Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on jo vaaleenpunaista shampanjaa odottamas jääkaapis, että pääsee synnärillä poksauttaan! :grin
Viski on muuten aika veto näihin sarjassamme mielitekoihin! Wow!

Miu88, Kyllä varmaa täti pistäs samantien lähetteen päihdepolille :D Täytyypi ite kokeilla ens kerralla jos vaikka pääsis kunnon lääkärille :p

Täytyy munki käydä joku pullo ostamassa ! Me ollaan kyl kaikki ansaittu pullo kuohuvaa ! :grin

cranberry, no enemmänkin se ukko siinä lisäs sitä kiukkua ja ihan siis pelkästään olemalla siinä, siin tilassa kun oli muutenkin ihan raivon partaalla. :grin Ja sit ku hoitaja sano sille et voit auttaa vähän työntämällä tyynyllä tuolt selästä ni ai saakeli ku se oli ärsyttävää! Taisin siin tiuskastakin et vie ny helvettiin se kätes sieltä.. :grin

Mäkin ostin sen kotidopplerin, tosin tilasin sen raskauskeiju.fi ei kyl saanu yhtä edullisesti kun tuolta mistä corolla tilas, mut ku mä oon vaa nii huono tilaileen tuolt ulkomailta.

corolla,Hyvä että löysit ne sydänäänet, oon kans ite huomannu ettei se aina niin helpoo oo niitä löytää ja sit viel kun yks painaa kun väkkärä ympäriinsä niin ne katookin koko ajan. :)

jos kaipaa vaan sitä oluen makua,niin Bavarian alkoholiton olut on ihan sikahyvää,ei mitään eroo holillisiin.erittäin hyvä saunajuoma jne :) hyvää punkkua tekee ihan sikana mieli ja oon niin törkee et oon pari senttiä sitä välillä juonukin (sen puolikypsän pihvin kaverina :p:grin ).
mutta kun minä kaipaan sitä ihanaa pikku päihtymyksen tunnetta...voisin kiskasta ykkösellä pullon fresitaa.suren jo ny sitä että mun all-time lempijuhla eli vappu on pilalla :sad001 samoin synttärit ja toivottavasti valmistujaisetkin olis,mut enpä taida pitää...siskon häät;no oon varmaan sitten kuski -jos ees pääsen paikalle,kun on niin lähellä LA:aa.masentaa vaan.eikä tarvi viä pitkään aikaan tuostakaan haaveilla kun si siinä on se iilimato tississä kiinni viä pitkään niin ryyppää siinä si.terassillakin saa varmana vaan paheksuntaa osakseen.
tunnen muuten siitäkin paskaa fiilistä kun ajatuskin imetyksestä vaan ällöttää tällä hetkellä.vuoden mutsi...

uutena ressin aiheena on ny tää vauvakama...minä en oo muutenkaan mikään sisustajaihminen,päin vastoin.en saa mitään "nyt tapetoidaan ja laitetaan huonekalujen järjestys uusiks" -kohtauksia,vaan sohva on siinä mihin sen kerran laitan kunnes tulee muutto :p nyt sitten ahdistaa et pitäs alkaa miettimään kaikemmaailman vauvakaman paikkaa et mahtuuko pinnis vai pitääkö sänkyä siirtää,mihin tungetaan hoitopöytä jne.hyi hitto.meiän tietokone/musiikkihuone ei ainakaan mikskään lastenhuoneeks oo muuttumassa viä piiiitkään aikaan...samoin yritän selvitä mahollisimman vähällä ylimääräsellä roinalla.tarviiko se muksu oikeesti esim sitteriä tai leikkimattoo?ne vie vaan sen vähänkin tilan tästä kämpästä :eek: oman lisänsä tuo viä se 3x kissoja.kaikki nyt jo hankitut kamat (jotka ei oo viä paikkaansa hakenu) on jo ihan täynnä kissankarvoja.jee.

