttaa olla syömättä mitään kiinteetä ettei taas tuu vastaavaa tukkoa. Mut sitä ei tiedä monta viikkoa tässä joutuu sit paastoomaan nesteruualla jos ei tää kerta aio syntyä.

Parissa viikossa tullu viis kiloa eli vaaka vahvistaa sen minkä kyllä näkee ja tuntee olossakin: turvoksissa ollaan perusteellisesti. Kunpa ne sanois neuvolassa että oon niin täys vettä että nyt on synnytettävä keinolla millä hyvänsä :cheers

Pippuri vaikkei se pikkunen nyt heti tänään tuliskaan niin ainakin tiiät että korkeintaan 2 viikkoa jäljellä! Tietenkin jos olo on tosi tukala niin aika kuluu hitaasti. Koita pärjätä! Rupes itteenikin vähän jännittämään sun puolesta, mutta hyvällä tavalla :) Kohta se odotus on ohi!

Niin ja mitä tohon hiusasiaan tulee niin mullakin on hiukset voinu tähän asti tosi hyvin, vahvistunu ja kasvanu! Viikossa ne on nyt kuitenkin kuivunu ja näyttää ihan kamalilta. Oon kuullu että jotkut käyttää kookosöljyä hiuksiin. Voisin koittaa googletella aiheesta kun mulla on iso purkki kookosöljyä mahan rasvailua varten. Imettäessähän tää uus paksumpi tukka sit varisee kuulemma pois eikä siihen ees auta mitkään lääkkeet ja keinot. Ei se kyllä tarkota että jättäisin mitään keinoa kokeilematta :D Pakko on yrittää pitää näistä hiuksista kiinni!

Hymykuoppa, muistahan doupata sitä rasvaa myös sisäisesti! Lohta naamariin jos ei kala-allergia estä, kasvirasvoja jne. Iho ja hiukset kiittää. Mä ryhdyin kerran äärimmäisiin toimiin kun hiukset oli rutikuivat ja takkuset: valelin ne oliiviöljyllä ja menin saunaan, minkä jälkeen sitten pesin hiukset. Oliiviöljyä en kyllä voi suositella, se löyhkä oli jotain ihan kamalaa :D Mutta kookosöljy tai ylipäätään hiuksille tarkotetut öljyhoidot on hyviä.

Mä oonkin muuten tainnu syödä aika vähärasvasesti viimeaikoina. Ehkä se vois olla osasyy tähän kuivumiseen! Täytyypä ruveta kiinnittään siihen vähän enemmän huomioo. Kiitos muistutuksesta Pippuri :)

Takaisin