Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Åke, Voi luoja ! :grin Tapoit melkein mut suklaan palaseen kun aloin nauraa nii vimmatusti ja oli fazerin sinistä posket pullollaan :grin Kiitos myös tästä ihanasta mielikuvasta ja muistan sen varmasti kun ukko meinaa seuraavan kerran tulla tökkimään vauvan päätä :p

.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1393334421.868844.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1393334421.868844.jpg
    62.9 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Åke, Todellakin on ! Äske justii laitoin käden tohon tissin ja mahan väliin kun alko särkemään. Niin kappas kaverin jalkahen se taas siinä ku alko potkimaan :grin Melkee erottaa käden ja jalankin. Jalasta tulee sen verran kovempi ponkasu aina. Ja kädet räpeltää just enemmän lantioin seuduilla :p

Corolla, kiitti vaan tarjouksesta mut mä en oikeen oo tollast "masukuvatyyppiä".. :wink Se ei vaan oo mun juttuni niin kun ei sekään et kehuisin toisten " ihania, söpöjä masuja", jos ymmärrät mitä tarkotan.. :grin Joo oon kans ny ollu samoilla linjoilla sun kaa noist neuvolakäynneistä, vähän sellasta turhaa.. Onneks ny ei alvariinsa tartte ramppaa..

åke, se taisi olla minä joka niist kauhuelokuvista sanoin.. :wink

Niin ja vaikkei ny haluis piilotellakkaan mahaa niin se on vähän sellasta "lässyhömpsötystä" mikä ei vaan oikeen sovi mun stailiin.. :grin Enkä siis mitenkään pahalla niitä kohtaan jotka sellasesta tykkää.. :)

Åke, itel kans tullu näit hirviö vauva pelkoja :grin Ja anteeks, mut mun mielestä jotku vauvat on pelottavia ja ruman näköisiä :eek: En tiedä mikä niistä tekee pelottavia.. Ja tänäänki neuvolas oli tosi pieni vauva ni se vaan oli jotenkin huih :oops: Ja esikoista kun ootin pelkäsin kamalasti minkä näkönen sieltä tuleepi :confused: Oonko kenties hieman outo ?

Ja nyt on panacodit haettu, mut täs just pohdiskelen uskallanko syyä sitä :eek:

Hymykuoppa, ymmärrän olos täysin. Itsekin olen ollut hoikka aina. Esikoista kun ootin ni tuijotin vaa itteeni peilistä miten oksettavalta näytin. En vaan saanut sitä mahaa sopimaan millään itseeni ja kun tuli 17 kg lisää olin aivan paniikissa. Varsinkin kun vikoilla viikoilla tuli ne vesikello reidet niin vihasin vain itseäni enemmän. En vaan mitenkään voinut käsittää mitä musta oli tullu ja samoin en tuntenu itseeni itteks en henkisesti enkä fyysisesti. Nyt osaan aatella vähän onneks jo eri tavalla :) Ei ahista niin paljoo :)

Takaisin