tänään neuvolakäynti takana; sain lähetteen pelkopolille sen karmeen synnäritutustumisen takia,et sais tilanteen nollattua.meen kyllä ihan mielelläni,josko se auttas :) painoo ei ollu tullu ny jostain syystä kun vajaa 200g lisää,joten juhlin tilannetta ja ostin suklaamunkit ja karkkia.
miksei mulle oo puhuttu mitään mistään kokoarviosta?olis ihan kiva tietää,minkä kokonen mötkö tua köllii et tietäs vähän mitä on odotettavissa.
kuinka epäreilua,miehen veljen perheen synnytys meni kyllä niin helposti että harmittaa
2,8kg tyttö,ja koko synnytys ohi 3,5h ja oli helppo (ja viä esikoinen)
mulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri.veikkaan että saa laittaa nollan sekä painon että synnytyksen keston perään
si viä vähän gradupaniikkia.tän viikon loppuun mennessä se pitäs jättää,jos aikoo keväällä valmistua.niin miksi mun ohjaajasta ei ny si kuulu mitään?!?!olis ihan kiva ehtiä tekeen siihen tarpeelliset korjaukset ja laittaa se eteenpäin ja saada julkasuluvat ja pistää se painoon jajaja...huomenna jo keskiviikko
Cranberryn on kyllä pakko olla jossain synnyttelemässä,ei se ikinä oo näin pitkään ollu hiljaa.toivottavasti siä on kaikki ok :)