Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No ihan oikeesti!!! Siks se just olikin niin hauska tilanne, olin meinaan ihan äimän käkenä!! Ja siis mä en oo ikinä ollu mitään sauna ihmisiä niin eilen päätin et perkele vedän sellaset löylyt et alta pois! :grin Joten anna palaa vaan kaikki vinkit ja konstit mitä löytyy! Mä oon valmis kokeileen ihan mitä vaa! :grin

Nyt se on tehty! Luin tän koko ketjun alusta loppuun! Oon itkeny ba nauranu, kironnu ja järkyttyny vuoronperään! Aivan MAH-TA-VA ketju, ja sit vielä noita ilouutisia (syntymät) tähän loppupuolelle nii avot!

Joku kerta mä vielä jaan omat kauhutarinani raskaana olemisesta (ja miten mä vittu voinkaan olla taas tässä tilassa!) mutta nyt mun pitäis nukkua kun oon kolmelta heränny eikä oo väsyttäny yhtään! Näitä alkuraskauden ihanuuksia siis.... Onneks esikko herää varmaan 1,5tunnin päästä niin sit pääseekiin päiväks poteen sitä alkuraskauden väsymystä.....

Lila-Aurora oot varmaan saanu aika pitkän hetken lueskella tätä ketjua että oot saanu kahlattua alusta loppuun läpi! Mä toivoisin että tähän ketjuun löytäis muitakin uudempia odottajia koska mulle ainakin tää oli raskausaikana niin hyvä paikka purkaa pahaa oloa ja mieltä. Toivon sulle kuitenkin mahdollisimman vaivatonta odotusaikaa :)

Muokattu viimeksi:
Siis joo, menihän siinä tovi jos toinenkin! :D Ja vaikka tässä loppuosassa ne kiukkujutut oli jo vähä vähemmällä ja meni enemmän sellaseks kuulumisten vaihteluks, niin ei haitannu sit yhtään kun olin alusta asti lukenu tän ni tuntui jotenki ihanalta lukee miten lopulta kävi. Ja osalla on tietty käsillä just ne hoohetket, niitäki ootellaan! :)

Tää mun raskaushan voi muuttua vielä vaikka miksi tietysti, mutta ainakin vielä on samoissa jalanjäljissä kuljettu ku esikoistaki odottaessa... Eli kaks kertaa oon jo maannu sairaalassa ja viikkoja tosiaanki se 12! Kaikenmaailman vaivaa löytyny sit maan ja taivaan väliltä ja pötsi on niin turvoksissa et näytän siltä ku olisin vähintäänki puolivälissä! Eikä vaatekaapissa tunnu olevaan enää yhtäkään vaatetta joka ei näyttäis mun päällä äitiysvaatteelta! Yritä tässä nyt sit pitää salassa tätä uutista! Ja sit on tää jatkuva nälkä, ja kun painat jääkaapille, siellä ei yksinkertaisesti ole mi-tään mitä suostuisin naamavärkkiini tunkemaan! Ja satunnaisesti kun keksiikin jotain mitä just vois syödä niin sellaista ainesta ei takuulla ole saatavana! Ja sit kun on, ei se enää kelpaa. Vittu!

Onneks on alkanu jo helpottaan nää alkuraskauden vaivat, ainakin esikoisen kohdalla tässä tuli sellanen muutaman viikon seesteinen tauko kun sai vaan olla onnellisesti pieniin päin.. Se olis kyllä tässä välissä jotenkin tarpeen kun meillä on parin viikon päästä hääjuhla ja vielä olis järjestelemistä, ja muutenki haluais olla siellä vähän niinku parhaimmillaan...

Ihan mahtavaa että jatkoa on tiedossa! Ei tosiaan turhaan tullu aloitettua tätä ketjua :-) ihana ilma. Tsemppiä kaikille!

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Vittu mä inhoon näitä unettomia öitä.

Ja samaten inhoon sitä et tää pötsi näyttää nyt kolmannellatoista viikolla siltä ku olisin vähintäänkin puolivälissä, joten haaveeks on jääny "ei kerrota oikeen kellekkään"-suunnitelmat.

Ja luoja että mä inhoon niitä päivittelijöitä. "Paljonkos niille nyt tulee ikäeroa? Miten oot voinu, ai oksennellu taas, no varmaan vaikeeta esikoisen kaa.. Ai sä et meekään takas töihin tässä välissä.. Herranjumala tota mahaa! Raskaana pitää muistaa juoda hirveesti vettä. Ei saa syödä sitä tai tätä, noita eikä näitä, pitää tehdä niin ja näin." Imekää kaikki mun yöttömän yön yömyssyä!

Mua kans vituttaa toi mahan koon siunaileminen... Iso on joo, mutta kun ei oo vielä edes revenny. Ja valehtelematta ainakin sata kertaa kuullu sen, että mahtaa olla kamalaa ton mahan kans näillä helteillä. No vittu tää mitään herkkua oo, mutta kyllä mä pärjään! Mitään helvetin sääliä tarvii. Jos ahistaa, niin hyppään järveen tai paljuun, se on niin helppoo. Sata kertaa pahempaa oli istua neljän seinän sisällä kun sato vettä. Meinas oikeesti pää pimahtaa.

