Siis joo, menihän siinä tovi jos toinenkin! :D Ja vaikka tässä loppuosassa ne kiukkujutut oli jo vähä vähemmällä ja meni enemmän sellaseks kuulumisten vaihteluks, niin ei haitannu sit yhtään kun olin alusta asti lukenu tän ni tuntui jotenki ihanalta lukee miten lopulta kävi. Ja osalla on tietty käsillä just ne hoohetket, niitäki ootellaan! :)
Tää mun raskaushan voi muuttua vielä vaikka miksi tietysti, mutta ainakin vielä on samoissa jalanjäljissä kuljettu ku esikoistaki odottaessa... Eli kaks kertaa oon jo maannu sairaalassa ja viikkoja tosiaanki se 12! Kaikenmaailman vaivaa löytyny sit maan ja taivaan väliltä ja pötsi on niin turvoksissa et näytän siltä ku olisin vähintäänki puolivälissä! Eikä vaatekaapissa tunnu olevaan enää yhtäkään vaatetta joka ei näyttäis mun päällä äitiysvaatteelta! Yritä tässä nyt sit pitää salassa tätä uutista! Ja sit on tää jatkuva nälkä, ja kun painat jääkaapille, siellä ei yksinkertaisesti ole mi-tään mitä suostuisin naamavärkkiini tunkemaan! Ja satunnaisesti kun keksiikin jotain mitä just vois syödä niin sellaista ainesta ei takuulla ole saatavana! Ja sit kun on, ei se enää kelpaa. Vittu!
Onneks on alkanu jo helpottaan nää alkuraskauden vaivat, ainakin esikoisen kohdalla tässä tuli sellanen muutaman viikon seesteinen tauko kun sai vaan olla onnellisesti pieniin päin.. Se olis kyllä tässä välissä jotenkin tarpeen kun meillä on parin viikon päästä hääjuhla ja vielä olis järjestelemistä, ja muutenki haluais olla siellä vähän niinku parhaimmillaan...