Muokattu viimeksi:
Heidi, meillä ainakin lapsi viihty sitterissä ja eihän sitä perjaattees tarvii, mut siinä sitä oli alkuun helppo syötellä kiinteellä ruualla ym :) Koin ihan toimivaksi ja tosiaan kun iso talo ni tiesi ettei se siitä heti edes karkaile :) Mitään leikki mattoa meillä ei oo ollu fleecen päällä viihty ja matolla ihan hyvin niiden muutamien omien lelujen kanssa :) Nyt mietin kyllä, että vuokraisin sen ensisängyn. Sairaalassa oli ainakin kätevä ja tääl isos talos toimis varmaan hyvin

heidi, sehän siin just onkin kun siinä oluessa pitää olla sitä alkoholia ja sitä pitää saada huomattavasti enemmän kun se yks.. :wink Mä en sillain missaa mitään kemuja mut harmittaa ihan vietävästi ku cheek ois stadionilla elokuussa ja kun kaverit osteli lippuja ni en viel tienny laskettua aikaa, niin nyt en sit pääse mukaan kun nekin on paikkalippuja.. :sad001 Jos oisin tienny niin olisin kyl taatusti lähteny kans keikalle! Ja Sanokoot kuka mitä hyvään niin kyl minä ainakin aion viettää varpajaiset likkojen kans ennen kylmiä ilmoja, kyllä vauva pärjää isänsä ja tuttipullon kanssa! :) Niin ja mulla siis La on heinäkuussa..

Niin ja lisään viel et alkoholittomasta oluesta ei tuu kun vihaseks!! :grin

Ja tarvikkeista piti kans sanoo (mut olin taas niin keskittyny tohon viinaan et unohdin :wink ) että mä taas oon ollu niin iinnokas niitten suhteen et oon hommannu jo kaiken mahollisen!! :D Vaatteita ny ei oo kun yks angry birds body kun haluun ootella et saatas tietää kumpi sielt on tulossa ni kivempi ostella.. Ens viikol ultra jee!!

Hahah! Joo kyl siinä hommassa ärsyyntyy itte kukin, vauva siitä että koitetaan kuunnella ja ite siitä kun se ei pysy hetkeekään paikoillaan, siinhän sit ollaan kaikki ärsyyntyneinä.. :grin

Imetyksestä sen verta et ite en ainakaan paineita siitä ota. Muakin se ällöttäää ja esikoista imetin 6 viikkoa. Vaikka maitoo tuli ni eipä pojalle tissi kelvannu ja neuvolassa sano et pitää vaan jaksaa tapella. Mut päätin luovuttaa kun ei siitä mitään tullut ja pojan kanssa piti koko päivän tapella ku piti syötellä 3 tunnin välein. Yöt oli yhtä tuskaa ja sit kun vaihto äidinmaidon korvikkeeseen niin alkoi sujumaa paljon paremmin. Ihan hyvin on poika kasvanut vaikkei tissiä syönyt :) Ja mua itseäni häiritsee kun nykyään on ihan normaalia kaivaa se tissi esiin joka paikassa :confused:

Ja just huomasin paikallis lehdestä et Stig tulee ens kuus paikalliseen kapakkaan. Haluais kyllä mennä katsomaan mut enpä tiedä huvittaako sitten tän sexyn mamma mahan kans o_O ja kun ei sitä oluttakaan saa !

Joo ei meilläkää toi imetys sujunu ku about 2kk kun maitoo ei vaa tullu niin paljo kun himosyömäri ois tarttenu. Ei siin mitää, korvikkeella sit mentiin ja sitäkin söi niin hemmetisti et piti jo kolmikuisena ruveta maisteleen soseita kun sitä maitoo meni niin vietävästi! Ja voin kyl myöntää ettei se imetys kyl mitään herkkua mullekkaan ole, ja jollei se onnistu niin sit se ei onnistu ja sillä selvä! :)
Mitä tohon yleisellä paikalla imetykseen tulee niin mun mielestä se on suoraansanottuna helvetin inhottavaa ja kyl mulla ainakin menis ruokahalut jos joku kaivais raflassa utareensa esiin viereisessä pöydässä.. Joo ehkä se on joillekkin täysin luonnollista mut kyl mun mielestä imetyksessäkin pitäis vähän tilanne tajua olla ja ajatella muitakin, et joko menee muualle imettään tai sit antaa pullosta, siihenkään se vauva ei taatusti kuole..
Ja mun mielestä on ihan paskapuhetta väittää et ne lapset joita on imetetty kauan niin kasvaa paremmin ja on terveempiä, höpönhöpö.. Njaah, pääspä vähän purkaan mielipiteitänsä.. :grin

Heidi, ostin juuri sitä Bavariaa, en oo vielä maistanu. Mutta hieno homma tietää, että ainakin se on hyvää. Tuota Nikolaita tähän asti lipittäny. Sanonutkin monta kertaa ääneen, että raskaus on testi missä mitataan pitääkö oluesta ainoastaan päihtymismielessä vai myös siitä mausta. Ja mä olen kyllä lähes yhtä paljon siihen makuun koukussa :)

Heidi, sitteri on kyllä aikas ehdoton juttu, sanon minä myös. Suosittelen.

Mä olen lähes varma etten imetä tätä toistakaan. Se ei vaan mahdu mun kalloon luonnollisena juttuna. Ja se kauhee painostus tekee siitä vielä mahdottomampaa. Sitähän lässytetään sitten koko ajan neuvolassa ennen ja jälkeen synnytyksen. Synnärillä kaikki hoitajat roikkuu sun tisseissäs ja yrittää saada sitä maitoo ulos. Ja sitten kun sitä ei tuu ja sua etoo kaikki ajatukset sen asian ympärillä niin sitten tulee tissitulehdus ja sitten siitä helvetti repee! Tissit on niin liekeissä ettei siitä vaan tuu mitään. Plus sitten, että vaikka se onnistuiskin, niin mikään maitomäärä ei riitä sille mukulalle ja istut seuraavan puoli vuotta sohvalla pelkkänä lehmänä. Että näin mukavat ajatukset mulla imettämisestä.

Joo siis se on kyl kumma et jokkut ihmiset ei vaan ymmärrä sitä et se on jokaisen oma asia imettääkö vai ei! Ja yleensä ne jotka sitä asiaa arvostelee on näitä henkeen ja vereen imetyksen puolesta puhujia jotka vois imettää lapsiaan vaikka niiden koko elämän! Mistä tulikin mieleen ku just oli iltasanomis juttu äidistä joka imettää lastansa joka on 6v!!! Siis se on jo sellanen asia mitä mäkin kyl arvostelen ja aika rankasti, rajansa sil imetykselläkin! Mutta jokatapaukses, ite oon sillä linjalla et lähen sitä kokeileen ja sitten sen näkee miten sujuu, mut en todellakaan aio olla tissi suussa koko aikaa enkä imetä muualla kun kotona et saa kyl samantien totutella pulloonkin.

Minusta se on jo joksikin perverssiä jos se lapsi on tissillä vielä koulu iän lähestyessä. Ja itsee oksetti lukee jostain vauva lehdestä juttua missä äiti imetti 2 kk ja 2 vuotta vanhaa lasta. Anteeks nyt vaan mut meidän pojan tissi aika meni jo eikä tuu saamaan enää tissiä ja luultavasti tää uusikaan tulokas ei saa. Ei oo vaan mun juttu. Ja monesti tekis mieli sanoo kun kauppakeskuksessakin imetetään avoimesti et hei voisko ne oikeesti pistää piiloon. Olkoon kuin luonnollista vaan, mut ei miehetkään vedä pallejaan esiin keskellä kauppaa kun alapääkin on luonnollinen asia :p Sitä paitsi seksi hän on myös luonnollista niin miksi siitä saa sakkoja jos sitä tekee julkisella paikalla ? :grin Mä en ainakaan haluu imettää kenenkään nähden en edes neuvolassa !

Åke, hienoa et seksi kulkee ! Ja kyllä sitä voi välillä iloitakkin tässä ketjussa :) Itel varmaan jää noi sänkytouhotukset kokonaan kun ei toi selkä kestä enää mitään :sad001

Ja pitää muuten ihmetellä, että nykyään kun pitäs imettää pelkästään 8 kk asti, että miten lapsi muka pysyy tyytyväisenä. Meidän poika aloitti kans kiinteet siinä 3-4 kuukauden iässä ku maito ei vaan täyttänyt mahaa. En itse ainakaan suostuis olemaan vaan lypsy koneena. Ällöttää ajatuskin ! Mutta nykyään kun lapsi ei sais kiinteetä syödä. Yhessä keskustelussa kerran haukuttiiin äitejä jotka antoivat liian aikaisin kiinteitä. Mietitäänpä taas miten ennen vanhaan homma toimi... Hernekeittoa vaan naamariin ja lapset ihan terveitä ! :grin

Takaisin