Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pippuri, No itseasiassa toi meijän kissa on aika hauska tapaus, ei se muuta kun seuraa niiden touhuja terraariossa ja kerran siis se oli saanu sen luukun auki ja päässy sinne terraarion sisään, hitto et pelästyin mut ei se niille mitään ollu tehny! Jotenkin tuntuu et toi ei tekis pahaa kärpäsellekkään! :grin Sen takii varmaa vintti hiiretki uskaltautuu välillä roskiskaappiin ku tietävät et tosta kissasta ei oo vaaraa.. Pupun kanssa leikkiessään se välillä läpsii sitä mut ihan leikkimielisesti ja ilman kynsiä..

Mitä tohon paskahajuun tulee niin komppaan kyl Pippuria. :)

åke, Joo tajuun kyl mitä tarkotat. Mäkin aina väkisin yritän nukkuu ettei tarttis rampata siel vessassa, ku ei millään jaksais nousta ja sit on aina vaikee saada unenpäästä kii kun on joutunu nouseen.. Et ei se oo ihmekkään jos on koko ajan väsyny kun nukkuu huonosti yöt. Mun ukko ei onneks pyöri mut hermo menee ku se kuorsaa!! Jatkuvasti joutuu sitäki kopautteleen et lopettas..

Mä taidan olla niin tottunu kaikkeen paskahajuun etten ees haista enää mitää. :grin
mullakin sillain jännä toi hajuaisti ku mul on esim tälläsii et ostin tossa uuden suihkusaippuan ja menin sit suihkuun ja aloin peseen sillä itteeni, sit tuli yhtäkkii kauhee kuvotus ja tajusin et hitto mul oli tällanen sama shampoo sillon kun ootin esikoista ja olin viimesilläni raskaana! En vaan voinu käyttää sitä shampoota enää ku se haju toi mulle aina sen viime raskauden mieleen. :D

Pippuri, olen ihan samaa mieltä. Kaverini kissa paskoo sellasta jöötiä ettei voi samassa tilassa olla ! Koko kaksio löyhkää kun kissa vääntää :grin

åke, siinä perusrasvassakin minkä itse ostin silloin on sellainen puikko osa, että saa helpotusta myös sine pidemmällekkin. Ja tosiaan itsellä kesti kauan tajuta et peräpukamat kyseessä ja niin noloa kun vaan voi olla soitin äitille, että mitä mää teen :grin Ja itse en uskaltanut heti puikolla edes laittaa ekena päivänä rasvailin vaan ulkoolta ja sekin jo helpotti :)

Pommiina, Ihme ja kumma meillä ei ole krapulaa. Vastasin vain tähän kalja viestiin takaisin niin, että oisihan se ihan kiva jos sais joskus oman miehensä kanssa vaikka vähän aikaa ja jutella. Niin joskus ysin aikaan ilmoittikin, että käy kaupan kautta ja tuo sipsii ja karkkii. Et laitanko saunan ja katotaanko leffa? Ja hetken aikaan mietin, että mitä!? Onko mun mies vaihdettu :eek: Meinaan tälläistä ei ole ikinä tapahtunut meillä. Kalja ja kaverit on mennyt ykköseksi hyvinkin usein. Ehkä se huomas et mulla on ollut huono viikko :confused: Tosin tänä aamuna kun ihmettelin meidän poikaa kun on ruvennut pakittelemaan kaiken päälle, että mistäs on sen keksinyt niin herrapa sitten fiksuna tokaisee "No on seurannut sua" :mad: Niin nää möhömaha vitsit ja mä liiskaan kaiken onkin ihan lemppareita aamustao_O

Ja piti tähän viel lisää et ei itsellekkään uni maistu kun pissattaa koko ajan. Ja meillä vielä matka vessaan on niin pitkä, että ihan vituttaa nousta ylös kun pitää alakertaan ravata :mad: Ja kun on se janokin koko ajan ni vessassa ravaan pitkin päivää. Sit kun lisää ne ihanat potkut saa juosta salamana välillä kun meinaa tulla housuun o_O

Cranberry, No mutta hienoo, oli varmasti kiva ylläri! Kyl noi miehetkin vaan taitaa aina joskus tajuta.. :wink Heh, hauska poitsu! Vaik joo ei moiset vitsit välttis heti aamusta niin nauratakkaan.. :grin

Cranberry, hormoonit ne on tainnu vaan jyllätä, onko tänä jo parempi? :) Mul oli kans tollasia vollotuspäiviä varsinkin alussa, nyt on ollu rauhallisempaa.. Mut siis se on ihan hirveetä kun mul on pari kertaa tullu sellanen et oon alkanu jollekkin hauskalle jutulle nauraan aivan hysteerisesti ja sit tajunnu et ei helvetti mä en pysty lopettaan nauramista, ja kaikenkukkuraks se nauraminen muuttu siitä suoraan itkuks,eli aloin ihan syyttä poraan! Se on kamala fiilis ku ei pysty yhtään kontrolloimaan itteensä! Onneks olin molemmat kerrat kotona, oli ukko kyl vähän monttu auki et mitä nyt tapahtuu :grin

Pommiina, ei sitten yhtää parempi ! Nukkunu ehkä kolme tuntia :sad001 Muksu potki tauotta koko yön. Ja sai ravata vessassa. Ja sit tänne tultiin mekkaloimaan vähän ennen kuutta, että vielä vähemmän sai nukkua. :mad: Nyt oksettaa ja päätä särkee. Selkä kipeenä ja masua särkee.. Huoh o_O

Mä oon nyt niin kipeenä ja pahalla tuulella että taidan suosiolla pitää muutaman päivän hiljaiseloa myös foorumilta. Parempi niin kun ei oo enää mitää positiivista sanottavaa. Palaan kun on parempi olo.