Ja sitä isoo kiukkua täs näköjään nyt haetaan... Vituttaa aika moni muukin asia, ja tosi monet pienet asiat, mitä en nyt jaksa tässä ruveta erittelemään, mutta sama homma oli esikoisesta. Sehän on se tarkotuskin... Että vitutus nousee sellasiin sfääreihin, että on valmis tekeen ihan mitä vaan, että saa sen mukulan ulostautuun. Nyt kun on kuukausi (ainakin) vielä jäljellä, niin alkaa tuleen tutuksi taas se tunne, ettei halua nähdä ketään, kun tuntuu siltä ettei tuu toimeen enää kenenkään kans :grin ei vittu vaan jaksa kiinnostaa kenenkään asiat millin vertaa... ja kaikille kommenteille hakee jotain kaksoismerkitystä, syytä suuttua jostain... Tämmöstä paskaa tänne. Mutta en valita helteistä! Tätä mä toivoin kun istuin vittuuntuneena sisätilois ja kattelin ikkunasta pihalle kun sato koko ajan vettä.:)

Ja paskat!! Tänää 39+0 ja yhessä kasassa edelleen.. Just tuolla raivosin ku mä oon täl viikol ny kahtena yönä heränny ihan törkeeseen pahaan oloon ja mahakipuun ja sit ollaanki istuttu pöntöllä vati sylissä.. Ekalla kerralla olin jo ihan varma et nytkö rupeis oleen menoo mut vitut,. Tänää tosiaan heräsin puol6 samaan oloon ja nyt oon perkeleen väsyny,kiukkunen ja maha on kipee!! :angry3 Rupee kyl oikeesti riittäneen, ei jaksa enää!! Eli siis samat fiilikset mitkä ollu viimiset puol vuotta.. :grin

Mites corolla? Onkin muuten pitäny kysyy et mites on tupakkihimon laita tänä päivänä..?

Tupakkia menee lähes yks per päivä... Oon niin onneton, etten oo päässy siitä kokonaan irti. Viikonloppusin ei yleensä mene yhtään kun ukkeli on kotona, mutta viikolla... En mä itteeni halua asian tiimoilta puolustella millään tasolla. Sitä on vaan jotenki tyhmänä oikeuttani ittensä siihen yhteen, aikasemmin meni kuitenkin se 15 kpl/päivä. Se siitä..

Pommiina, mun siskon eka synnytys lähti käyntiin oksutaudista kaks viikkoo etuajassa. Eli olisko tää nyt sarjassamme hyviä vinkkejä saada synnytys käyntiin :grin sormet kurkkuun vaan, niin syvälle kun menee ja ponnistat koko vattan sisällön ulos :eek:

Pommiina teilläkin on tainnu hiljentyä heinäkuisissa toi yleinen puoli aika paljon sen jälkeen kun salainen puoli otettiin käyttöön? Oon aikasemmin lueskellu muidenkin kuukausien juttuja unettomuuteeni mutta nykyään on kovin vähän luettavaa enää...

Eikös noi mahaoireet usein oo merkki lähestyvästä synnytyksestä? Mulla ainakin oli paha olo ja maha ihan sekasin 2 vuorokautta ennen synnytystä.

No oli miten oli niin pian pääset tuskistas kuitenkin, koita nyt jaksaa vielä hetki!

Corolla mullakin oli joskus loppuraskaudessa sellanen olo että se äärimmäinen vitutus varmasti kuuluu asiaan koska siitä saa sit voimaa synnytykseen! Muistan kyllä miten ois tehny mieli hajottaa paikkoja kun tuntu ettei siitä mahasta ja sen tuomista vaivoista pääse ikinä eroon. Ikinä en oo niin paljon nauttinu kivusta kun sillon kun tajusin että vauva on vihdoin ihan oikeesti tulossa!

corolla, Noo mut parempi sekin et oot pystyny vähentään noin rutkasti! :)

hymykuoppa, Joo siis mä ainaski oon siirtyny ihan sinne salaiselle puolelle, tosi harvoin tulee yleiselle kirjoteltuu mitään.

Ja kyllä näin mäkin oon kuullu et tollaset "mahataudit" ois merkki siit et kohta tapahtuu, mut onko se kohta sit 2päivää vai 2 viikkoo niin se jää nähtäväks! :grinTodella toivon ensimmäistä! Mut jos jotain positiivista tän raivon ja kiukun keskelle niin se mitä tiedän varmaks niin ihan viimeistään tää muksu on 3viikon päästä ulkona ja se on saletti!!

No kuule, yhtenä kasana täällä ollaan edelleen! Muutaman päivän tos oli ihan oireetonta, eilen illalla lievästi kipeitä suppareita ja nyt taas ei mitään, huoh ja huomenna taas neuvolaan!!! PRKL!! :angry3

Just muuten tajusin et sehän rupee teikäläiselläkkin corolla oleen jo hyvin noita viikkoja!! Saatana sehän ois sullakin mahollisuudet painaa musta ohi!! :grin

Älä muuta sano :-D kyllä täs tuskasta rupee oleen, mutta kaveri on niin korkeella vieläkin ettei vielä kiirusta. Painoarvio oli maanantaina 3140 g. Ja kyllä se kieltämättä isolta tuntuukin. Yläkäyrille siis pomppas niinku siskonsakin. Tästä syystä vielä ainakin yks ultra 38+0. Onneks jää nuo turhat neuvolat väliin kun on noita ultrakäyntejä. Ja helpottaa kummasti mieltä kun tietää missä mennään.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin