Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo samaa paskaahan tää raskaus on mut tää ketju on kyl ikävästi jääny kun ei vaan jaksa niin tiuhaan enää valittaa ja neki vähäset kiukuttelut mitä pitää purkaa niin tulee purettua tonne heinäkuisten ketjuun kun siellä mennään suunnilleen samoilla aikatauluilla.. :rolleyes:

heidihän se kohta ite jo poksahtaa!! :p

åke, Hahah, hyvä pointti! Me ollaa varmaa sielt viikolta 20 oltu jo sillain et " ei enää pitkä aika" :grin Mut täs loppumetreillä oikeesti tää odotus tuntuu niin ikuisuudelta.. o_O

turhamaisuusavautuminen...siis millä järjellä nyt; 39+3,alkaa tulla raskausarpia? olisin ny kovin mielelläni ollu ilman kun tänne asti pääsin mut ei si.karmeet violetit peukalonlevyset juovat...sitäpaitti ne on ihan pirun kipeitä.mää vaan niin tahdon eroon tästä mahasta ja näistä oloista.wää.

En oo ikinä kuullukkaan et ne arvet voi olla kipeitä.. :confused: Mut muuten kyl tiedän ton vitutuksen kun niitä tulee, itellä sillon esikkoa oottaessa niitä lävähti tohon vattaan ja se oli PITKÄÄN mulle tosi kova pala, pikkuhiljaa niiden kans alko sit vaan oleen sinut vaikka tokihan niitä vihaa edelleen.. :rolleyes: Nyt ei oo uusia tullu mut noi vanhat vasta rumat onkin kun on oikeen levinny mahan myötä, kun ei kuiteskaan repeis enempää..

heidi79, kyllä ne vaan voi tulla vaikka päivää ennen synnytystä ja ihan yhtäkkiä :rolleyes:
mulle tuli muutama pieni joskus vk 25 jälkeen (ja ne pienetkin on kipeitä jos niihin koskee), nyt ei oo enää aikoihin tullu uusia mut kai tääki revähtää sit just tyyliin päivää ennenku mahasta pääsis eroon.

täällä kanssa vähän pukamavaivaa.ai että sekin on tosi kivaa,not...siis miksei tää kakara nyt vaan voi tulla täältä?!?!kehtaakin vaan kölliä vaikka äiti alkaa hajoilla ihan urakalla kohta. o_O:mad:

Noi pukamat on kyl sellanen juttu et ne kun tänne viel lävähtäis niin sit tää muija sanois kyl sopimuksen irti!!!

Voi heidi, mä niin tiiän ton fiiliksen, se kutina et nyt sais ruveta syntyyn ni alkaa jo sillon viikoilla 37-38 kun on täysaikanen ja auta armias ku se rupee meneen yliajalle.. :confused: Tai noh, mulla se kutina on tainnu olla jo siitä asti ku plussasin.. :grin

Jebajee, se odotus ALKAA vasta kun on 40+0, joten älkää hättäilkö :D
Itellä pukkaa jotain rrrkeleen kesänuhaa, kurkku kipee ja aivastuttaa. Jes.
Huomenna neuvola. Pääsee poraan olotilojansa :) Liitoskivut alkanu vaivaan + häpyluu liekeissä, eli normisettiä.
Ja vittu noita; "kaksosiako odotat?" / " Laskettu aika pian?" / "Isoa poikaako odotat?"-kommentteja satelee joka puolelta. Ei saatana, yks niitä on ja on ihan vitun iso TYTTÖ, joka syntyy elokuulla! Haha :D
Mulla edes vattanahka vielä kiristä, kyllä niin huolella tuo esikoinen venytti sen :)
Mutta onhan tässä vielä aikee ratketa ja revetä joka suuntaan, mutta jos tästä hengissä seleviän, niin vedän kunnon kännin :D

Eilen just neuvolassa sain kuulla et poitsu on jo tosi alhaalla ja tätsä sano vaan et " toivotaan että pääsette täysaikaseks" Hyvä kuitenkin ettei oo supistellu! Todella toivon et täysaikaseks mennään ja vallan mainiostihan täs voidaan palloilla sen pari viikkoo yli lasketun ja mun tuurilla se on PALJON todennäköisempää!! :grin Noo saipahan vähän jänitystä tähän helvetin tylsään odotukseen..

