Pakko purkaa
!!
Ärsyttää, vituttaa, ottaa päähän!!!
Muutama entinen nuoruudenystävä, jotka saivat lapsia silloin, kun mulla oli keskenmenot ja lapsettomuushoidot parhaillaan päälimmäisenä, on nyt saaneet kuulla yhteisten ystävien kautta että olen raskautunut, ja nyt tulee niin ystävällisiä onnitteluviestejä "Tervetuloa mammajengiin" , " nyt säkin sitten ymmärrät, mitä on olla äiti" jne !!!! AARGH!!
Okei, siis meidän välithän viileni ja etääntyi vaan ja ainoastaan sen takia että elämäntilanteet oli niin erilaisia, ja kun toisten elämän sisältö oli se , että wuhuu, muksu yllättää käymällä 3 kertaa pissalla potalla ja kerran kakalla omatoimisesti, onko sellaista hajunsyöjää jolla saa oksun pois turvavöistä, nyyh kun vauvan korvaa särkee, no nyt sillon nuha, äitiä vähän väsyttää jne lässynlässynlää.
Mä en sillosessa omassa sisäisessä ahdistuksessani kestänyt kuunnella noita juttuja ja tottapuhuen, EN VIELÄKÄÄN!
Ehkä mulla vaan on sellainen (harhainen) käsitys siitä että mun elämääni ehkä tulee mahtumaan ja sisältymään muutakin kun vauvan kakkajutut ja nukutut yöt ja korvatulehdukset?
Enhän mä toki sitä voi tietää, miten vauva muuttaa elään, mutta toivon ja rukoilen, että musta ei tule tuollaista vastaavaa lapsiinsa yliorientoitunutta "äityliiniä".
Haluisin tosiaan, että mun elämään tulee sisältymään muitakin asioita, ei tietenkään heti syntymän jälkeen, mutta yleisellä tasolla.
Miten mun pitäis`teidän mielestä suhtautua noihin viesteihin?
En oo kyennyt vastaamaan, kun oon niin raivoissani, tekis mieli laittaa et kiitos vaan, en ole tulossa teidän mammajengiin ja mun käsitys äitiydestä on hieman erilainen kun teidän!! Hitto kun kiukuttaa
!!!!!!!!!!!!!
Ja luonnollisesti heidän raskausaikansa oli yhtä ruusuilla tanssimista, elämän parasta aikaa ja synnytys niin ihana, upea kokemus!!!!! Että kerro tässä sitten tollasille ihmisille omista vaivoista, peloista ja ahdistuksesta
!!