Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauvan kans on menny ihan hyvin. Paino lähti hyvin nousuun ni ei tarvinnu kauaa herätellä 3 tunnin välein. Ei oo kauheesti masu vaivaakaan et aika tyytyväinen tapaus :) Kaikki muukin sujunu ihan mallikkaasti jos nyt tota väsymistä ei lasketa. Syö reippaasti. Öisin käytän välil pulloo apuna kun ei jaksa ja väsyttää ni hieman helpommal pääsee. Ja tutti oli pakko ottaa käyttöö ku tää on ihan hirvee imu friikki. Roikkuis tissis kii koko ajan jos ei ois tota tuttia. Ja se ei oikein onnistu ku on pakko jakaa sitä huomioo sille toisellekkin

Oonkos muuten muistanut onnitella jakaantuneita? Cranberry ja (kukas se toinen nyt oli)! Oikein paljon onnea vavvoista! Ihanaa nää helteet. Turvottaa! Lauantaina vielä likkojen lenkille. Taidan saada sydärin...

Minä varmaankin olin se toinen :) Tyttö on tänään tasan 3 viikkoa ja kyllä mä oon niin onnellinen että toi ihana pieni palleroinen tuhisee sylissä eikä tarvii enää olla raskaana. Oon taas ruvennu tunteen oloni omaks itekseni ja elämästä löytyy joka päivä taas myös aihetta hymyyn! Raskausaika on pyyhkiytyny tehokkaasti mielestä ja synnytyskokemuskin kummittelee mielessä enää harvoin. Nyt arki on vaan tissittelyä ja kakkavaippoja!

Hymykuoppahan se oli! Onnea vielä! Helteet ei ole mulle ollu mitenkään kamaluuden paikka, vaikka iso maha onkin. Ei oo turvottanu eikä mitn. Eilen kävin vielä heittään likkojen lenkinkin, vaiks oli +31.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

mää oon niin kuallu...ihan tuskanen viikonloppu takana.tai oikeestaan koko viikko,joka päivä ollu jotain ohjelmaa niin ettei oo paljo henkäseen ehtiny...miehen veljen terassin rakennusta,asuntoesittelyjä jne viikolla,ja perjantaina välkkärin käytyä täällä (siinä meni sitten aikaa) siinä sitten alettiin tekeen lähtöö siskon häihin tampereelle (lauantaiks).pakattiin ja mies testas viä musakamat ym (oli pyydetty hoitaan ne) ja ostettiin sunnuntain ristiäisiin (miehen kummilikka)lahja ja palattiin takas kotio hakeen miehen unohtunu solmioneula jne :p tampereella oltiin 21aikaan jonka jälkeen jeesasin äitiä hääjutuissa kahteen asti yöllä(hääpari ei oo missään vaiheessa ollu kun ottavana osapuolena)...siitä si nukkuun ja se hääpäivä oli ihan hulinaa kun nakkeja tuli meille olemmille koko ajan vaan lisää ovista ja ikkunoista o_O

oli valokuvausta,alkumaljojen kaatoo,keittiöllä jeesiä (siä oli vaan meiän äiti...joka muutenkin teki koko häät),boolin tekoo,kaaso feilas hommansa joten vedin siä lonkalta hääleikkejä jne.istuttiin miehen kans käytännössä vaan ne ajat et ehittiin jotain syödä tai juoda o_O äiti oli 05 asti siivonnu hääpaikkaa kun siä oli viä nuoremman väen sikasaunabileet perään...huhhu.nilkat oli kun tukit kotona ekaa kertaa tässä raskaudessa.ja kiitokseks kaikista vaivoistamme saatiin hääparilta keissi virolaista kaljaa,jonka oli maksanu äiti,ja joka pitäs hakee tampereelta...ou jee.eilen herätessä olo oli kun piestyllä koiralla ja joka paikkaa särki,mut ei auttanu,vaatetta niskaan ja meikkiä ja sinne ristiäisiin...

