Tiedätteks miten paljon mua vituttaa kun en pääse samaan sairaalaan synnyttää ja toi neuvola on vaihtunu ? Oon tuolla sairaalaski koittanu puhua, mut eipä sieläkää kuunnella. Edelleenki toisella kertaa menee paremmin kuin ekalla.
Vihaan tätä paskaa peräkylää yli kaiken !!
Viimeks kaikista pienistäki huolen aiheista puhuttiin eikä mul ollu jännitystä ees synnytys salissa. Nii missäköhän nyt mättää ? Vituttaa et pitää jokseenki luulo tautisena mua. Vai oonkohan mä sit oikeesti vitun hullu ?
Odotan jo kuumeisesti sitä mun reumalääkäriä kun tiedän et se on niin ihana ja ottaa varmasti vakavasti ja vihdoin joku tutkii mun selän mikä sitä vaivaa ! Mä kyllä varmaan pillitän sile ukolle sitten kaiken
Niin tosiaan tohon mun outoon pahoinvointiin sano, että oksennus tautia liikenteessä. Ööh tämän infon tiedän kyllä, mut mun olo ei todellakaa oo lähellä yrjö tautia ! Ja vauva on kyl tänää liikkunu enemmän mitä eilen, mut silti vieläkin oon hieman huolissani :)
Åke, Eipä tota mun pelkoo ja ahistusta voi varmaan enää pahentaa. On se sen verran pahasti jo päähän pinttyny et häiritsee kyllä joka päivä
Ja ihan oikeesti seksiterapeuttia ?
Niin ku mitähän se auttas ? Minneköhän tädit mut laittas ku alkaisin seksistä puhumaan
Varmaan oisin jokseenkin sairas siltä osin
Ja meidän neuvolas on vaan katon vittu googlesta tätejä. Ei ne osaa edes perus asioita vaan tietsikalta lukee mitä pitäis sanoo.
Hei olinpas mä hölmö etten tajunnu sanoo sulle siitä kohdun kasvusta vaan heti pelottelin pukamilla
Mulle neuvola täti sano alus jo et mulle vois sen sokerirasitus testin tehä ku viimeks ei tehty. No minähän kieltäydyin samantien et joo sori ei tehdä. Mun lääkkeiden kans pitää syödä tasasee jne. En voi niin pitkää aikaa olla ilman ettei taju lähtis tai olo menis niin huonoksi. Siitäkään ei täti tykännyt, mut eipä mulla tota painookaa oo tullu ku pari kiloa