Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Cranberry, ai ukkos ei oo kosassu, sun pitää vihjailla sille! :wink Joo kyl siin naimisis olemises tollasia pikku etuja on vaik ihan hyvinhän tääkin muksu vois olla ton paskakaivontyhjentäjän! :grin

Mä en usko että me mennään ehkä ikinä naimisiin. Oon jo kerran ollu naimisissa eikä se vissiin ollu mun juttu kun kesti vaan 9kk. Kai sitä voi elää yhessä perheenä vaikka ei naimisissa oliskaan. Jos kuitenkin niin hassusti käy että mies joskus haluais mennä naimisiin niin ei sekään mua haittais. En vaan haluu mitään isoja häitä ruveta enää järjestämään.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pommiina, Hän on liian nuori naimisiin :grin (Kahden lapsen isäksi kumminkaan ei ole liian nuori) Ei kosase vaikka avoimesti vihjailen ja muutenkin kun vollotan hääohjelmia sanoo kyllä et on tosi söpöö, mut ei tee mitään asian eteen et pääsisin omiin häihin vollottamaan :grin:sad001 Niin tai vaikka postisedän kanssa väännetty vaaveli :p

Cranberry ota asiat omiin käsiin, hanki sormukset ja hoida ite se kosiminen? Ei se sun miehes varmaan kuitenkaan kieltäytyis kun ootte jo valmiiks perhe!

No, mut ku määä haluun sellasen äly romanttisen kosinnan tyyliii huoneen täytee ruusuja ja miehen polvilleen :grin En siis oo mitenkää vanhan aikanen tai romantikko :oops::p Tosin tässä talossa romantiikka ei juurikaan kuki vain mun haaveissa :grin

Voi voi.. Pakko ny kertoo teille mitä meidän pikkumies touhottaa :grin Sai mun äiteeltä porakoneen,vasaran ja ruuvarin. Nyt on kuulkaa meillä kaikki rikki ja hän korjaa. :p Juoksee vaa huonekalusta seuraavaan ja sanoo rikki rikki ja porailee kuntoon :) Aivan ihunaa kateltavaa :)

Ja meil ei kyl isästä voi pojan kohal erehtyä. Oli vauvana nii isi et ennemmin naurettiin sitä et isästä voi olla täysin varma, mut äitistä en ihan ois :p Nyt on kyl selkeesti piirteet molemmista, mut on kyl edelleen vahvasti isänsä näköne :)

Mutta sillonhan jos ite kosit niin voit järjestää siitä niin hienon ja romanttisen tilanteen kun vaan ikinä osaat ja oot aina haaveillu! Mutta joo ymmärrän kyllä että tuntuis ehkä kivemmalta jos mies kosis. Välillä on vaan ite tartuttava toimeen jos haluu että asiat etenee oikeeseen suuntaan :)

Eihän se kosintaan suostuminen tarkota että heti pitäis mennä naimisiin? Mäkin olin melkeen 2v kihloissa ennen kun mentiin naimisiin! Teet vaan tilanteesta ja itestäs niin vastustamattoman ihanan ettei se mies edes harkitse hetkeäkään sanovansa että ei vielä!

Pommiina, Tosin kyllä nyt täytyy tunnustaa et en ehkä seksikkäimmilläni ole tämän mahan kanssa :oops: Että täytyy varmaa ootella siihen maha katoopi :p Vaikka kyl ukko viime raskaudesta sano et se iso masu näytti kuulema hyvältä ja voi jessus niistä tisseistä on puhuttu moneen otteeseen :grin

Voi jeesus kuulkaa taas ! Tääl on ny oikee sukuriita :mad:

Joo se on kyl jännä vaik itestä tuntuu et tästä on kyl seksikkyys kaukana, mut kummasti vaan ukko kehuu ja roikkuu ahterissa ja melooneissa kii koko ajan! :grin

Noh? Mikäs sukukahakka siel on meneillään? Musta sukuriidat on just parasta! :grin

No ku ukko isänsä kans siivoileepi ku meil on paljon tätä remontti paskaa niin tuo mummohan sai kauheen hermoromahduksen :grin Että viikonloppuna ei saa polttaa roskia ja sahailla moottorisahalla kun naapurit on kotona. Kauhee vaahtominen ukolle kunnes tajus et sen isä ukko on siinä paikalla ja juoksipa sitten takaisin sisälle kotiinsa ja nyt kyttää ikkunasta puhelin kädes ja jutteleepi ukon äidille kuinka kehtaavat siivota täällä ja häiritä naapureita viikonloppuna :grin Olipa mummolle hyvä näpäytys kun ukon isä oli tossa. Ei kehtaa sille kauheesti pauhailla. Siis ukon isä on paatunut alkoholisti ja myös asunut tällä samalla pihalla, mut ukon vanhemmat eronneet noin 7 vuotta sitten. Ihan mukava isukki vaikka onkin kova juomaan et selvinpäin sitä kyllä sietää :) Kännissä taas aivan rasittava. Niin et tästä taas pauhataan sitten viikko kun ollaan kehdattu mekkaloida. Meillähän ei saisi käydä viikonloppuisin edes kavereita täällä kun mummon mukaan naapuri soittaa poliisin :mad:

Hahah, voi jestas mikä mummo!! Joo ensinnäkin kyl saa naapuri olla aika päästään vinksahtanu jos poliisit soittas ja toiseks ni poliisit varmaan vähän repeis ku joku soittas tollasella asialla.. :grin Voi hyvä luoja, miks ei meil ois mitää tollast pikku piristettä tähän päivään.. :wink Mut siis tos on kyl yks syy miks muutettiin tänne landen rauhaan mis naapureita kyl on mut ei sillain näköetäisyydellä ja lähimmät sukulaiset asuu noin 50 kilsan pääs.. :wink Kyl mäki sain tos tänää vähä omalle isälleni sanoo kun kävi tossa ja pikku hiprakassa sit alko jotain lässyttään meijän asioista et mä kyllä kysyn sitten jos mua kiinnostaa sun mielipiteet.. :grin Sillä kun on se tyyli et sillon kun se on tietyssä maistissaan niin mussuttaa joka kerta samoja asioita, ei jaksa.

Voi ei :eek: Nyt minun rakas lapsenikin aiheuttaa äitille paljon hymyä. Pesi ensin itsensä lattian pesu vedessä ja nyt kun selkäni kääsin rymäytti muovikippo kaapista hyllyn alas ja siel on mun lasi vuuatkin. Montakohan jäi ehjäksi :grin Eilen poika päätti leipasta ja kaato vanilijasokerit ja leivinjauheet lattialle. Huomaa, että on saanut jalat allensa ku ei meinaa millää peräs pysyy :grin

No siis mummon mielestä kaikki on alkoholisteja koska hän on itse absolutisti. Eli jos sattuu kalja lavan ukolla näkemään niin tulee taas tekstiä miten samanlainen juoppo hän on kuin isänsäkin ja sit voi lapsi parkaa kun on tollanen isä sillä. Mä en sais pitää talossa edes ovea auki ilman hänen lupaansa. Enkä mä sais polttaa kynttilöitä kun mä poltan koko talon ja mä en osaa lämmittää saunaa enkä mä osaa tehdä oikeestaan mitään oikein mummon mielestä. Huono äiti olen ja en osaa mitään ton lapsen kans tehdä. Oon kauhee nirppanokka, mulle ei kelpaa mikään jos ei oo ostettu stockmannilta. Oon tehny ukostaki merkki riippuvaisen ja nyt ei sillekkää kelpaa mikään. Mä en koskaan syö mitään ja mitä niin ihmeellistä ruokaa itse teen kun ei toisten tekemä kelpaa. Oon laiska ja kädetön. Ja miljoona muuta vitun asiaa ! :angry1 Et tällänen ihanuus meidän naapurissa.

En mäkään siedä omia vanhempia kun ne on maistissa :grin Ja tää ukon iskä jankkaa joka jeesuksen asian kun sillä on viel toi muistiki menny ku aivonsa juonu. Ja mun puolesta voit ottaa ton mummon lainaan ihan milloin vain ! :grin

Huhhuh minkälaista sukua! Mä en oo oikeestaan tekemisissä muiden sukulaisten kanssa kun mun vanhempien ja siskojen. Mulla menee kaikkiin muihin sukulaisiin hermot niiiin nopeesti. Varsinkin omiin isovanhempiin!

Ja piti vielä sanoa että Cranberry sun poika vaikuttaa sun kirjotusten perusteella ihanalta, vallottavalta pikkupojalta! :)

Heh, reipas poika ku omatoimisesti meinas leipookin.. :wink
Voi hyvä tavaton!! Siis niin tyypillinen kärttynen vanha mummeli!! Mahtaa olla kyl sulla hermot kovalla koetuksella mummon kans, huhhuh.. Ööh, tuota kiitos vaan, mutta taisin ton listan jälkeen juurikin muuttaa mieleni, en mä taidakaan kaivata tollast piristystä..:grin

Voi ku tosta mummista sais joskus lomaa, mut ei :confused: Se on tääl ja pysyy :grin No onneksi siitä saa hoito apua ja hätä tilantees on melkee aina paikal auttamas. On tuo nappula kyllä niin ihana :) Just vietettii kylvyssä melkee tunti kun ei millää halunnut pois :p Ei kyllä oo päivääkää harmittanu et tollasen oln saanu :) Nyt kyllä kamalasti jänskättää millanen tuo seuraava tulee olemaan :oops: Et onko se sit koko ajan kipee ja itkee ja huutaa :confused:

Takaisin