kävi mies vähän sääliks kun heräs tänään 05 töihin.tai yritti herätä,meni puol seiskaan...:confused: ite nukuin 11asti ja viäkin väsyttäs.en oo saanu aikaan vasta kun aamupalan.aikamoinen henkinenkin krapula tästä viikonlopusta jäi.ei silti minkäännäkösiä merkkejäkään että pääsis tästä mahasta eroon...huoh.
hermo menee senkin takia et ikinä missään näissä miehen suvun juhlissakaan ei oo ollu mun rooli niin tylsä; tua häissä mulle ei kukaan puhunu mistään muusta kun mahasta ja onko ollu mielihaluja ja ihmetteli miten voin pitää korkkareita jne paskaa.kyllästytti jauhaa ne samat jutut miljoonaan kertaan ja just se et en ollu heidi vaan pelkkä kävelevä maha o_O johon joku sulhasen äiti viä joka kerran ohimennessään katto oikeudeks käydä taputtelemaan :mad: ...ja kaiken kruunas se et anoppi oli siä ristiäisissä mun selän takana miehelle jankannu ja udellu taas sitä ristiäishommaa et kai meillekin ny ristiäiset tulee,ollaanko jo päätetty....mua niin tympäsee se että se jankkaa sitä asiaa eikä usko sitä mitä sille sanotaan ja yrittää väkisin tyrkyttää meille jotain sellasta mikä ei sovi mun ajatusmaailmaan ollenkaan,eikä suostu ymmärtään tätä puolta asiaan ollenkaan.puuh.kiitos että sain avautua :p:grin

Muokattu viimeksi:
Aikasmoista hulinaa Heidi! Ja sä oot jaksanu ton kaiken kauheessa helteessä! Respect! Millos sulla olikaan laskettu?

5.6. on tilauksessa tää.tosin jos yhtään tulee sukuunsa niin on railakkaasti myöhässä ja saadaan vasta juhannusvauva o_O toisaalta ny olis kyl ihana ees yks viikko vaan olla tekemättä yhtään mitään,ei jaksais viä ehkä lähteekään synnyttelemään :p:grin

Mutta mietippä sitä että sä saat olla juhannuksen ilman mahaa! Ja tod.näk. nauttia vaikka alkoo jos siltä tuntuu!

hyy,tänään on ollu ekaa kertaa oikeen tosi tuskanen raskauspäivä...henkee ahistaa silleen et tuntuu et missään asennossa tää muksu ei mahu kunnolla mahaan,missään ei oo oikein hyvä; ja lisäks kivan kipeet lantioluut,miten voi olla liitoskipuja vaikkei oo tehny yhtään mitään :confused: ihan pyllystä.

haluan valittaa sitä että missä kaikki prkl on?älkää ny vaan sanoko että ootte jo synnyttäny kun minä vaan jatkan tän mahan kans kärvistelyä :po_O

Et oo ainut, kellä tunttuu ikuisuudelta tää oottaminen. Siulla onki LA jo ens viikolla, toisinku miulla vasta juhannuksena.. Kaikkihan sitä jakssaa muistuttaa että kyllä se vauva ite tullee ku siltä tunttuu, mutta tuskinpa se vauva niitä supistuksia aiheuttaa loppuusa.

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app

Åke arki sujuu mukavasti kun on niin rauhallinen ja helppo vauva :) Koti on kun pommin jäljiltä ja omat syömiset on vähän mitä sattuu mutta ne on aika pieniä murheita. Oon kuitenkin ihan rakastunu tohon pikkulikkaan, se on niin ihmeellinen! On kyllä tullu tässä synnytyksen jälkeen sellanen olo etten voi ikinä hankkia toista lasta koska ehkä se ei enää oliskaan näin ihmeellistä ja se ei sit olis reilua. Ehkä ihan hyvä näin, yks raskaus oli jo tarpeeks iso koettelemus mulle!

Tsemppiä loppumetreille kaikille teille muille! Kohta jo helpottaa :)

Takaisin