Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pippuri, no se oli just toi juttu mist mäkin sen luin! :) Mä oon kans jo ny huomannu et jos juoksee niin kyl se tuol liitoksis tuntuu, et en uskalla millää juoksulenkeil käydä ettei vaan pahene ne kivut, noi jumpat riittänee vallan mainiosti. Niissä on hauska naureskella itelleen ku tekee jotain x hyppyjä et eipä se niin ketterältä enää näytä ja pahenee vaan.. :grin Voi viude, paljonkos sul ny sit on viikkoja kasassa?

Cranberry, Ihana poitsu, kyl sitä saa olla kiitollinen kun on noin kiltti, pahemminkin vois olla.. :wink Meilä kans likka ollu aina samanlainen, reipas ja hyvin omatoiminen.

Pommiina, Kaikki on sanonu justet ikinä et tuu toista samanlaista saamaan et ei varmasti tuu noin kilttiä lasta :grin Siks ootanki innol millane koliikki vauva nyt tulee :p

Btw muuten kaikki nyt ketkä meinas sitä pullo ruokintaa eikä tissiä ni meillä ainakin pojan kanssa todettiin et MAMin se anticolic tuttipullo oli ihan äly hyvä ! Ei tullu ilmaa pojalle massuu ja harvoin edes pulautteli mitään :grin Ja se on kohtuu hintanenki mun mielestä. Ja se mikro sterilointi on kans näppärä ni ei tarvii keitellä :) Tuli vaan nyt mieleen kun tätä koliikki vauvaa odotan täällä :p

Pommiina, Kaikki on sanonu just et ikinä et tuu toista samanlaista saamaan et ei varmasti tuu noin kilttiä lasta :grin Siks ootanki innol millane koliikki vauva nyt tulee :p

Btw muuten kaikki nyt ketkä meinas sitä pullo ruokintaa eikä tissiä ni meillä ainakin pojan kanssa todettiin et MAMin se anticolic tuttipullo oli ihan äly hyvä ! Ei tullu ilmaa pojalle massuu ja harvoin edes pulautteli mitään :grin Ja se on kohtuu hintanenki mun mielestä. Ja se mikro sterilointi on kans näppärä ni ei tarvii keitellä :) Tuli vaan nyt mieleen kun tätä koliikki vauvaa odotan täällä :p

Hah,ounou! saa nähä kans sit mikä täältäki tulee.. :wink Joo kiitti vinkistä, täytyykin pitää mielessä, tosin mulla on siin mieles paremmat mahkut kun sulla koska mul on eri mies, ni eiks siin mieles tilanne oo taas niin sanotusti avoin kaikelle.. :grin

No täytyy kyllä sanoo et tuo oma ukko on nii pöhelö ettei todellakaa voi tietää mitä tulee :grin Ollaan kyl monesti mietitty et keneen toi lapsi on tullu ku on noin kauheen fiksu et ei ainakaan äitiin tai isäänsä :grin meidän välii jos sen laittaa istuu ni piirteet on molemmista mut aivonsa saanu jostai muualta :p Joo sul on kyl ny paha ku et voi yhtää luottaa mihinkää ku eri mieheltä :grin Suosittelen kyl kokeilee. Maksoko nyt yks tutti pullo sen 5-6 euroo. Ja kestää kone pesun ja mikron ni on hyvä :)

Meillä ihan sama juttu tytön kohdalla, piirteitä löytyy molemmista sekä itsepäisyys ja heikot hermot, mut toi älykkyys onkin sit jo kauempaa haettu.. :wink Tän toisen kohdalla joutuukin sit myöntään et jos siitä tulee fiksu niin sen on kyllä periny isältään, mut
en mä sitä tietenkään ukolle myönnä.. :grin Hah! Asenne ja ulkonäkö saiskin sit tulla äitiltä... :wink

