Niin... Meilläkin rahat ihan tiukilla tässä kuussa. Oon koittanu ukolle puhuu, mut ei nyt puhuta rahasta et se vaan masentaa ja ei mun kannata murehtia
No ei ne asiat järjesty jos ei puhu ! Ja tänään sitten itkua väänsin tossa sohvalla ku tajusin et rahat on oikeesti vitun lopussa. Hävettää kyllä perkeleesti myöntää, mut täytyy varmaan äitiltä käydä kysymäs josko sais täks kuuks vähä lainaa. Saan ne sit toukokuus maksettua takasi mut tää maalis-huhti tekee niin tiukaa
Enpä oo äidiltä rahaa pyydelly kun oon alkanu ite tienaa. Mut nyt nää saikut sun muut täs ja paska duuni ei antanu vuoroja ees ku jatkuvaa sairastelua
Onneks huomasin tänää et eilen oli tullu s.postiin vuorokysely. Nyt sitten pokalla sovin vuorot ensi kuun lopuksi vaikka en töihin pääsiskää enää ! Otti nii päähän seki paikka
Ja ihan samanlailla määki oon joka ultraa jännittäny :) Ja ihan varmaa enski ultras tärisen kauhusta vaik kaikki on hyvin. Mut silti tuntuu ettei asiat mee niin ku pitäs
Ja ne on varmaan ihan noita liitoskipuja :) Mulle se lääkäri just selitti missä niitä liitos kohtia on niin uskon et sullaki varmaan vaan särke niihin :)
Ja tekis tas mieli lyödä tota ukkoo nekkuun. On niin kamalan kipee olo ja ite sano viel et lepäile. No nyt herra sit rupes sauna puista vääntää et niitä pitäs sisään hakea. Joo olen täs kuukauden päivät sanonu saatana et liiteristä loppuupi puut. Meillä tosiaan tuolla alakerrassa vanha liiteri mikä on tarkoitus remontoida huoneeksi. Ja sen tyhjennnys projekti kestänyt ikuisuuden... Eilenpä se sitä innostu siivooman mut ei tuonut niitä puita vaikka pyysin
Ja nyt mä tääl vahin taas tota muksua ku ukko touhottaa.. Ja aina se valittaa kun mä en lepää. Nyt ku haluisin levätä ni en edes saa !