Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaapa kyl melko mälsältä systeemiltä toi, tosi harmi et joudut noin paljon oleen yksin.. Pitääks teillä muuten isukki sit isyysvapaan, et tuleeko oleen jonkun aikaa sun ja vauvan kans kotona..?
On kyl tosi hiljasta välillä.. Mä odottelen kuumeisesti niitä vauva uutisia!!! :)

mä oon vaan vääntäny tota saakelin gradua koko päivän. :confused: ny se on mun mielestä siinä pisteessä,etten enää tee sille mitään :p:grin olis vaan kiva kuulla siitä graduohjaajasta jotain...ei meinaan viäkään mitään,eikä vastaa sposteihin.ja niinkun se viime viikolla sano,että mun työ on prioriteetti...mun on varmaan pakko koittaa soittaa sille huomenna,kun ei mulla oo oikeesti hajuakaan mistään tämmösen työn julkasuhommista(ja tarviihan se julkasuluvan ohjaajalta eka kans).pääsiäisenä ei oikein viitti häiritä ja si onkin jo myöhästä,kun homman pitää olla viimestään sunnuntaina julkastu,jos haluaa valmistua tänä keväänä.hui :eek: ahistaa meinaan ihan pimeesti tää homma ny.ihan perseestä,kun kerrankin oon nähny vaivaa ja aikaa,jos tää jäis näin pienestä kiinni si o_O

meillä on mies kipeenä.kauheet doupingit sai lääkäristä,niin vaikuttaa melkein jo normaalilta (antibiootit+pseudoefedriiniä :grin ).tossa se jo hio hoitopöytää,et saadaan siihen maalia pintaan :)

GRADU ON PAINOSSA :smiley-bounce016 sain siihen julkasuluvan tänään ja sitten menikin jokunen tunti,että sain sen (=mies sai) tapeltua siihen muotoon,että sen pysty ees lähettään sinne painoon.

hyvin silläkin osataan rahastaa,jos ei olis tohon pystyny,se olis maksanu,ja myös se painatus maksaa sen melkein 20e/ kirja.kovakantisena olis ollu 55e/kpl o_O

kandin kypsäri oli myös menny läpi eli ny voin jo niitä papereita hakea.samoin ne parin puuttuvan kurssin rästit on sovittu nyt suoritettavaksi jokusella lisätehtävällä.sitten ei oo kun se gradun kypsäri se ongelma,kun tässä menee se 3-4 viikkoo et se on painettu ja tarkastettu...

ja mä saan 800e veronpalautuksia.jes. :)
mut ettei olis liian kivaa,meiän pakastin taitaa olla hajoomassa vastapainoks o_O :p ja jotain pitäs keksiä ittellensä huomenna,kun mies menee kavereilleen iltaa viettään (ekaa kertaa aikoihin,puoliks pakotan sen sinne :grin )

Ei helvetti, nyt riitti, ei jaksa enää! Aamusta asti ollu koko päivän taas jaloillani ku ollaan noit remppahommia tehty ja nyt sano kyl nilkat ittensä irti, tosi kipeet ja turvonneet.. Ja koko pääsiäinen ois tarkotus painaa hommia, huh.. :confused:

Soitin neuvolasta ne tulokset ni muuten ok, mut paastoarvot oli pikkusen koholla, ens viikon pe mul on neuvolalääkäri niin saan sit samalla laitteet kotiin ja eikun seurantaan.. huoh,sekin vielä.. o_O

hymykuoppa, ai niin teil oli toi noissa asumiskuvioissa, no mut pääasia jos miehes sais ees pikkusen pidettyä sitä vapaata niin pääsette vähän viettään sitä yhteistä aikaa sit kolmistaan.. :)

Joo se on kyl totta et jos jotain hyvää haetaan niin just se et pääsee seuraileen vauvan kasvua tiheemmin.. :) Kun siis tuol heinäkuisissakin jo aiemmin ihmettelin kun muilla on sf mittoja otettu, mut mul ei oo viel kertaakaan, oon niinku vähän kuutamolla eikä mitään hajuakaan et millähän käyrillä tässä mennään minkäkin suhteen.. o_O Siks ootankin sitä neuvolalääkäriä niin malttamattomasti josko siel sais vähä jotain selville.. :rolleyes:

Aika ihmeellistä ettei oo sf-mittaa tossa vaiheessa vielä otettu! Kyllähän sitä yleensä seurataan rv20 eteenpäin... Eihän niitä arvoja ehditä ees enää ottaa montaa kun sullakin on kuitenkin niin vähän enää aikaa jäljellä!

