Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa a.. En kyllä tiedä ollenkaan. Voispa seki sit puhua jos on jotain. No, mutta tänään on perjantai niin ainakin tuopille voi höpötellä. Tavalliseen tapaan.

Åke, Ei pyytänyt käymään ja tuntuu muutenkin et neuvola täti ei ota mun juttuja vakavasti. Oon varmaan jokseenkn luulo sairas. Ja mä en varmaan sinne pelkopolille edes pääse vaikka tosta synnytys pelostaki jauhanu joka veen lääkärille :sad001 Ärsyttää vaan niin paljon kun tuntuu et pitävät ihan tyhmänä ja sama se et ku sul meni kaikki hyvin ekal kerral ni älä välitä kyllä nytki menee. Mikäs vitun takuu se on et jos kerran sujunu hyvin ni nytki sujuu ? :confused: Eikä pelottanu sun viestis ollenkaa :grin

Muutenkin hyvä päivä ku tuo mummo kävi tossa kääntymässä ja ihan omin päin sit kävi hakemas ton lapsen sängystä ku pistin sen päikkäreille ja se nyt viel sattu höpöttelee ni hän sitten päätti et pojan ei tarvii nukkuu. Ja nyt meillä on tääl yks vihanen lapsonen :angry3

Oon kyl åken kans samaa mieltä! Niin en tiiä sit onko eri paikoissa eri käytäntö et pyytävätkö neuvolaan vai sit ennemmin neuvoo meneen sinne äippäpolille kun en oo joutunu noiden kans pelaan, ku onks siel neuvolassakaan aina välttis se lääkäri paikalla..? Paha sanoo..
åke muuten, erittäin hyvä neuvo! Siinä oiskin sit päivä pilalla kun heti aamusta kusis mannapuurot, varsinki kun tuppaa oleen sellast kaikki heti mulle nyt tyyppiä! :wink

Mä en pysy tän keskustelun tahdissa ollenkaan kun te ootte niin ahkerasti kirjotellu taas!

Mulla alko oma päivä vähän huonosti kun nukuin pommiin. Heräsin 9:45 ja piti olla neuvolapsykologilla 10. No kiire tuli, mut en myöhästyny kun 2min. Muuten oli hyvä käynti kyllä. Nyt on vaan hirveet liitoskivut ja selkä kipeenä kun piti niin kiireellä ravata neuvolaan ja se on koko matka viel ylämäkee!

TJ60, jes!

Cranberry voisitkohan soittaa suoraan ä-polille ja kysyy niiltä neuvoo ton pelkopoliasiankin kanssa. Jos kerrot niille ettei sua oteta neuvolassa vakavasti niin ehkä ne pystyy auttaan?

:angry2Tiedätteks miten paljon mua vituttaa kun en pääse samaan sairaalaan synnyttää ja toi neuvola on vaihtunu ? Oon tuolla sairaalaski koittanu puhua, mut eipä sieläkää kuunnella. Edelleenki toisella kertaa menee paremmin kuin ekalla. o_O Vihaan tätä paskaa peräkylää yli kaiken !! :mad: Viimeks kaikista pienistäki huolen aiheista puhuttiin eikä mul ollu jännitystä ees synnytys salissa. Nii missäköhän nyt mättää ? Vituttaa et pitää jokseenki luulo tautisena mua. Vai oonkohan mä sit oikeesti vitun hullu ? :confused: Odotan jo kuumeisesti sitä mun reumalääkäriä kun tiedän et se on niin ihana ja ottaa varmasti vakavasti ja vihdoin joku tutkii mun selän mikä sitä vaivaa ! Mä kyllä varmaan pillitän sile ukolle sitten kaiken :grin Niin tosiaan tohon mun outoon pahoinvointiin sano, että oksennus tautia liikenteessä. Ööh tämän infon tiedän kyllä, mut mun olo ei todellakaa oo lähellä yrjö tautia ! Ja vauva on kyl tänää liikkunu enemmän mitä eilen, mut silti vieläkin oon hieman huolissani :):oops:

Åke, Eipä tota mun pelkoo ja ahistusta voi varmaan enää pahentaa. On se sen verran pahasti jo päähän pinttyny et häiritsee kyllä joka päivä :sad001 Ja ihan oikeesti seksiterapeuttia ? :eek: Niin ku mitähän se auttas ? Minneköhän tädit mut laittas ku alkaisin seksistä puhumaan :grin Varmaan oisin jokseenkin sairas siltä osin :p Ja meidän neuvolas on vaan katon vittu googlesta tätejä. Ei ne osaa edes perus asioita vaan tietsikalta lukee mitä pitäis sanoo. :angry3 Hei olinpas mä hölmö etten tajunnu sanoo sulle siitä kohdun kasvusta vaan heti pelottelin pukamilla :grin Mulle neuvola täti sano alus jo et mulle vois sen sokerirasitus testin tehä ku viimeks ei tehty. No minähän kieltäydyin samantien et joo sori ei tehdä. Mun lääkkeiden kans pitää syödä tasasee jne. En voi niin pitkää aikaa olla ilman ettei taju lähtis tai olo menis niin huonoksi. Siitäkään ei täti tykännyt, mut eipä mulla tota painookaa oo tullu ku pari kiloa :p

Cranberry toi sun tilanne vaikuttaa kyllä tosi turhauttavalta! En tiiä mitä ite tekisin sun asemassa. Ihan ihmeellistä touhua...

Åke no niinpä taisin ollakin! Yllätin itteni reippaudella :D Aika ihme kun pari päivää sit oli vielä niin kipee selkä etten pystyny käymään edes yksin vessassa!

Muutettiin joo kun esikoinen oli muutaman kuukauden vanha. Ja en oo ollu kovin tyytyväinen tähän kylään o_O Paljon just näit kukkahattu tätejä ja sit viel kun asuu yks tossa naapurissa yks neuvomassa:grin:mad: Ei me olla ukon kaa oikeestaan ees höpötelty. Ei huvita jutella sille nyt mistään. Tulee vaan taas riita ku oon valmiiks ärsyyntyny :sad001 Enkä usko et on yhtään ymmärtäväisempi kuin eilen o_O Onneks tuo pikkumies piristää mieltä :)

Mies lähti yöks töihin, kyllä tulee taas tylsääkin tylsempi ilta! :(

Cranberry tunnen sympatiaa sua kohtaan kun tiiän miten mua kiristäis jos joutuisin muuttaan jonnekin pikkukylään, jossa asiat ei toimis niinkun oon tottunu. Musta tää Tamperekin tuntuu välillä niin pieneltä junttikaupungilta et oikein ahistaa!

Mulla on aina rankkaa ku ukolla ilta viikko. Illat kulkee nii hitaasti itekseen et ymmärrän hyvin hymykuoppa :) Enkäsit ikinä malta ees mennä ajois nukkuu ja toisaalta nyt ei edes varmaa uni muutenkaa tulis.

Åke, Sama ! Ois kiva höpötellä, mut nyt ei oikein tiedä mistä höpöttelis :)

Åke mä oon aina jotenkin tosi levoton kun pitäis mennä yksin nukkumaan. Kyllä se lämmin kainalo on helpoin paikka nukahtaa. Mutta tänään oon kyllä ollu niin poikki et voi olla että uni tuleekin jo pian ihan helposti!

Oon kyllä kans huomannu et foorumilla on hiljasempaa viikonloppusin yleensäkin kun arkena. Mutta oon ite sellanen ihminen että voin kyllä keksiä juteltavaa ihan mistä vaan! Ei tuota ongelmaa tällaselle höpöttelijälle. Välillä aina kysynkin mieheltä että ärsyttääkö mun turhanpäivänen höpöttely sitä, mutta ei oo kuulemma ikinä ärsyttäny, se vaan tykkää kun jaksan jutella :) Sit jos on oikeesti tosi huono päivä ja tuntuu että seinät kaatuu päälle niin vedän hiljaseks, mutta niin huonot hetket on vähissä. Sillon vaan tulee sellanen olo etten jaksa ees pukea niitä asioita sanoiks ja valittaa. Myrskyän vaan oman pään sisällä ja ootan että helpottaa. Nyt et ehkä oo mun paras päivä, mut ei onneks sentään niin huonokaan :)

:DDD No nyt rupes ainakin naurattaan! Mutta eikös sekin monilla kuulu raskauteen? Taas yks niitä IHANIA oireita...

Mäki oon yleensä kauhee puhumaan, mut nyt on vähän vetäny hiljaseks ku koittaa tohon vauvaan nii kauheesti keskittyny :)

Åke, Toi oli hyvä :grin Itellä ei oo onneks ollut suurempia ilma vaivoja. Mut mä oon muutenki sellane etten ukon kuullen kehtaa ees piereskellä :oops: En tiiä miks vaikka se välil haisee niin saatanan pahalle :grin

Takaisin