Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ääääks :D Mä haluun kans ! Mul oli kolme hiirtä ku kerrostalos asuttiin, mut eihän ne pitkä ikäsiä ollu. Kissan mun äiti vei. Ei suostunu antaa mulle ku kotoo muutin :grin Ja nyt ois kissa/koira haave, mut ehkä tää vauva homma pitäs nyt ensin hoitaa :)

Joo en kyllä ekana mäkää lauleskelis :grin Ukko nyt soittelee välil kitaraa ni on ihan kiva et vauvakin saa sitä kuunnella :) Ja kai se tohon ekaanki lapseen vaikutti ku poika ei mitää muuta haluis ku soitella isin kaa kitaraa :grin

Meillä noi kaks on tarkalleen ottaen gerbiilejä mut hiirulaisiks mä niitä kutsun, ja kyl niilläki varmaa viimenen vuosi rupee oleen mikäli keskimääräseen elinaikaan on luottamista. Kyllähän se kivaa on ku on vilinää ja vilskettä, täs juuri katotaan emmerdalea sohvalla yhdessä kissan ja pupun kanssa. :grin Loput kolme onkin koiria. Maalla asutaan ni on tilaa temmeltää, koiratki saa olla rauhas vapaana pihalla kun eivät siitä mihkään lähe.. On se kyllä aina uuden tulokkaan kans oma hommansa ja siihen viel vauva niin raskasta ois seki. Meille tuli just alkusyksystä toi meijän husky tyttö niin on hyvin tuoreessa muistissa kaikki pissojen putsaamiset jne. :wink

Oi voi miten ihanaa ! :p Pupukin vielä ! Ystävä kasvattaa pupuja, mut ukko ei suostu ottamaan ku haisevat kuulema paskalle :sad001 Ja kaveri ois tarjonnu kissaa, mut ukko ei suostu ku hän joutuis pottaa siivoomaan kun mä oon raskaana :grin Ja koiran rodusta on ollu vääntöö et mikä ois sit ihana ja kiva :) Mut ehkäpä nyt maltan odottaa kun ois tota remppaakin :grin

Luin jostain kuinka tärkeää on masuvauvalle juttelu ja laulaminen, kehittää äidin kiintymyssuhdetta vauvaan ym. No niinpä kokeilin pariinkin kertaan molempia ja voin vaan todeta ettei oo mun juttu:stop. Isukki sillon tällön masulle juttelee ja se hänelle suotakoon. Itse lähinnä "komennan" jos meinaa liian kovaa mylläystä pitää.

Heh, hauska sun ukkos, vai että puput haisee paskalle! :grin Kyl minäki oon kissan pottaa siivonnu, kuhan ei ny paljain käsin niitä paskoja sielt nouki.. :wink Niin jollei oo sitä teittyy rotuu minkä tietää et varmana haluis tai et on aina halunnu niin on siinäkin pieni haaste päättää.. Meil on kaikki kolme eri rotusia niin on vähän erisorttista kaveria, mut voin ehdottomasti tyttö on se pahapäisin ja jääräpäisin, niinkun me naiset yleensä.. :wink

Onhan se aika hölmöä omalle mahalleen höpöttää :confused: Sit on taas näitä jotka haluu koko ajan katsoo ja koskee... Se vasta onkin ahdistavaa o_O

Onks kellää muuten pahoja suonenvetoja ? :eek:

Pommiina, Joo ukon mielestä kaikki taitaa haista paskalle vaikka tällä hetkellä... Noh mun mielestä koko ukko haiskahtaa !! :mad: Piristi taas mun iltaa...

No hitto, vieläkö se siitä patterista sulle vaahtoo? o_O
Mulla ei onneks noit suonenvetoja oo ollu, en ees muista millon ois viimeks ylipäänsä ollu..

Ei ku patteri unohtu nopeasti ku kaljalle vois lähteä töitte jälkeen. Siis tottakai vain parille, mutta innolla odotan kun nää parit on juotu ja loppujen lopuksi tullaanki ryminällä neljältä kotiin o_O Eli menee huomiset suunnitelmat taas täysin uusiksi :sad001

Mulla on välil vasemmas pohkees nii kovii et varpaat jää jumiin ettei auki saa :eek: Mietin täs just et pitääkö magnesiumia syömään vai mikä helpottas o_O

Åke, Oisko tää puukko pyllyyn fiilis mahdollisesti peräpukamista johtuvaa ? Itsellä meinaan niit pukamia oli ekan lapsen jälkeen kun mahan toiminta hidastu. :confused:

Cranberry, mä aattelin just illalla et voi kun tän mahan vois yön ajaks riisua pois. Sitte pukis taas aamulla päälle sen. Kaikki akkainlehdet julistaa aina kuin äidit tarvii omaa aikaa: raskausaikana sitä ei saa. Ei tässä vaiheessa enää pinkasta juoksulenkille tai ees nukuta kevyesti ja rauhassa. Me onkin miehen kans sovittu jo et hän saa sit enskerralla olla raskaana :)

Kellään niin järkyttävä jano ettei jaksais juoda edes niin paljon? Välillä pitäs syödäkin mut eka jos yrittää sammuttaa janon ni mahaan ei mahdu enää ruokaa, sen ku liplatus vaan kuuluu.

Pippuri, mä tossa aiemmin valitin just tosta janosta! Hitto kun välillä tuntuu et on ihan viittä vaille kuolemas jollei sillä sekunnilla saa vettä! Ennen en oo osannu oikee vettä lipittää niin paljo ku pitäis mutta kyllä, nykyään juon sitä ihan törkeesti!

Cranberry, Noh, onkos siel tänää rapurallaa vai oliko jääny pariin?

Vitsi kuinka te jaksatte kukkua yötämyöten hereillä, ite oon aina ihan kanttuvei viimeistää yhelttoista!

åke, minulla on myös ollut muutaman kerran tuollaista samanlaista vihlovaa kipua peräsuolessa, nimenomaan niinkuin jossain siellä pidemmällä, ettei peräaukolla. Oon luokitellut sen vaan "yleiset raskauskivut"-kansioon, kasvaahan kohtu kuitenkin aika lähellä peräsuolta ja kun on liitoskipuja vähän muutenkin, niin miksei ne vois heijastua myös "takapuolelle". Toiv ei olis mitään ennakoivaa peräpukamaa tosiaan!

Pommiina, mitä teidän kissa on mieltä gerbiileistä? Mun on vaikee kuvitella ettei meidän kissa korostais avokämmenellä (kynsineen) pikkujyrsijöiden kanssa kommunikoidessaan.

Cranberry, itse asiassa jos eläinten paskanhaju pitäis pistää kamaluusjärjestykseen, niin kyllä hevoset ja puput on häntäpäässä, niillä tuotokset neutraaleimpia. Kamalimmalta haisee koiran- ja kissanpaska ja äkkiseltään myös lehmänpaska (siihen hajuun tosin turtuu kun on ekat puol tuntia navetassa hengannu). Sori paskapuheet!

Takaisin