Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
åke, ei se mitään, mäkin uppouduin noihin huuto.netin saloihin vasta nyt alkuvuodesta.. :) Joo se on jännä tollasis jutuis kun aattelee et kylhän täs on viel aikaa vaik kuinka paljon et kyl ne kerkii, mut se onkin yks kullin heilaus kun h-hetki onkin käsillä niin kyl siin menis sormi suuhun kovemmallakin mimmillä jollei ois mitään viel hommannu.. :grin

Åke, Enpä mäkään ekan kans ostanu melkee mitää valmiiks. Tosi vähän ja sit ne mitä tutuilta sai. Mä en vaa uskaltanu ostaa etten sit itke niiden kamojen kans jos käy huonosti. Rattaatki tuli vast syntymän jälkee :grin Mä oon niin pano hullu mamma et tekee kipeetä aatella et pitäs kesää asti odotella :confused::grinToivotaan et toi ukkoki muuttaa mieltä :wink No eilen illalla otin sen panacodin nyt päiväl en oo uskaltanu ottaa ku olin nii kauhees pöhnäs, mut nyt aattelin taas jos vaikka sais nukkua :p Oon mäkin niin onnellinen et poika on noin fiksu ja omatoiminen. Katotaan sit kui ylpee äiti oon teini iässä ku iskee joku ihana vaihe :grin

En oo minäkään huuto.netistä mitään :eek: Ja nyt mä tipahin täst höpöttelyst ku netti pätkäs :grin

Huoh, nyt on sit vissii alkanu kunnol se ahdistusvaihe... tähän asti mennyki vähä liia hyvin.
Kaikista veemäisintä, että mies ei ota tosissaan. "Älä ny stressaa". Joo, sen hokeminen auttaakin. Ei pienintäkään halua nähdä asioita mun näkökulmasta, saati ymmärtää miks joku asia ahdistaa, vaikka yrittäisin selittää.

Anoppi on järkkäämässä yhteistä ulkomaanreissua toukokuulle, minne sitte pitäs tietty raahata kaikki pikkumukulatki ym. Mun kiinnostus asiaan? No voi arvata, kun jo kotona joka toinen viikko on helvettiä miehen kakaran kanssa. Haluunki jatkaa sitä viel "lomalla". Lomalla missä en voi ees enää tehdä/harrastaa mitään, koska oon jo niin paksuna silloin. Eikä tietookaan mistään yhteisestä ajasta miehen kanssa siellä, tietenkään. Oliski ollu liikaa pyydetty, et mein viiminen loma ennen vauvaa olis ollu kahdenkeskistä. Ahdistaa ihan mielettömästi ja yritän keksiä, miten pääsen luistamaan siitä reissusta ilman että koko miehen suku vetää herneet. Miehelle yritin selittää, etten pidä sitä reissua kovin hyvänä ideana ja jo ajatuskin siitä stressaa... "no älä ny, ei siin mitää, älä stressaa". No kiitos tuesta </3

Miu88, Eikös ne ymmärtäis jos menis vähän ton raskauden piikkiin ? Mua kun ei huvittanu lähtee mökkeilee ukon perheen kans niin vakuuttelin kovasti et ku raskaus niin pitkäl eikä uskalla lähteä mielellään jos sit sattus jotai. Kyllähän se mummo hieman otti itteensä. Mut helpol pääsin eikä tarvinnu mennä mukaan. Ja meidänkin ukon asenne on vaan mun stressiin et kyllä se siitä ja älä stressaa :confused:

Miu88, Kuulostaa kyl tosi rasittavalta! Kumma ettei sillä anopilla oo käyny mielessä et ehkä sua ei kiinnostas siin vaihees enää tehä tollasia reissuja..Ymmärrän kyl sua hyvin, harmi vaan ettei mieheskään tajua.. o_O Kyllä sulla on ihan täys oikeus olla lähtemättä sinne jos siltä tuntuu. Täytyy kyl sanoo et on tosi ihana kuulla et on olemassa kohtalotovereita, meil miehen muksu tulossa luojan kiitos ainoostaan vknlopuks, mut siltikin ottaa päähän jo valmiiks!! Ennen perjantaita pitäs 5veelle hommata sänkyyn sellanen pissaalusta ettei patja mee ihan piloille ku kuseksii sänkyyn, enkä oo sellasta löytäny viel ees tälle tulevalle VAUVALLE! Mul on kans samanlainen tilanne et en haluu ees koko perheen voimin lähtee mihkää lomalle koska miks lähtee ku tietää ettei siit voi nauttii ja hermot menee sielläki, ihan turhaa eikä voi lomaks kutsuu..

