Mukavaa, että ootte täällä kaipaillu :) Mut ei en ole vieläkään synnyttänyt
Mulla on vaan pää ollu niin hajalla etten oo mitään kyennyt moneen päivään tekemään. Kävin eilenki lukee teidän viestit ja yritin kirjottaa jotain, mut en vain saanut mitään järkevää kasaan joten totesin et jätän toiseen kertaan. Nyt YRITÄN jos saisin tästä sotkusesta päästä ees jonkin fiksun olosen tekstin teille
Mulla oli tällä viikolla se ktg seuranta ja käyrä oli ekaa kertaa oikein hyvä. Mietin jo et onkos mun lapsi vaihdettu kun noin reipas käyrä
Mulla on hirveitä supistuksia ollut melkein joka päivä. Mut vieläkään ei oo päättänyt tulla. Totesin et ei varmaan enää halua tulla pois kun ei saanut heti silloin tulla kun olisi halunnut
Neuvolakin oli tänään. Mitään järkevää ei puhuttu taaskaan ja se perkele halus hemoglobiininkin ottaa ja mä niin inhoon sitä ! Tätikin totes et oon ainutäiti joka ei haluu et otetaan. Moni kuulema kerjää joka käynnillä sit pistelyä ! HYI YÖK sanon minä
Oon ollu tajuttoman väsyny. Oon hoitanu poikaa käytännössä nyt yksin ja ollut tääl 4 seinän sisällä melkeenpä vankina. En oo saanut nukuttua stressin ja murheiden takia tai sitten supistaa tai särkee. Tuntuu ku joku hakkais koko ajan mun päätä vasaralla paskaks ku oon niin jumissa. En tiedä yhtään mitä tekisin ja kaikki on yhtä sotkusta kakkaa nyt vaan. Tää stressi on saanut mut menee taas tupakalle kun tuntuu välillä vaan etten saa millään ajatuksia kasaan ja hermoja et jaksaisin päivän edes pojan kanssa. Tällä hetkellä tuntuu et kaikki on päin persettä !!
Ja tosiaan mun tablettikin vammaa et se sammuttelee itteensä aina välil ja menee siihenki hermo !!!