Joo noi liitoskivut on niin perussettii, eihän täs osais ees elää ilman niitä!!! :wink Paino nousee teki täs sit mitä hyvään!! Turvotustakin ilmassa... Neuvolassakin hoetaan et "vältä makeeta, vältä suolasta!" Eli mitä vittua täs sit saa syödä?!!!!!! Mä en rupee ainakaan millään helvetin rehuilla elään, kuolisin nälkään alta aikayksikön!!!!

Hahah, Kännit kuulostaa kyl niiiiiin mahtavalta!!! :p

Sä puhut NIIN asiaa Pommiina, tässä mitään kanin ruokaa ruveta syömään! Grillimakkaroita :grin
Ei kun mun viimesin himo on viinirypäleet ja graavilohi! Siis ei yhdessä, vaan erikseen. Vuoron perää... Ja niin paljo, että halkeen :grin

Täytyy kyllä täs joku päivä käydä alkos ostaan valmiiks mun lempparivalkkarii... oijoi... vesi herahtaa kielelle jo pelkästä ajatuksesta... Black Tower... Musta Toweri... Mustaa Paalua... mmmmm.....

Hah! Kunnon MÄTTÖÖ vaan naamariin!!! :wink Mä muuten kans popsin noita viinirypäleitä ja ananas on toinen!! Saa ny nähä kun noi helteet taas pukkaa et miten on ton ruokahalun laita mut nyt on kyl ollu ihan alvariinsa nälkä!! Ukkokin ollu ihan ihmeissään ku valitan hiukomista vaikka just oltais syöty! :grin

Oij,oij!!! Mulla tuol kylmiös oottelee mun herkku skumppaa 4pulloo!!! Mut nehän nyt menee suoraan ikeniin.. :wink Ollaan kyl likkakaverin kans jo mietitty et mitä kaikkee hyvää sitä varpajaisissa joiskaan ja lista tuntuu olevan loputon.. :grin

not.jpg

mä en usko enää mihinkään mitä kukaan hoitoihminen sanoo...monta viikkoo jo sanottu että voi tulla koska tahansa ja koko ajan tulee lisää "lupausta" siitä (sormelle auki ja paikat pehmeet,vauva laskeutunu ja kiinnittyny ja maha laskenu ja sf-mitta laskenu ja mitänäitänyoli), eikä mitään tapahdu.ei pienintäkään oiretta mihkään,paitti mahan kanssa vaan päivä päivältä tukalampi olo :sad001.ja se ratkee lisää...
mä niin toivoin ettei huomenna tarvis enää neuvolaan mennä (laskettu aika sillon) kun niin kerran lupailtiinkin,mutta kai se pitää alistua siihen että pahimmassa tapauksessa tää on vasta juhannusvauva... :sad001:mad:

ja mikään ei auta.ei ykskään ässä,ei vadelmanlehtitee,ei mikään.kohta riipasen vitutuskännit ja aattelen vaan et ei se muksu siihen enää kuale o_O synnärillä viimestään testaan ilokaasua ihan vaan päihtymyksellisistä syistä :p:grin ja suoraan synnäriltä terassille...

tässä on viä kauhee asuntoressi,kun mies päätti tosiaan pesänrakennusviettinsä kanssa alkaa asuntoo vaihtamaan...no ok,kohde olis ihan unelma,mut tän pallon kanssa kun raivaat tätä kämppää esittelykuntoon niin alkaa vähän harmittaan...ens ma olis ensiesittely,saa nähä missä ite sillon on.ja kuitenkin voi mennä se katottu kohde alta millon vaan,kun on ehdollinen tarjous.en si tiä kumpi harmittas enemmän,se et se menis ohi vai se et pitäs tän mahan/vauvan kans alkaa muuttohommiin...puuh.

kelikin ihan syvältä.tuskasen kuuma ja kostee,kualen tänne kämppään ihajjust :mad:

karmee painonnousu loppumetreillä täälläkin...en oo paljo välittäny mitä oon syöny,hää-,ristiäis- ja valmistujaiskakkua on kulunu,karkkia,tortillasipsejä...ihan sama.entä sitten jos on pikkasen pläski o_O

Joo mä oon kans niin kyyninen kaikkee kohtaan mitä mulle sanotaan.. Ei se kauheesti luottamusta herätä jos synnytyksessäkin kätilö pystyy heittään et " valkea tukka sieltä jo pilkottaa!" Mut todellisuudessa likalla oli ihan musta tukka! :grin Et kyl se vaan niin on et aika näyttää.. Ja tää aika tuntuu juuri niin helvetin pitkältä!!!

Puuh, voin vaan kuvitella kuinka tuskasta voi olla jos joutuu viel muuttopuuhiin noil viikoilla.. o_O

Perkasin toissapäivänä peruna/porkkana/herne/sipulimaan ja vieläkään pääse kunnolla käveleen. Mitään kannata siis tehdä...

