Pippuri, olen ihan samaa mieltä. Kaverini kissa paskoo sellasta jöötiä ettei voi samassa tilassa olla ! Koko kaksio löyhkää kun kissa vääntää
åke, siinä perusrasvassakin minkä itse ostin silloin on sellainen puikko osa, että saa helpotusta myös sine pidemmällekkin. Ja tosiaan itsellä kesti kauan tajuta et peräpukamat kyseessä ja niin noloa kun vaan voi olla soitin äitille, että mitä mää teen
Ja itse en uskaltanut heti puikolla edes laittaa ekena päivänä rasvailin vaan ulkoolta ja sekin jo helpotti :)
Pommiina, Ihme ja kumma meillä ei ole krapulaa. Vastasin vain tähän kalja viestiin takaisin niin, että oisihan se ihan kiva jos sais joskus oman miehensä kanssa vaikka vähän aikaa ja jutella. Niin joskus ysin aikaan ilmoittikin, että käy kaupan kautta ja tuo sipsii ja karkkii. Et laitanko saunan ja katotaanko leffa? Ja hetken aikaan mietin, että mitä!? Onko mun mies vaihdettu
Meinaan tälläistä ei ole ikinä tapahtunut meillä. Kalja ja kaverit on mennyt ykköseksi hyvinkin usein. Ehkä se huomas et mulla on ollut huono viikko
Tosin tänä aamuna kun ihmettelin meidän poikaa kun on ruvennut pakittelemaan kaiken päälle, että mistäs on sen keksinyt niin herrapa sitten fiksuna tokaisee "No on seurannut sua"
Niin nää möhömaha vitsit ja mä liiskaan kaiken onkin ihan lemppareita aamusta