Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Se on kyl veemäistä ku aina välillä saa noiden raha-asioiden kans vääntää, meil on puolestaan nyt ihan jees tilanne mut viime syksy oliki melkosta ressiä ku oli kaikennäkösiä menoja.. Lotto voittoa odotellessa.. :rolleyes: Älkäähän nyt hyvät naiset niistä ultrista ressatko, ite koitan vaan ajatella positiivisesti ja vaikka sitten jotain häikkää löytyiskin niin niitä murehditaan sitten, turha sitä on murehtii jo ennakkoon.. :) Joo, tiedän helpommin sanottu kun tehty.. Mä oon ollu tänään "tosi" ahkera, oon saanu jopa kaks koneellista pyykkiiä pestyä koko päivän aikana wuhuu hyvä minä!! :grin pienestä se ilo syntyy..
Hei åke! Kerro heti miten mikros saa tehtyy hyvää mannapuuroa??? Paljasta sun salas! :wink

Pommiina, Ei täs muute mitää, mut nyt murehdin ku mulla on ollu niin ihmeellinen olo täs ja vauvan liikeet vähän kadoksissa :sad001 Koitellu täs herätellä, mut hiljasta on :sad001

No voi hitto, jospa se ipana on vaa ollu vähän väsyneempi eikä oo jaksanu riehua.. o_O Ikävää kyl tollanen et joutuu murehtiin et mitä siel tapahtuu.. Onks sul se kotidoppleri?

No ei oo ! Ja nyt mä kyl oikeesti huolestun. Se ei oo ikinä ollu näi hiljaa. Ja yleensä reagoi heti jos ukko käy tökkimäs. Nyt ei mitään

No hemmetti se olis kyl ollu hyvä.. Koska sä oot viimeks tuntenu siel jotain? Pitäskö sun nyt soittaa? Ei siit ainakaa haittaa olis jos kävis näytillä, saisit itekki mielenrauhan..

Cranberry syö jotain, käy kovalle alustalle kyljelleen, käsi masulle, kello käymään ja laske liikkeitä. Eiköhän se pikkunen ala ilmotteleen itestään! Mulla oli kans huolestuttavan hiljasta masussa pari päivää sit, mutta kun maltto rauhottua vaan tunnustelemaan niin kyllä ne liikkeet sit loppujen lopuks löyty.

Se on muuten ihmeellistä, miten välillä ärsyttää kun ei saa hetken rauhaa kun masussa on niin kova meno ja välillä sit taas kaipaa sitä nyrkkeilyä ettei huolestu!

No oon makoillu täs ja join mehuuki (viimeks ku poikaa ootin ni suosittelivat mehua juomaan) ja koittanu laskeskella, mut ihan olematonta. Tänään on tosiaan muutenkin ollut oudon huono olo ja selkää pistelee huolella. Ja nyt ku koitan miettii koska viimeks tunsin jotain ni mieleen ei tuu ku se aamu jumppa ku ukko lähti töihin ja mä koitin saada unen pääst kiinni

No mut se nyt on kuiteski hyvä et oot tänään tuntenu, ja mistä sitäkään tietää vaik se sit alkais taas pitään mekkalaa kun sitä vähiten odottaa.. Mut huonohan se täältä on sanoo, sä sen vauvan tyylin ja oman olotilas paremmin tunnet.

Ja vaikka jotain rupeis tuntuunkin niin voihan sitä silti mennä näytille jos on huolissaan. Ei kannata menettää yöunia turhaan kun on mahdollista kuitenkin ottaa varman päällekin :) Toivotaan että se pikkunen heräilee ja kaikki on hyvin!

Meinasin kyllä jos ei nukkumaan mennes innostu liikkumaan niin sit kyllä soitan lääkäriin. Yleensä muutenkin iltaisin paukutetaan tasaiseen tahtiin nii on tämä nyt kummallista :sad001 nyt keskityn muihin asioihin jos se vaik innostus liikkumaan kun vähiten ootan :)

Cranberry, joko alko liikkua? Se on kans yks syy miks toivoisin että tää jo syntyis, pystys nopeesti ainakin vilkasee mikä sillä on meininki, liikelaskenta kun kestää kakskin tuntia jos ipana laiskottelee ekan tunnin.

Täällä on niin mahottoman innokkaita kirjottajia, että nyt ei ehdi ihan kaikkia uusia viestejä lukea, mutta
Miu88, mikäli laskin oikein, niin sinulla on toukokuussa 27 viikon etappi ylittynyt, jonka jälkeen lentokoneen kyyttiä ei suositella kohonneen veritulppariskin takia...

Huomenta vaan kaikille. No yöllä alkoi liikkumaan kyllä, mut ei vieläkään oma innokas itsensä kyllä ole :sad001 Tässä just oottelen et voisin neuvolaan soittaa kun tuli tosta pahoinvoinnista ja päänsärystä mieleen tuo raskausmyrkytys. Ollu kaks päivää niin kummallinen olo :confused: Ja tosiaan protskuu ollu aikasemmin pissassa. Ni kai tässä on pakko sinnekki soittaa ja varmistaa ja kysellä. Kun en nyt viittis kumminkaa ihan hällä väliä asenteella olla ku ei viimekskää ni ei nytkään. o_O Viimeks ei ollu ollenkaa näin paljoo huolta. Nyt nää kivut on aiheuttanu paljon lisä stressiä ja sit nää ihmeelliset pahoinvoinnit viel tähän :confused:

Ja vollotin muutenkin tossa puol yötä et on oikein paska olo taas kun ton ukon kanssa otettiin illalla yhteen.. :sad001 Ärsyttää se kaikki on hyvin mussutus jos ite tietää ja tuntee et kaikki ei ole normaalisti.. :angry2

corolla, Joo innokkaitakin, mutta itse ehkä kuitenkin käyttäisin sanaa riippuvaisia. :grin

åke, Tattista! Täytyypi joku aamu tuota kokeilla, mikäli osaan ton meijän mikron tehoja säätää.. :grin

Cranberry, Kannattaa ehdottomasti soittaa ja selvittää asia! Kyl se vaan niin on että sun pitää kuunnella vaan ittees, mussutti se ukko sit mitä hyvään. Tällasis jutuis on aina parempi pelata varman päälle.

No eipä tosta neuvolasta kauheesti apuu ollut. Mun pitää vaan levätä ja kuulostella oloo jos en saa mielen rauhaa niin sit lähtee lääkäriin. Ja eipä nyt osaa sanoo mis vaiheessa ees pitäis huolestua. :confused:

Pommiina, Niin ja oliski jättäny vaan tohon kaikki hyvin saarnaa, mut pitipä sitten taas haukkua maan rakoseen... Ja tyytyväisesti sit tallustaa sänkyy kuorsaamaan ja eipä taaskaan väliä millä mielellä jään tänne istuskelemaan.. Enpä oo sille ees viittiny vastaa tänään mitään kun vituttaa niin paljon..

No niin, eli heti kun vaan susta itestä siltä tuntuu niin sit lääkäriin. Ehkä se tollases tilantees on muiden vähän paha sanoo ku ei tunne samaa kun sä tai sillee.. Voiskohan se ukollas olla et se sit kuitenkin itekkin vähän stressaa tota tilannetta, mut se omalla tavallaan aattelee et hänen kuuluu olla se vahva ja kannustava, mut sit se vaan valitettavasti purkautuu tolleen..? Enpä tiiä kun en ihmistä tunne, mut tuli vaan moinen ajatus.. o_O

Takaisin