Oli sitten ollut hoikka, normaalikokoinen tai lihava niin tuskinpa se mahan kasvu ja ne muutokset kehossa on kenellekkään mitään ylintä herkkua.. Tai mistäs minä tiedän vaikka jollekin oliskin, mutta pointti nyt on se että jokainen taatusti joka lähtee lasta suunnittelemaan on tietoinen siitä että jos tulee raskaaksi niin se maha vain hyvin suurella todennäköisyydellä tulee kasvamaan jotta se lapsi siellä mahtuu myös kasvaan ja samalla muutkin paikat saattaa saada lisää muotoa. Sitä se raskaus nyt vaan on vaikka se perseestä onkin.. :D En mäkään näistä raskausoireista hehku ja inhoon niitä yli kaiken, mut jotenkin vaan toi painonnousu ja mahan kasvu on mulle niin itsestäänselvyyksiä että en suoraan sanoen ymmärrä miten niiden takia voi ittensä ihan masiksen partaalle vetää. Varsinkin kun tilanne on vallan hyvin korjattavissa jahka vauva saadaan ulos. Oon vähän huono selittään, mut siis kerroin vaan omat ajatukseni mistä toivottavasti kukaan ei ota pahalla sillä niin se ei ole tarkotettu. :)