Jep !
Ja kyllä se sauna olunenkin varmasti kelpaa alkuun
Olipa rankka yö ! En oo ikinä ollut näin kipeä ! Supisteli ihan jumalattomasti ja selkä ihan kosketus arka. Ja aivan yht äkkiä tuli kivut. En pystynyt edes käymään pissalla.
Siis olin just menos ukon kaa nukkuu ja sohvalt noustes ni mahaa vaan pisti. Aattelin alkuu et joku ärsyttävä supistus vaa ja sit ku menin portaisiin ni nivusiin asti veti ja vessaan päästyä sattu niin paljon et vollotin vaa siinä pöntön päällä ja ei vaan kyenny pissaamaan. Sit kipitin äkkii suihkuu jos helpottas oloo ja lämpimäl vedel sit huuhdoin vatsaa ja selkää. No ukko oli menny jo sänkyy ja sit ku tulin makkariin niin ihmetteli et mikä tuli ja mä vaan lysähdin makaa ja sammutin valot. Sit vaan taas aloin ihan mielettömästi itkemään. Jotenki menin niin paniikkiin etten vaan osannut sanoo mikä mulla on.
No se sit halas ja alko silitteleen jos vaikka rauhottuisin ja sit ihanan itkun lomas sain sanottuu, että sattuu. No ukko sit kysy et helpottaako jos hierois ja vähän paineli tuolt seläst ja musta tuntu niin pahalt et luulin kuolevani siihen paikkaan. No ukko sit kanto mulle limpparii ja toi kuumavesipullon. Sit ite yritin laskeskella supistuksia et pitääks mun nyt oikeesti lähtee täst synnyttää
No eihän siitäkää tullu ku kamala paniikki sitten kun nii vähän nukkunu ja en tienny enää et mitä teen ku ei voinu yhtää liikkuu et mietin vaa koko ajan et soitanko vai enkö sairaalaa ja sit mua hämäs se et ku kaikki on vaan normaalia mukamas. Ei vaan ajatukset pysyny kasassa
No sit ukko autto mut viel vessaa ja sit toi kuumavesipullo rauhotti hieman ku lepäsin. Ukko sit alko nukkuu ku sil aikanen herätys ja käski sit herätellä jos tuntuu et pitää oikeest lähtee sairaalaan. No mä koitin kans vaa lepää, mut tulikin vaa tosi sekava yö ja vähäset yö unetkin mitä sai ni näki vaan painajaisia. Herättelin sit tos viide aikaa ukkoo töihin. Olo hieman parantunu et nyt pystyy ite kävelee. Ukko komens nukkumaan, mut mä vaan en saa nukuttua kun oon ihan hädissäni tääl et mitä jos nyt sattuukin jotain
On se vauva sen verta pien viel ettei nyt ihan sopis maailmaan tulla ja ylipäätään mikä ihme oikeen iski ja ei tämä nyt enää kyllä kovin normaalia ole. Vauva kyllä liikkuu ihan normaalisti, mutta silti täs nyt aattelin sinne sairaalaan soittaa et tarviiko mennä tarkistuttaa. Mä en siis tosiaan pienestä huolestu, mut nyt on jotenkin kaamee hätä paniikki