Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa muuten mieleen yks toinenkin juttu missä ainakin mä eroon muusta väestä ni mä en ole facebookissa enkä tuu ikinä oleenkaan! :grin Siis miten mä pystyn elään ilman näitä kaikkia! :grin

Hahaaa!!! Ei oo totta!! Mä en ole viel tavannu ketään mun ja ukon lisäks joka ei olis facessa!!! :grin åke, on kunnia tavata sinut näin virtuaalisesti ja ei facebookissa! :wink

Nyt täs asias kyl hieman eroon teistä :grin Mulla on facebookki, mut senki tein viime vuoden lokakuus. Mun kaverit on muuttanu nii pitkälle et harvemmin enään nään ja ei oo kerinny soitellakkaa ni tein sit sen takia et pystyn pitää helposti yhteyttä niihin :sad001:) Mut tosiaan mulla on siellä vaan ne mun muutamat oikeet ystävät jolle käyn juttelemassa. Enkä mä päivitä mitää turhaa sontaa joka päivä. Ite oon pitäny sitä kans turhana mut ku tuntu et kaverit alko kaikkoo ku ei vaan kerinny samanlail soittelee vauvan kans :sad001

Joo siis mä oon kans aina sanonu et en haluu mun lapsista kuvia sinne, sitten kun ovat siinä iässä niin voivat ite sinne liittyy jos haluu. Ja en voi sietää sitä jos ihmiset laittaa vaik mun kuvia tai mun lapseni kuvia sinne ilman lupaa ja lupaahan ei tulis vaikka kysyis! :mad:

Cranberry, no mut sä et kuulu niihin joilla ei oo muuta elämää ja jotka päivittää sinne jokasen paskalla käyntinsä.. :grin

Joo siis se on törkeetä, ja viel ku oikeesti niit kuvia ei saa pois netistä.. Mun mielestä siinäki pitäs olla ihan sääntö et jokasella on oikeus laittaa vaan omia kuviansa ni voisivat sit esitellä niitä ahtereitansa siel niin paljo ku lystää vai mikä se uus villitys nyt on ku eukot ottaa perseistään kuvii.. :grin

Mä oon tosi tarkka siitä mitä itse ilmaisen sinne :p Et suurimmaks osaks käytän kavereiden kans jutusteluun. Ja mua nii naurattaa ku kylän yks nooh luulee olevansa kovin hotti. Muija joka 150 cm hattu pääs ja sil on sellanen perse mikää elää siis omaa tahtia :grin kaveri oli lenkil ni nauro et se pomppi ihan omia aikojaan et niin ku tosi iso ahteri. Ni ottaa itestää aina sellasee ahteri tyrkky kuvia ! :grin siis mitä hienoo sii pyllyn kuvaamises oikee nykyään on ? En voi tajuta :confused:

täällä lisää putous-ohjelman inhoajia hei :p:grin oon jo vuosikaudet ihmetelly,mitä hauskaa niissä "tortut kostuu" "mitä jäbä duunaa" ynnä muissa hokemissa on.niitten hokijat vaan vaikuttaa hieman dildoilta mun mielestä...ei vaan tajua,ihan silkkaa ajanhukkaa.

feisbuukkiin jouduin opiskelujen puolesta liittymään,kun oli mediakasvatuksen kurssi ja opettajan lie ny kai si hyvä tuntee näitäkin asioita...en mitenkään aktiivisesti siä hillu ja päivitän ihan ääriharvoin,enemmän se on mulle chattailykanava tampereen pään ystävien kanssa :p ja olen todellakin pillastunu jo siitä,jos joku idari päättää mut tagata johkin kuvaan kysymättä multa.poistelen niitä aina tavattaessa ja kiehun :mad: lapseni kuvia en laittais sinne ikimaailmassa.

t:kärttynen kalkkis-heidi,joka on juuri viettäny 2h anoppilassa

Åke, mäki oon hieman haissu pahalle viikonloppuna :oops: Pikkasen tuli stressi tupakkaa polteltua. Mut eilisen ihme vollotus höpötysten jälkee aloin vaan oikeest nauraa et vittu oon idiootti ja taas parempi mieli :) Ja täälläkin tykätään piiskasta:grin

Ahistavaa... Ukko maisteli tos just uutta viskiään. Hmm... Viski ei kuulu lempi alkoholeihin, mut seki tuoksu jo nenäs hyvältä o_O:eek::oops::p

Cranberry, Hahah, siis just noita tarkotan!! Jostai lööpistä luin että se on nyt muotia! Siis ei helvetti en kans pysty käsittään.. NOLOO!!! :grin
åke, nyt sun pitää taas pyytää ukkoos tukistaan sua! Muistelisin et olit aiemminki pyytäny.. :grin Nyt kovempi tsemppi päälle! Ootteko muute neuvolas puhunu tupakista?
heidi, No jopas, meitähän on täällä monta putous inhoajaa!! Loistavaa! :wink Ja mitä tohon faceen tulee niin nykypäivänähän porukka just joutuu työnkin puolesta liittyyn sinne..

åke, okei, ihan siis mielenkiinnosta kysyin. Miten se sun neuvolatätsä asiaan suhtautuu, onko yrittäny tarjoo jotain niitä korvausjuttuja tai muuta?

Pommiina, Siis niin äly noloo viel olla ylpee sellasest perästä mikä silläki on :grin En sano et itte kauneus kuningatar oon, mut voi jeesus en ikinä kehtas tollasta bebaa kuvata mihkää ! Muutenkin nää "SELFIE" kuvat on niin noloja. Istuin kerran iltaa kaveri porukas ni jokainen omalla iphonellaa otti omakuvia :mad: Näytti sika typerältä ku akat rivis hymyilee ja ilmeilee omalle puhelimelleen.Ei kuulu mun harrastuksiin ! o_O Mukavaa et sä oot mun kans alkkistunu yhtä paljon :p Mäki ku palauttelen pulloi ni teen sen mahollisimman hitaasti ku olut löyhkää :grin

Mä en oo sanonu tupakista mitään. Luulee jo et mul on syömishäiriö ja et oon luulotautinen. Tosin voisin kyllä nyt torstaina kun meen niin sanoo ni ehkä se sit hommais mut sinne pelkopolille ku on pitäny ahdistukseen polttaa :confused:

Mitä mieltä teitin ukot on ollu siit tupakoinnista ? o_O

Takaisin