Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberry, Niin selfie kuviahan ne toiset oli, koitin miettii mut en muistanu! Ihan yhtä pelle kamaa ku nää persekuvatkin! Mä en ymmärrä miten porukka kehtaa ja viel yleisillä paikoilla räpsiä niit kuvia! Jessus sentään!
heh joo kyl täs melkoseks alkoholiriippuvaiseks ittensä tuntee! :grin
No siis mä en oo repsahtanu kun sen kerran ja seki tosiaan oli ukon vika kun ärsytti mut siihen pisteeseen joten eipä se siitä mitään sanonu.. :wink Ja muutenki ei toi oo tyyliltään ollenkaa sellanen et alkais raivoon ja syyllistään, koittaa tukee mua mahdollisimman paljon ja sitähän se tekee kun lopetti itekkin sauhuttelun. :)

åke, tosi hyvä kun sanoitte sille heti et ei noin! Meinaan jokkut varmasti ottais tollasesta sen puolustuskannan et neuvolassakin sanottiin et on parempi polttaa se muutama.. Mutta tiedän kyllä kuinka helvetin vaikeeta se on olla ilman ku nuppiakin kiristää alvariinsa, se on hyvä jos sulla on ees jotain apua siitä purkasta ollu. :)

Miks mun mies ei voi lopettaa sauhutteluu tai kaljotteluu ? :confused: Kauheet houkutukset nenän vieres koko ajan. Tosin täytyy sanoo ettei ukko oo juurikaan sanonu mun polttamiseen mitään. Ihmetteli kerran et miks käyn salaa enkä sen kanssa :grin Et en edes onnistunu piilos polttelee :grin Mä poltin kans muutamat ekaa odotelles ku sillon niin ku kärsin siitä niin paljon ku just lopetin. Nyt ku on ollu pitempää ilman ni ei niin hankalaa, mut tähän ahistukseen on vaan pakko hakee lohtuu siitä o_O:oops::sad001 Ja aina tulee siitä vaan pahamieli..

Hei nyt kun tästä pullasta puhuttiin niin munkin piti todeta etten osaa leipoa pullaa ja et pitäis opetella :grin No kaveri just laitto viestii jos tulis huomen illal piristää ku ukol taas iltaviikko ja et jos leivottais vaikka pullaa :p Nyt alkaa tän naisen pullan vääntö treenit :):wink

Mäkään en ollu ikinä leiponu pullia ennen perjantaita! Niistä tulikin vahingos varsinaisii jättipullia! Mut hyvin tuntu maistuvan porukalle.. :)

Ai hitto niin ihan pakko kertoo!!! Siis eilen illalla olin aivan järkyttyny kun mä aivastin niin mulla siis lirahti pissaa housuun!! :grin Ei oo ikinä ennen käyny noin tai ollu muutenkaa mitää ongelmia ton alapään suhteen!! Oli mul kyl valmiiks jo hirvee pissahätä mut silti! Oli pakko kertoo heti ukollekkin,oli vähän noloo.. Sit oli myöhemmin viel hyvä kun ukko rupes jotain siin lämmitteleen et vois olla jotain häppeninkii, niin oli kyl pakko sanoo et anteeks mut ei oikeen oo nyt fiiliksiä kun just kusin housuuni!! :grin Helvetti täytyyki ihan raivolla ruveta reenaan tota alapäätäki kerta tollai rupee jo nyt reistaileen!

Åke, Pakko nyt näin nolosti sanoa et mun bravuuri on unelmatorttu :grin Se on ainoo minkä osaan vaikka unissani. Nyt vasta opetellu tekee lettuja, pannukakkuja jne. :p Mä en todellakaan oo ollu mikään pullantuoksune koti äiti ja sekös tuota naapurin mummoa ärsyttää myös. Ku mä en leivo tääl innoissani ja sekin on kamalaa ku mä en osaa ommella en sitten yhtään mitään :oops:

Pommiina, Elä huoli ! Tota sattuu itse kullekkin oottajalle :grin Tosin onhan se noloa eikä tosiaan kivaa oo. Nyt mulla ei oo ollu mitään onkelmia alapään kans vielä. Mut viimeks ku ootin pelkäsin kokoajan et pissa tulee housuu. Ja ravasin vessas välil tosi tiuhaan :grin Sit viel ku oli kesä ja kuuma ni joka yö säikähin et oon pissannu sänkyy ku hikosin nii kamalasti et heräsin välil ihan märkänä ja luulin et sänky lilluu pissasta :p Ite ostin treeni kuulat pojan jälkeen :oops: huolestuin nii paljon et alkaa tulee pissa ongelmia kun poika muutti aika paljon mun kropan toimintoi muutenkin :oops:o_O Ja oudointa et raskauden jälkee kaikki mieltymykset muuttu o_O