Mukavaa, että ootte täällä kaipaillu :) Mut ei en ole vieläkään synnyttänyt :sad001 Mulla on vaan pää ollu niin hajalla etten oo mitään kyennyt moneen päivään tekemään. Kävin eilenki lukee teidän viestit ja yritin kirjottaa jotain, mut en vain saanut mitään järkevää kasaan joten totesin et jätän toiseen kertaan. Nyt YRITÄN jos saisin tästä sotkusesta päästä ees jonkin fiksun olosen tekstin teille :grin

Mulla oli tällä viikolla se ktg seuranta ja käyrä oli ekaa kertaa oikein hyvä. Mietin jo et onkos mun lapsi vaihdettu kun noin reipas käyrä :grin Mulla on hirveitä supistuksia ollut melkein joka päivä. Mut vieläkään ei oo päättänyt tulla. Totesin et ei varmaan enää halua tulla pois kun ei saanut heti silloin tulla kun olisi halunnut :grin Neuvolakin oli tänään. Mitään järkevää ei puhuttu taaskaan ja se perkele halus hemoglobiininkin ottaa ja mä niin inhoon sitä ! Tätikin totes et oon ainutäiti joka ei haluu et otetaan. Moni kuulema kerjää joka käynnillä sit pistelyä ! HYI YÖK sanon minä :p

Oon ollu tajuttoman väsyny. Oon hoitanu poikaa käytännössä nyt yksin ja ollut tääl 4 seinän sisällä melkeenpä vankina. En oo saanut nukuttua stressin ja murheiden takia tai sitten supistaa tai särkee. Tuntuu ku joku hakkais koko ajan mun päätä vasaralla paskaks ku oon niin jumissa. En tiedä yhtään mitä tekisin ja kaikki on yhtä sotkusta kakkaa nyt vaan. Tää stressi on saanut mut menee taas tupakalle kun tuntuu välillä vaan etten saa millään ajatuksia kasaan ja hermoja et jaksaisin päivän edes pojan kanssa. Tällä hetkellä tuntuu et kaikki on päin persettä !!

Ja tosiaan mun tablettikin vammaa et se sammuttelee itteensä aina välil ja menee siihenki hermo !!! :mad:

Cranberry, kiva kuulla susta, vaikka kuulumiset ei ollukaan ihan sitä mitä oltais sulle toivottu! Tiedän hyvin ton tunteen kun on oma pää niin hajalla ettei pysty pukeen ajatuksia sanoiks.. Mä niin toivoin että sulla olis helpottanu jo!

Tuntuu et voisin itkeä pienimmästäkin asiasta ja asiaahan ei helpota tuo mies perheineen. Kaveri koittanu tukee mahollisimman paljon, mut noh ei sekään omalta elämältään valitettavasti kerkee joka päivä mua lohduttelee.

Ja piti sanoa, että hienoa et oot itse päässyt jo päätökseen synnytyksen suhteen ! :) Oon tosi ylpee et oot saanut ajatukset kasaan sen suhtee vaikka tuo sun ukkos ei ymmärrystä antanutkaan asiaan ! Saitteko asian muuten sovittua ?

No jos paremmin tarkottaa sitä et käy koton nukkumassa nin sithän meil on asiat helvetin hyvin ! Kaikki asiat menee nyt mun edelle ja mä en edes enää jaksa sanoa mitään. Jos avaan suuni niin loukkaa sellaisilla asioilla mitä en missään nimessä halua kuulla. Ja itku tulee melkeenpä siitäkin kun edes sen näkee vilahtavan kotosalla. Kiva stressi täs ku on kumminkin jo 37+4 ja noita suppareita harvasen päivä et mites nyt sit. Oon kyllä valmistautunu siihen et teen tän tällä kertaa ihan yksin

Ihana mies sulla :) Mukavaa et on päivänki päättäny teille valmiiks :grin Toivotaan et tapahtuu jotain jo sunnuntaina:p

Ei tässä muuten mitään, mut jos ja kun tää homma tyssää tähän ni kauhee mietintä mitä teen tulevaisuudessa. Kaks muksua ja jään täysin tyhjän päälle. Mulla ei oo ku mun tavarat. Milläs mä mitään vuokria makselen surkeilla mamma rahoilla !

Tosi kiva kuulla et sul on noin positiivinen asenne synnytykseen nyt ! Mahtavaa oikeesti ! :)

Suomessa ei onneks tarvii kenenkään jäädä tyhjän päälle. Kaikista pidetään huolta. Älä sitä sure, kyllä te pärjäätte! Koita nyt vaan pärjätä tää loppuraskaus niin eiköhän sen synnytyksen jälkeen oo helpompi miettiä tulevaisuutta :)

Niin toivon et kaikki ois synnytyksen jälkeen selkeetä. Mut jos tapahtuu jotain ja pää edelleen sekasin niin varmasti masennun taas ja sit ei kyl oo mikää helppoo

Takaisin