Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en vielä tiedä kumpi :confused: Viikolla 20 sano et vehkeitä ei näy et tytöltä näyttääpi, mut ei uskaltanu luvata sit kumminkaan tyttöä joten oon pitäny tähän asti kysymysmerkkinä et kumpi tulee. No viime ultrassa ukko halus kysyy, mut mä jännitin nii kauheest et unohin koko asian ja ei se ukkokaan muistanu ja kiros sit jälkeepäi :grin No nyt 11.3 mulla on seuraava ultra ja koitan sielä muistaa kysästä. Ainakin nyt näkyy varmasti sit et kumpi :) Viimekskin selvis tosi myöhään et poika tulossa :) Ja sillon mul kyl oli fiiliksii et poika tulee. Nyt ei oo ollu mitää fiilinkei kumpi ois masus o_O

Okei, no mut onneks sulla on vielä ultra edessä niin voit sit vähän valmistautua siihen kumpi sieltä sit tuleekaan :) Mä vaan pelkään kovasti et se meille ultrassa luvattu tyttö osottautuukin sit loppujen lopuks kuitenkin pojaks! En mä poikaa haluu sen vähempää mutta en vaan kaipaa ylimääräsiä yllätyksiä enää :S

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Åke joo nehän loppu jo oikeestaan ennen kun ehti kunnolla alkaakaan, mut hyvä niin! Ei mulla vielä oo kiire synnärille, muutaman viikon päästä vasta mielellään :)

Niin eiköhän mulla tuu tässä viel parikin ultraa et voiasiasta varmistua :) Onhan se aina iso yllätys ja siks mä en viimekskää innostunu et kumpi tulee ja nytkään en halunnu yhtää luottaa. Kiva ostaa prinsessa mekot ja sit tuleeki taas poika :grin Äitin työkaveril just kävi nii et oli punaset vaunut ja kaikki hommattu ja sit tulikin poju :p Toivotaan et sulla se tyttö ennustus pitää paikkansa

Åke, Mullakin välillä outoja itku kohtauksia ku kattoo jotain ohjelmia o_O Hääohjelmille oon aina herkistelly, mut nyt kaikki tuntuu välillä liian herkältä :grin

Åke, En mäkään haluu sukulaisille kertoa kumpi tulee ja pojan nimiin pidettiin salassa mahdollisimman pitkään. Hölmöä jotenkin kun kaikki olettaa et kerrotaan heti kun jotain tiedetään. Meidän ukolle oli vaikeaa olla kertomatta :grin Oli nii ylpee ku ties et poika tulee. Ja meidänkin ukko usein tuppisuuna, mut muutaman olusen jälkeen aivan neiti myös :grin

Me kerrottiin kyllä heti mun vanhemmille, mutta muuten ollaan yritetty pitää omana tietona se sukupuoli. Mun vanhemmat on mulle niin tärkee tuki ja turva ettei oo tullu mieleenkään etten niille kertois :)

Mä en tiedä, mut on kiva pitää salassa :) Ja varsinkin kun mun äitee on kauhee kontrolli friikki ja odottaa tietoo sit täpinöissään :) Vitsit on kyllä taas tänää ollu rankka päivä :confused:

Nyt iski taas kauhee stressi ja ahdistus synnytyksestä ja sairaalassa olosta ja ylipäänsä kaikista muistakin lääkäri käynneistä :confused::sad001 Eipä taida tulla uni tänäkään yönä. Olispa tää odotus jo ohi et nää turhat stressaamiset loppuis o_O

Mä lasken jo suunnilleen tunteja ja minuutteja siihen kun saa ruveta taas supistuksista huolimatta liikkumaan vaikka laskettuun onkin vielä melkeen 2kk! Mulla vaan menee aina iltaa kohden niin hermot tähän huonoon oloon. Eniten tänään ärsyttää närästys. Vauva on kuitenkin ollu kiltisti koko päivän, liikuskellu paljon mutta ei ollenkaan kipeesti tai epämukavasti!