Joo kylhän sitä varmasti sattuu muillekkin, oli kyl vaa näin eka kertalaisena melko karmee kokemus, vaikka kyllä se muakin naurattaa!! :grin Mä siis esikoista oottaessa ostin kans ne kuulat mut niitä ei sit tullu ikinä käytettyä, ja onko se nyt niin et ne on tehokkaammat kun ilman? Ja tää ny saattaa kuulostaa vähän tyhmältä mut varmistan nyt kuitenkin eli ne vaa tungetaan sisään ja tehään lantionpohjalihaksia ihan normaalisti? :grin Ja mikä niis tekee sen homman tehokkaammaks? Kertokaas ny mulle viisaammat.. :)

http://www.verkkosivuapteekki.fi/IN...n/Lue-lantionpohjan-lihasten-harjoittamisesta

Tossa ohjeet pommiina :rolleyes:

No kysyin mäki vähän hölmösti :grin Kun mulla on ollu aina tiukat paikat :oops::p Ja siis ukkoki sano et synnytyksen jälkeen ei mitään eroa. Vaikka siis todellakin yhden arven sain sinne ja lekuri sano et hieman laskeutu et treeni olis tärkeetä ettei tuu just kusi vaivoja :) Ni ostin ne kuulat, mut en oo niillä sillee treenannu kun eipä se tiukkuus juur mihkään muuttunu :grin Mut nyt tosiaa mietin et ku toinen jo tulos ni voisko vaikuttaa paikkoihin enemmän et pitäiskö nyt alottaa sit treenaaminen ja vauhdilla :confused: Ja olipas hidas kirjottaa ku koitin miettii miten kirjotan fiksusti :grin

Cranberry, kiitti noista ohjeista! Ja siis niinkun tos sanoin niin ei mullakaan aiemmin oo mitää ollu ja aina kans melko jämäkkä tavara yhestä synnytyksestä huolimatta ni näköjään tää kakkonen rupeeki sit tekeen temppujaan tonne alapäähän.. :grin

Hah, muistankin ku yks tuttava kerran kysy multa et meinaako sulla tulla kuset housuun trampoliinilla pomppiessa, mäki vaan nauroin et no ei kyllä!! Nyt ei ilmeisesti parane enää naureskella.. :grin

Miten niin muka seksiriippuvainen ? :grin Minäkö ? Eeeeeeen :p Ei oon mä ja ihan kamala sellanen :grin Mukava et muutki. Tuntuu et yleensä en asiasta ees kehtaa puhua äänee ku kattoo kieroon kaikki :oops: Mut mulle se seksi on vaan sellanen juttu. Mulla on siis läjä seksikirjoja joita siis ostan huviksi itselleni kun tykkään lukea ja samalla tavalla ostan itelleni kokki kirjoja myös :p Mä kerran neuvoin yhtä nuorta paria ku jotain kirjaa miettivät et mikä kannattaa ostaa et mistä on enemmän hyötyy ja pikkasen kattoivat pitkään :grin Kattelen kaiken maailman dokkaritki ihan kiinnostuksen vuoks :) Ja sanotaanko et lelu laatikkokin on aika laaja :wink:oops::rolleyes:

Jokaisen naisen pitäis muistaa treenata ! Se ei oo noloo eikä vaikeeta ja siitä on nii iso hyöty et kannattaa :)

No ehkä ne jotka kieroon kattoo on just niitä joilla sitä seksiä ei suhteessa pahemmin oo.. Kyl mäkin oon sitä mieltä että seksiä pitää ehdottomasti olla, ilman sitä ei oo kyl suhdettakaan! Noista kirjoista en sillain perusta kun en nyt oo kirja ihmisiä muutenkaan, mut jos jonkinnäköstä vempelettä löytyy täältäki.. :p

Mä järkytyin just ku kaverille heitin läpäl et kai teil on jotai romanttist sun ukkos kans ku yhteinen vapaa ilta. Niillä ei siis lapsia eikä mitään häirikkeitä kotona. Niin se vastas joo jos jaksaa :eek: Sit ku naureskelin lisää etonkos ollu kuiva kausi niin sano et onhan täs nyt ollu parisen viikkoo välii :eek: Anteeks mitä !? :eek::confused: Ei mitään mikä vois hommia häiritä niin siltikin. o_O Sit totes vaan et no on töitä ollu ja väsyttää ni ei sitten jaksa... Mun mielestä pitää jaksaa ! :grin

Takaisin