Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voitteks kuvitella et ku oli yks päivä kun mua ei huvittanu ni ukko sano heti et koska must on tullut pihtari :grin Siis mä harvoin sanon ei mut sen mielestä tein tahallista kiusaa :grin Vaik oikeest olin ihan loppu

Ja kaverihan tokas mulle takasi tohon et no sä saatki joka päivä :p

Joo siis se on jännä et joillain se on tollasta ja jos se on molemmille ok niin mikäs siinä, onnee vaan tulevaisuudelle tota menoo.. :grin ei kans käsitä..

Ai nii pitää kyl ny kehuu tota ukkoo et on aikas söpö ihana :grin Ku mua ei väsyttäny yhtää ja se halus jo ysilt nukkuu ni jäi kuorsaamaan sohvalle kun ei halunnu mennä yksin nukkumaan :p Et pitää ottaa sit mukaan kainaloon kun mä väsähdän :)

Heh, cranberry sehän on kun mun ukkoni! Kaiken paras on aina jos meil on joku riita illalla ja sit ukko on sillain tyylin et ihan sama ja painuu alakertaan sänkyyn nukkuun, sit se kuitenki oottaa siel hereillä et tulisin perässä, ja on kyl jo oppinu että en tule, niin sit se hetken päästä hipsii takasin ylös pyytään anteeks.. :grin Ja sen leidit voin sanoo viel tohon seksiin liittyen et sovintoseksiä ei sitten voita mikään!!! :wink

Ja jos mä oon jossain kavereil vaik kahvittelee myöhäsee illal tuo aina laittaa et mä meen nukkuu. Mut kumminki tuun kotii leikkii tyylii sohval nukkuvaa :grin Sanoo vaa et tulisin nopeemmi kotii :p Ei sekää osaa kuorsaa ilman mua näköjään :p Sovinto seksi on kyl hyvä ! :grin Miks muute miehet dikkaa kauheesti krapula seksistä? :confused:

Kauniita unia Åke ! :)

On ne ukot kyl reppanoita.. :winkSiis täytyy kyl sanoo et mäkin tykkään hirveesti krapulaseksistä!! Tai nyt vois sanoo et tykkäsin sillon kun viel oli krapuloita.. Tietenkin sekin riippuu vähän olotilasta, jos kovasti yrjöttää niin ei sit kyl oikeen maistu.. :grin Mut en tiiä mikä siin on, tai mikä sen tekee mut jotenkin siin tietyssä darrassa on vaan niin horny olo! :grin

No mulla vähä sama :grin Jos ei okseta ni menoks vaa :p Mut tuntuu et se on ukkojen lempiseksiä melkeen :p Ja seki et darras ei oo ees seksikäs olo, mut kunhan vaa aina panettaa :grin Kännissä harvemmin dikkaan harrastella o_O Mun mielest seksist on kiva muistaakki :p Pakko nyt sanoo heti tähä et oli kuula haettava ja kokeiltava. Pidin sitä melkei 1,5 h ja en meinannu saada ulos :grin Treenin tehostajana toimi hyvin toi lapsonen ku innostu riehumaan mahas :)

Haa täytyy kans huomen heti ottaa kuulat ahkeraan käyttöön! :) Mut hei munkin on pakko käydä nukkuun ku on sellanen inhottava olotila et olis vähä nälkä mut ku ei tee mitään mieli, niin pakko saada unta ennenku tulee iso nälkä, muuten se uni ei ainakaan tuu! :grin Palataan asiaan, öitä!

Te ootte taas ehtiny jutella tooosi paljon sillä aikaa kun olin viettämässä iltaa! Kestikin hetken kahlata uudet viestit läpi.

Mun illanvietto ei menny ihan nappiin. Kotoa lähtiessä huomasin että mahaa puristaa ja vihloo tosi kovasti ja käveleminen oli vaikeeta. No sain kuitenkin raahauduttua paikalle, mutta eihän se kivaa ollu. Nyt oon taas kotona (erittäin kivuliaan kotimatkan jälkeen) ja kipu vaan yltyy vaikka otin 1g paratabsin. En ees uskalla soittaa ä-polille mutta ei tässä kyllä oikeen saa nukuttuakaan. Soittelen huomenna neuvolasta neuvoja jos kivut jatkuu...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hymykuoppa, tayssissa ei ole kuin muutama perhehuone. Joten niistä voi lähinnä vain unelmoida samoin kuin siitä hotellista. Huoneita 17 kpl sairaalan käytössä. Ja sinne pääsee yleensä kokeneemmat. Mutta voihan säkä käydä! Otin muuten isännän tänään klo 5.55 väkisin. Suosittelen muillekin. Hyvää se teki. Nyt reissus 4 päivää. Pikaset päivitykset siis. Mä kans sortunu siihen röökiin lähes päivittäin. Ja nyt kiristää että täytyy neljä päivää olla ilman ku ei pääse tota familya karkuun. Siitä siis ehti jo muutamassa päivässä tuleen tapa!

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Kyllä ärsyttää!! Synnärille menossa näytille ja matkalla kotoa bussipysäkille 2krt kuravedet reisille asti kun autot ei yhtään varo. Enkä ees kävele lähellä tien reunaa!!

Corolla kiitos tiedosta :) niin mä olin ymmärtänykin kun oon yrittäny lueskellä taysista kokemuksia. Mä oon kyllä hirveenn huono nukkuun yksin :/

Hymykuoppa, Kyllä muaki jänskättää just miten saan yksin sielä sairaalassa nukuttua :confused: Ei se yksin oleminenkaan niin paha, mut sairaalat ahdistaa ja pelottaa mua vaikka tietäisin ettei mitään hätää :sad001

Mä oon sairaalassa ihan kun kotonani. Isä on lääkäri ja on tullu vietettyä paljon aikaa sen kanssa sairaalaympäristössä. Nuorempana kun asuttiin kaksin niin hengailin iskän kanssa sairaalassa kun iskä päivysti. Sairaalaympäristö ei siis pelota, oon vaan niin läheisyysriippuvainen kotikissa!

Ei muuten siis löytyny synnärin päivystyksessä mitään vikaa musta eikä vauvasta, nyt oottelen sitten kirurgille pääsyä kipeen masuni kanssa. Täällä taitaa mennä koko päivä.

On kyllä sit niin kova jano!! En oo koko päivänä juonu mitään enkä saa kuulemna juodakaan vielä. KUIVUN!

Takaisin