Jokohan Heidi on jakautunu? 40+5 näyttäis olevan hänellä tänään... Eli jos menee maksimoilleen, niin juhannusvavva sieltä tulee :) juhannussunnuntaina olis 42+3, niinku mulla oli ekasta. Tsemppiä Heidi!

Työttömänä on kyllä tullu tehtyy kaikki mahdollinen ToDo-listalta, ja nyt sit vaan sitä ajan tappoo pari kuukautta. Tosin ekasta vauva-ajastakin tulee mieleen vaan se alun tylsyys, kun ei ollu mitään tekemistä, kun muksu nukku vaan kaikki päivät... :grin No eipä pahitteeks olis jos tulis toinen yhtä helppo vavva, kun en mä nyt kuitenkaan mistään koliikista unelmoi.

Joo mä oon kans todennu et on parempi olla paljo touhuilematta, koska nää liitoskivut on kyllin pahat jo ilman et tekee mitään puhumattakaan et liikkuu koko päivän niin voi helvetti sitä tuskan määrää!! Tuol heinäkuisissa oonkin valitellu ku ei pysty makaankaan joten öisin ei tartte juur nukkua, kun istuvalteen se ei oikeen onnistu..

Eli tähän voisin heittää pienen yhteenvedon: VITTU RASKAUS ON PERSEESTÄ!!!!!!!!

Voi kiukkupussit mihin ootte kadonneet? Haluisin kuulla teiän kuulumisia, mutta kovin hiljaselta vaikuttaa tää ketju :/

Hahhaa.. onneksi mä oon missannu tän ketjun kokonaan... mitähän tekstiä täss oiskaa tullut avauduttua tästä raskaudesta. Vaikka niin vuosia odotettu ja haluttu olotila mutta kuinka hirvee tää onkaan ollut 5kk 24/7 yrjöömisineen (siis oikeesti 20-30 kertaa päivässä) 2kk vuotamisineen ja sairaalassa juoksenteluineen ja viidenneltä kuulta alkoikin nää tuskaset liitoskivut!!! joille ei varmaan näy loppua ees synnysynnytyksen jälkeenkään ihan heti... "kiva" lukee että en oo ihan yksin näiden tuskasten fiilisten kanssa... välillä tympinyt ihan kunnolla. Yhdyn pommiinaan että onneksi ei oo tullut peräpukamia. Siinä vaiheessa oisin lyöny hanskat tiskiin :wink nyt viimesimpänä vitsauksena tää että maha on ihan ruikulla jo toista viikkoo. No positiivista siinä on se ettei tarvii paljoo kakkia punnailla (näissä liitoskivuissa kun pissalla käyntikin tekee tuskaa ):rolleyes:
no vielä maksimissaan tätä tuskailua 3-4vkoa jos menee 2vkoa yli niinku esikoinen o_O

Hengissä ollaan vaikka kyllä hirttoköysi kovin houkuttelevalta kuulostais.. :grin Just tuol totesin et mä en siis jaksa enää innostua viikoista ja siitä et nyt ne oikeesti käy vähiin, tää aika vaan tuntuu niin ikuisuudelta eikä jaksais enää yhtään!! Olis niin hienoo ku tietäs jo etukäteen sen päivän millon tää syntyis niin ois mitä odottaa eikä tarttis venttailla et suotaskohan mulle se onni ja helpotus et tää haluis tulla jopa aiemmin vai meneekö taas yli että heilahtaa.. huoh.... Että eipä täällä ainakaan tilanne oo sen kummemmaks muuttunu, samaa narinaa.. :grin

Mites hymykuoppa teillä? Tyttönen se kasvaa kovaa vauhtia, onko kaikki sujunu ihana hyvin..? :)

Pommiina mulla on tuoreessa muistissa vielä noi samat fiilikset! Ymmärrän hyvin.

Eipä meillekään mitään kovin ihmeellistä kuulu. Ihmetellään päivä päivältä kasvavaa ja kehittyvää tyttöä. Hymy on tytöllä herkässä ja jutut paranee hirveetä vauhtia! Joka päivä tulee uusia äänteitä ja ympärillä olevat asiat kiinnostaa enemmän. Nyt ollaan sairasteltu muutama päivä kun ensin mies sai flunssan, sitten vauva ja eilen illalla mulle nousi kuume. Onneks vauvan flunssa taitaa olla jo paranemaan päin.

Takaisin