Cranberry, no voi hittolainen, ei oo kyllä nyt ollu sun vknloppus.. o_O Siis mitäh, kuka siellä ny tohon aikaan on ollu metelöimässä?

Ukko ystävineen ! Vittuakaan kiinnosta et tulevat herättämään pojan ja häiritsemään mun muutenkin huonosti mennyttä yötä !! :mad: Ei todellakaan mikään loisto viikko.... Ja kaveri ehdotti jos oltais tänään käyty vähä jumppailemas kun silläkin hieman masennusta. Ni en todellakaan jaksanut nousta aamulla sängystä.. Et sinne meni sekin ilo :sad001

No just! Siis mikäli nyt ymmärsin oikein et ukot päättivät tulla jatkoille ennen kuutta aamulla, niin huhhuh! :mad: Siis mä oisin varmaan ollu niin hiilenä et ois äijät lähteny yhtä vilkkaasti ku tullutkin! Meillä ukko ei kyl ikinä uskaltais ees tehä tollast temppua koska tietäs kuin siinä kävis, tosin eipä se ny halua juodakaan kun ME OLLAAN raskaana.. :grin Kekkuloittiko ne sit kauankin siellä? Tosi harmi et sulta meni jumpatkin sivu suun, olis varmaan tehny hyvää, päästä sinne vähän purkaan.

No mähän sit hieman hermostuin ja kävin sanoo et jos noi jää tänne ni ovat sit vittu hiljaa et täällä nukutaan ! Mässäsivät jotain jääkaapista ja eivät ollu hiljaa niin päätin sit vaan et nyt riitti ja sammutin valot vaan koko kämpästä ja sanoin vittu hyvät yöt. Onneks tuli hiljasta sen jälkeen. Tosin ukko sanoi heti eit miks mun pitää käyttäytyy kuin idiootti et seki mulkkuilee ens kerral mun kavereille. Ei mun kaverit rymyy täällä klo 6 aikaan aamulla ! :mad: Ja nyt sit herra ihmettelee mikä mua oikein vaivaa. Hmm ehkä tää täti ei jaksa 3 tunnin yö unilla ja muutenkin kun on niin pirun kipeenä taas ! :sad001 Eniten ärsyttää tämä kun unohdetaan heti kaikki mitä on tapahtunu. Ja ollaa niin ku kaikki ois jees hyvin. Just joo sanon minä. Ja olispa tämäkin meidän raskaus eikä vaan mun homma o_O Pakko kyl nostaa hattuu sun miehelle jos ei oikeesti maistele :)

No hemmetti ihan oikein teit!! Todella ärsyttävää tollanen ajattelemattomuus kun sä ja muksu ootte kotona nukkumassa ja sit viel ihmettelee et miks oot vihanen, arrrgghhhh.... :angry4 Ja joo siis toi on kans tosi ärsyä et sit ollaan ku mitään ei ois ollukkaan! Jestas ihan kiehutti lukee tota sun viestiä.. No joo on tää kyl itellekki helpompaa ku ei tartte kattoo kun toinen juo, vaikken oo sitä kieltänykkää, mut ehkä toi ukko ei sit vaa viiti ku tietää kuin vaikeeta tää koko homma muutenkin on ja et kyl se bisse vaan niin kovasti mullekkin maistuis.. sitä ei pysty kieltään.. :wink

Sit alko valitus ku löhöön ja en tee täällä mitään..... Voi vittu ! :angry4 Pesis edes kerran ne paskaset kalsarinsa itse !! PRKL KU OTTAA PÄÄHÄN ! :mad: Kyllä mäkin mielelläni viettäisin krapula päivää välillä... Eikä aina vaan tätä tuskasta kipua :smiley-angry017 Ja sanokaa mitä tykkäätte mut voi jeesus kun kylmä kalja tai lasi viinii tai vaikka ihan vain pullo viinaa tekis hyvää !! Anteeks tänään kyllä sorrun tupakille :oops:

Niin justiinsa, toi on siis niin tyypillistä et pitää väkisin yrittää puolustella itteensä keksimällä jotain tollasta ja valittaa sit siitä! Niin naurettavaa ja lapsellista ettei aikuinen ihminen voi vaan myöntää et joo tais kyl olla tyhmästi tehty, anteeks.. Mut se vaan on näköjään liikaa pyydetty.. :confused:
Mitä tohon viinaan tulee niin KANNATETAAN!! Voi että kyl tekis niin kutaa ku sais riipasta pikku känöset!!!

Joku terassi keli viel ja rommicolat niin nam ! Kyllä irtois hymyä !:wink No toisaalta ei tarttis ees terassi keliä kelpais vaan se päänkin nollaus ! Oon mä ollut kavereiden mukana ulkona, mut ei se ihan sama oo ku itse on limu linjalla. Ja ei kyllä jaksa kapakassakaan kauaa olla ku särkee eikä voi ees riipasta jalal koreeks ku selkä napsahtaa poikki ! :angry3 Eikä mua kyllä edes haittais vaikka tulis armoton krapula :grin Kunhan sais vaa vähä juhlistaa :p

Heh, joo siinä ei kyllä huolet painais!! :wink Kyl mä oon kans sitä mieltä et nyt ei ees se rapula haittais, sitäpaitsi mullaki oli koko alkuraskaus yhtä armotonta krapulaa, ni ei se paljon siitä erois ja sais sentään ennen sitä pitää hauskaa!! Mä en oo kyl missään ollu mukana enkä mee, tää likka odottelee siihen asti et pääsee sit itekkin pikku tumuissa heittään askelia.. :grin Oi voih, sitä saa kyllä odotella.. :oops:

Takaisin