Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että miten ihanalta toi kaikki kuulostaa,ne hymyt ja kaikki.. :rolleyes: On se vaan hienoo aikaa mistä kyl kannattaa nauttia ja ottaa kaikki ilo irti, meinaa se on hetki ja heilaus kun se on ohi ja sul onki sellanen angstaileva teini vastassa.. :grin

Hemmetti inhottavia noi flunssat!! Mut hyvä että pikkunen on jo paranemaan päin ja pikaista paranemista myös sulle!!

Aika kuluu kyllä ihan liian nopeesti! Päivät vaan vilisee ohi ja tyttö kasvaa silmissä. Iso kasa vaatetta on jo jääny pieneks ja kohta täytyy luopua nyt käytössä olevistakin ja ottaa taas isompaa käyttöön.

Mutta hei, ei oo kesäkuuta enää montaa päivää jäljellä ja sit ollaankin jo heinäkuussa ja on teidän vuoro! Odottelen innolla että tekin pääsette Åken kanssa piinasta ja saatte pienokaiset syliin :) Corollallakaan ei oo pitkään odoteltavaa enää sinne elokuulle!

Harmi kun Heidi on ottanu vauvataukoa foorumilta, olis kiva kuulla alkutaipaleen kuulumisia sieltäkin!

Meillä on sellanen pieni fb-ryhmä toukokuisille niin siellä kuuluu välillä jotain Cranberrysta, mutta foorumilla ei oo näkyny pitkään aikaan. Elossa on siis ainakin, sen verran osaan sanoa :)

Hahah, joo nyt voi kyl ihka oikeesti sanoo ettei meillä oo kauaa enää.. :grin

Joo minä se olin ku Cranberryä jossain kohtaa huutelin, oo kans välillä miettiny et mitähän sinne kuuluu ja niin toivois että siellä olis jo ne vaikeudet helpottamaan päin.. ja tosiaan heidi on taatusti saanu jo pienokaisensa, mut onhan sekin toki ihan ymmärrettävää jollei foorumi oo ekana mielessä kun sen kauan odotetun vauvan saa syliin.. :rolleyes: Vaikkakin niitä uutisia olis kyl kiva kuulla niin sais iloita edes muiden puolesta kun omassa olotilassa ei tunnu täl hetkel paljon noita ilon aiheita olevan.. :grin

Elossa ollaan! Vähän unohtunu tosiaan tää foorumi. .. maha on iso, mutta ei vieläkään mitään isompia kipuiluja! Wtf? Ei liitoskipuja, ei mitään. Vavva niin korkeella ettei aiheuta painetta alakertaan. Hyvä niin. Närästykseenkin on hyvä lääkitys joten nou problemos. Kännykäs on countdown-laskuri. Näyttää nyt 45 päivää jäljellä. .. plus 14 tietty. Ihanaa että juhannus ja kaikki muut perkeleen juhlapyhät on nyt lusittu tän raskauden osalta. Seuraava arkipyhä onkin joulu... silloin otan aika glögit :-) mä odottelen synnytystapa-arvioon aikaa. Ilmottelevat varmaan ens viikolla. Kaippa se sitten heinäkuun puolivälissä on. Näkee sitten ainakin kuinka päin ipana on, kun neuvolassa harjoittelija ei osannut sanoo! Amatööri! Perätilassa nimittäin ollut tähän asti.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Upeeta kuulla corolla, että hienosti menee! :)

Täällä nyt on jos jonkinnäköistä kiukun aihetta vähän väliä, joka päivä, mutta käyn kiroomassa tuonne suljetulle puolelle. :wink

Last edited by a moderator:
Kiva kuulla susta Corolla !!

Täällä ois huomenna se 37+0 eli synnytyksen käynnistymiseen on abauttiarallaa sellanen 10tuntia eli huomen aamulla vaavi sylissä.. :wink HAHAHA! Ihan vissiin!!

Mitä se Pommiina tuli huijaamaan kanssa odottajia :eek::grin Mutta eihän sitä tiedä kun täysiaikainen vauva niin jospa se kovalla työllä vaikka käynnistyiskin. :wink:)

Onko Åken sektio sovittu Pommiinan lasketulle päivälle? Hauska sattuma jos on :) Eipä sitä tiiä vaikka teiän pikkusista tulis synttärikaimoja!

Mä kerroin muuten sille Cranberrylle terkkuja että sen kuulumisia on kaipailtu. Ehkä niitä kuullaan taas täälläkin pian :)

Mulle pamahti iltani iloks kuume. Mies on töissä ja tyttö onneks nukkuu mutta kurjaa tää on sairastella yksinään :/ nyt tästä vielä puuttuis että keskiviikkona saatu rota aiheuttais tytölle vatsavaivoja...täytyy toivoa että ei aiheuta ja saadaan levätä!

Enpä voi sanoa että olo olis yön aikana ainakaan helpottanu. Muutaman tunnin oon saanu nukuttua mutta muuten onkin sit menny yö yskiessä, aivastellessa ja niistäessä. Tytölläkin oli selkeesti rotasta johtuvia masuvaivoja, nukku kyllä mutta niin levottomasti että piti mua hereillä :/ Toivottavasti saisin mieheltä hoitoapua tänään...

Jahas, Kaikin keinoin se yrittää ohi kun sektionki varannu just päivää ennen mun laskettua... :wink:grin

Taidanpa ny täälläkin hehkuttaa et multa irtos limatulppaa tänään!!! Jeeee! Edistystä siis.. :)

hymykuoppa, Kiva kun kerroit Cranberrylle terkkuja! Ja siis voi hitto kyllä siel nyt sit sairastellaan, sais ruveta jo helpottaan teilläki niin pääsisitte nauttiin kesästä!

Mä tuulettelen sun limatulppaa kans! Hyvä että edistystä tapahtuu :)

Mies ja tyttö kävi tänään onneks kaksin ristiäisvieraina niin mä sain päivällä levätä, mutta nyt kun ollaan tytön kanssa taas kahestaan niin on tää aika hurjaa kun multa on voimat niin loppu että toi ~5kg vauva tuntuu liian painavalta nostaa. Käy vähän tyttöä sääliks kun yskin ja aivastelen niin ettei toinen saa nukuttua :/ Jos ei tää mun oma tauti helpota niin maanantaina haen antibiootit. Yritän vaan vältellä niitä viimeseen asti!

Haha, Pommiina tais ottaa kirjaimellisesti mun neuvot... Eikös se seksi vauhdita limatulpan irtoomista :grin Ei mutta hieno homma! Nyt ei varmaan kannata sitten enää mihinkään kylpylöihin tms. mennä, ettei tuu mitään tulehduksia. No eipä oo pitkät ajat enää sullakaan.

Joo kuule, seksin ja saunan jälkeen lävähti tulppaa suoraan käteen ku suihkussa pesin alapäätä.. :grin Oli kyl melko koominen tilanne ja aikas ällö..

No eipä tosiaan ois muutenkaan pelkoo et tän ruhon kans menisin mihkään yleiselle paikalle bikineissä!! :grin

Takaisin