Mua ahistaa toi sairaala asia niiiiiiin paljon. Haluisin samaan sairaalaan kun viimeksikin kun tietäsin et oon turvassa :sad001 Nyt on turvaton olo ja mulla on ollu yks mukava ja ammattitaitoisen tuntunen lääkäri täs toises sairaalas. Viimeks oli vaan yks mulkku lekuri ja sekin tokassa ultrassa. Hoitsutkaan ei oo ollu mukavia ja en oo saanu minkään näköst yhteyttä lääkärin kans ni tuntuu vaa et koht poksahtaa päässä :confused: Asia tykyttää koko ajan tuol takaraivos :sad001

Mua vaan nii surettaa ku ei voi yhtään nauttia siitä et odottaa. Ja tuntuu ettei toi ukkokaan jaksa olla kotona mua kattomassa ku kaikki on niin vaikeeta :sad001 En tiiä miks, mut jokseenki tuntuu nii väärältä etten oo kummankaan lapsen odotuksesta nauttinu ollenkaan.. Ja åke sullaki viel enemmä matkaa ku mul ja mä vaan kitisen :sad001

Cranberry toi on kyllä tosi kurjaa jos ei oo ollenkaan luottamusta sairaalaa ja hoitohenkilökuntaa kohtaan. Ei varmasti lohduta yhtään mutta kyllä sieltä varmasti löytyy osaavia ammattilaisia uudestakin sairaalasta. Missä vaan voi käydä niin hyvä kun huonokin tuuri noiden hoitavien lääkäreiden ja kätilöiden kanssa. Pitää nyt vaan toivoa et jatkossa pääsisit sellasten ihmisten hoitoon, jotka osais luoda sulle turvallisen ja luottavaisen olon niin että sit tosipaikan tullessa voisit vaan keskittyä siihen itse synnyttämiseen!

Mä alan ite olla lähinnä vaan kauhusta kankeena kaiken tän epävarmuuden kanssa. Tuntuu ihan uskomattoman vaikeelta luovuttaa tilanteen hallinta pois omista käsistä. Enhän mä pysty kuitenkaan sitä ite päättämään et millon sit pitäis synnyttää ja miten se loppujen lopuks menee. En ees oikeen osaa ajatella itteäni siihen tilanteeseen. Tuntuu ihan epätodelliselta!

Tää on taas tälläne vollotus ilta selkeesti :sad001:grin Alko ittee ihan naurattaa miten surkeena taas osaaki olla:grin Onkohan kenties taas hormoonit hieman sekasin ? :p

hymykuoppa, Vaikka itse ei sinällään synnytystä hallitse niin omasta synnytyksest täytyy sanoo et mieli oli rauhallinen koko ajan. Odotus väsytti ja ainoo asia mikä huolestutti oli se kun en oikein tajunnut miltä sen pitäs tuntuu ku vauva haluu tulla pois :grin Kätilö sano et vähän kuin ois iso kakka hätä. Mietin koko ajan et kävelenkö mä sit koht pöntölle sitä vauvaa vääntää ku luulen et tulee kakka :grin No mut oli se ihan omanlainen tunne ku tajus et sieltä se alkaa tulee. Mut toisaalta mun kokemus lähti sieltä käynnistyksestä. Et tiesin minä päivänä meen sairaalaan. Ehkäpä nyt sen takii itekki jännittää enemmän et koska mun pitäs sairaalaan lähteä. Viimeks mua ohjattiin koko ajan. Nyt mun pitäs kotona tietää onko se iso kakka hätä vai vauva :grin

Mä kyllä edelleen vähän toivon että saisin sen suunnitellun sektion... :/ Onhan siinä huonot puolensa ja isompia riskejä, mutta kun on koko ikänsä eläny siinä uskossa ettei tuu ikinä synnyttään normaalisti niin siihen sektioon on jotenkin henkisesti jo valmistautunu ettei se tunnu ollenkaan niin pelottavalta kun vois kuvitella.

Ja mua äRRRRsyttää kun tää mobiiliapplikaatio kaatuu joka välissä!!! Murrr!

Miks sulle sitä sektioo on mietitty ? Mäkin olin ekan lapsen kans valmistautunu sektioon, mut lähin silti luottavaisin mielin alatie synnytykseen. Nyt en oo ollenkaa nii luottavaine kyllä ku viime kerral

Takaisin