Pommiina, Haha :grin Oon niin samaa mieltä ! Asenne sais kyllä meilläkin tulla äitiltä ennemmin meinaan tuo ukko ei osaa sanoa yhtään mitään ! Meillä on meinaa tämmöne mukava pihapiiri et miehen äiti ja mummi asuu tossa naapurissa. Ja voi prkl ottaa välillä päähän ku se ei osaa mitään sanoa niille ! :mad: Ja sit valittaa ku munkin pitäs vaa hymyillä kauniisti vaik toi iso mummikin laukoo niin kauniita välillä :angry2

Åke, Hyvä, että sielläkin ärsyttää silläniin täälläkin ! :mad: Oisin voinu viskasta sen alas partsilta taas vuorostaan :grin Itse joo olin tyytyväinen noihin tuttipulloihin ja suositellu tutuille. Ja hyvää puruleluu oli kans hankala löytää ku tuntu ettei mikää tolle pojalle oikee sopinu ni sit äiti osti stockmannilta sellasen luonnon kumia olevan kirahvin niin se autto kaikkeen kutinaan :)

Cranberry, Joo meil kans sama jako, ukko on vähä tollanen vässykkä kun sit taas mä sanon ja ehkä joskus hippasen liikaakin.. :p Hahah, sori mut kyl nyt vähän nauratti, ymmärrän sua koko ajan vaan enemmän, anoppi ja iso mummi naapurissa, huhhuh!! :grin Ei käy kateeks.. :wink

Pommiina, Kyllä saa hieman nauraakki :grin On tää joo välil ihan hullun tuntune asetelma ja sanotaanko et ei tossa anopissa vikaa, mut voi luoja toi mummo ! Huh huh ku meinaa joskus napsahtaa ! :grin Ja sit tosiaa ku ikinä ei sais sitä loukkaa. Ja onhan tää sillee kiva et hoito apuu jos on jotai onkelmia, mut en mä ny haluu et muksu joka päivä mummolla o_O

Cranberry, Toi on niin tuttua! Exällä oli itseasias äiti aivan ihana mut kans nimenomaa se mummo oli jotain niin raivostuttavaa, et voi luoja.. Onneks se asu tyyliin toisella puolen suomee et sitä ei tarttenu nähä kun korkeintaan 2 kertaa vuodessa, vaik nekin oli jo ihan liikaa!! :grin Se sai kyllä laukoo suustaan mitä lystäs ja ite ois vaan pitäny hymähdellä hammasta purren.. Kyllä sillekkin pari kertaa sai aika napakasti sanoo.. Noo mut onneks se ei oo enää mun murheeni.. :grin

åke, Haha! Loistavasti sanottu, tossu, perässä vedettävä nössykkä!! :grin no joo eipä se ny aina ihan noin mee, saa nähä tuleeko miehelles pikku ylläri.. :wink Ai sulki on ultra ens viikol, mulla kans ens keskiviikkona!! Sitähän täälläki jänskätään.. :)

Åke, Ihana sun mies ! :p Mäki oisin omaa ukkoo läppässy jos noin ois sanonu :grin Nyt mul on vähä sellane olo et ukko vois sitä tyttöö toivooppi ja ite en uskalla toivoo viel kumpaakaa ku haluun et asia on varma :grin Eikä ollu sun teksti ollenkaan epäselvä :) Itekki niin sekava et ymmärtää hyvin sekavaakin tekstiä :p Onkos teil viel paljonki ostettavaa ? :eek:

Ja mul on viel siihi ultraa se kaks viikkoo ja nyt vaan täytyis itekki muistaa sit kysyy no kumpi :grin

Joo se ois niin mun tuuria kans et ei selviiskään sitä sukupuolta!! Hauska kun ollaan åken kans samas vaihees ja mä oon hommannu jo oikeestaan kaikki.. Mä oon ollu niin hätänen ja nyt onki sit tylsää ku ei oo oikeestaan muuta hommattavaa ku ne vaatteet sit KUN saadaan tietää kumpi tulee.. :wink Suosittelen muuten tavaroiden hankinnassa huuto.nettiä! Ite oon sieltä suurimman osan tavaroista hankkinu.. :)

Takaisin