Huoli vauvast on kumminkin hyvä syy jäädä pois tollasista :grin Siitä ei voi suuttua :) Vitsi teil on kyllä hankalaa :eek: Mä varmaan tommoses sanoisin aika nätisti ukon exälle :confused: Onneks on vaan tosiaan se anoppi naapuris eikä tollasia riippa perseitä roikkumassa :grin

åke, No huhhuh noita ukkos kommentteja, hitto mul olis palanu käpy tollasee jos äijä ois heittäny jotai vastaavaa! Oisin varmaa tinttassu kuonoon.. :grin

Hah,outoa yksilöä! :wink todellakin pitää perustaa! Voidaan siel sit jatkaa näit "järkeviä" jutusteluja vauva-arjesta.. :grin

Åke, loistava idea ! :grin Ja pakko johki päästä purkamaan ja teillä ku ymmärrystä riittää niin on kyllä pakko olla yhteyksis :) Ja tosi harmillinen tilanne oikeesti :confused: Mä oon saunonu enemmän ku laki sallii tätä vauvaa ootelles :p:grin

Ja itse asiassa pitikin KIITTÄÄ TEITÄ ! On ollut paljon apua höpötellä täällä ja ukkokin varmaan kiittäis jos tietäis kuinka monet huudot on jääny väliin kun oon täällä päästelly höyryjä ! :grin

Joo, se oliskin ollu ihan täydestä menevä syy, MUTTA kun idioottina menin aikaisemmin (kun anoppi ekaa kertaa ihan yleisesti vaan kysyi) jo sanomaan, että niillä viikoilla sais viel ihan hyvin lentää ja matkustaa!! Ja on iteki varmaa asiaa jostain varmistanu ku on matkoista soitellu.... mutta, tietysti se riippuu ihan sen hetkisestä voinnista, enkä tosissaan nää hyvänä ajatuksena lähteä viikoksi repimään hermoja ulkomaille siinä vaiheessa enää. En vaan tiedä missä vaiheessa nyt sitte ilmotan muuttaneeni mieltä, ku just sanoin että kyl niil viikoil viel voi lentää ym... stupid me.
Onneks siihen on vielä aikaa.... huoooh haluun vaa olla kotona rauhassa !
Kahdenkeskiseen reissuun ei ole omia varoja. Tuon yhteisreissun kustantaa anoppi.

åke, alkuvaiheessa itseasiassa oikein odotin, että koska levähtää exä-vertaukset pöytään, mutta ihme kyllä niitä ei koskaan tullut! Sen verran ilmeisesti kuitenkin löytyy ukolta tilannetajua O.o ainoastaan kerran, kun tuli jotain puhetta ensisynnytyksen nopeudesta, niin tuli että "kyllä se voi tulla tosi nopeestikin, sillonki viimeksi ehittiin just ja just sairaalaan...", ja tein siinä jo heti hyvin selväksi, että sai luvan olla viiminen lause sen ämmän lapsensaanneista tai mistään vastaavasta, ja minä EN ole se muija.

Pommiina, ukko justiinsa sano et ootkohan hieman tullu riippuvaiseks :p Sanoin vaa takasi et ooppa onnellinen et käyn täällä, saisit paljon enemmän paskaa niskaa. Ja tosiaa itel ku ei hirveest perheellisii kavereit oo ni eipä näitä vauva juttuja tuu kellekkää juteltuu :confused: Omasta synnytyksestäkää en oo hirveesti puhunu ku eipä oo ollu sellasii kelle höpötellä

Heh, joo oon mäki vähän saanu kuittailua, varsinkin näin iltasin kun ukko on tottunu et yleensä katotaa rauhassa joku leffa ennen maate menoo niin nykyää joutuu välis aina kurkkaan palstalle.. :grin Sit jos repeilen nauruun niin se on kauheen kiinnostunu et no mikäs siel ny noin naurattaa.. :wink Mulla vähän sama ettei oo ketää sellast kelle viittis näit asioit purkaa varsinkin kun sais alvariinsa olla luuri korvalla! Ja on se hyvä et ukotkin saa välillä lomaa meijän vaahtoomisilta.. :grin

Mullekin tää foorumi on kyl tärkee henkireikä. Varsinkin sillon kun miehen käytös ottaa päähän. Mulla ei oo oikeestaan läheisiä ystäviä ollenkaan niin jos en avaudu miehelle niin jää sit avautumatta. Paitsi nyt kun on tää foorumi. Tekee ihan hyvää välillä päästellä höyryjä!

Mullaki tää tabletti sylkys aina vähän väliä ja ukko ihmettelee ja koittaa kurkkii jos nauran paljonkin :grin

Huh huh ! Nyt tuli kyllä helevetin paha olo :confused: Otin panacodin ku ukko käski ja nyt ällöttää ja oksettaa :confused:

Takaisin