jos kaipaa vaan sitä oluen makua,niin Bavarian alkoholiton olut on ihan sikahyvää,ei mitään eroo holillisiin.erittäin hyvä saunajuoma jne :) hyvää punkkua tekee ihan sikana mieli ja oon niin törkee et oon pari senttiä sitä välillä juonukin (sen puolikypsän pihvin kaverina

).
mutta kun minä kaipaan sitä ihanaa pikku päihtymyksen tunnetta...voisin kiskasta ykkösellä pullon fresitaa.suren jo ny sitä että mun all-time lempijuhla eli vappu on pilalla

samoin synttärit ja toivottavasti valmistujaisetkin olis,mut enpä taida pitää...siskon häät;no oon varmaan sitten kuski -jos ees pääsen paikalle,kun on niin lähellä LA:aa.masentaa vaan.eikä tarvi viä pitkään aikaan tuostakaan haaveilla kun si siinä on se iilimato tississä kiinni viä pitkään niin ryyppää siinä si.terassillakin saa varmana vaan paheksuntaa osakseen.
tunnen muuten siitäkin paskaa fiilistä kun ajatuskin imetyksestä vaan ällöttää tällä hetkellä.vuoden mutsi...
uutena ressin aiheena on ny tää vauvakama...minä en oo muutenkaan mikään sisustajaihminen,päin vastoin.en saa mitään "nyt tapetoidaan ja laitetaan huonekalujen järjestys uusiks" -kohtauksia,vaan sohva on siinä mihin sen kerran laitan kunnes tulee muutto

nyt sitten ahdistaa et pitäs alkaa miettimään kaikemmaailman vauvakaman paikkaa et mahtuuko pinnis vai pitääkö sänkyä siirtää,mihin tungetaan hoitopöytä jne.hyi hitto.meiän tietokone/musiikkihuone ei ainakaan mikskään lastenhuoneeks oo muuttumassa viä piiiitkään aikaan...samoin yritän selvitä mahollisimman vähällä ylimääräsellä roinalla.tarviiko se muksu oikeesti esim sitteriä tai leikkimattoo?ne vie vaan sen vähänkin tilan tästä kämpästä

oman lisänsä tuo viä se 3x kissoja.kaikki nyt jo hankitut kamat (jotka ei oo viä paikkaansa hakenu) on jo ihan täynnä kissankarvoja.jee.