Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pommiina todellaki kidutukseen voi joutua toisenkin kerran. Täällä Uudellamaalla kaiketi jos edellisessä raskaudessa ollut radi niin tehdään eka rasitus aikaisemmilla viikoilla. Minulla ei ollut, mutta painoa ekassa tuli 30kg joten epäilys kyti kyllä.

Plus nyt kun minulla tässä raskaudessa Radi on todettu niin muutaman kuukauden päästä synnytyksestä tulee vielä käydä :(

Hymykuopalle mielettömästi tsemppiä päätökseen :Heartred!

^HAH! Ei jaksa valvoo parii vuorokautta synnytystä, mut meinaa kuitenki pikkuvauvan isäks alkaa......?? Taitaa jätkälle tulla aika kova pudotus oikeeseen maailmaan kohtapian...... :rolleyes:

WTF.. onhan se nyt ainoastaan naisen oma päätös miten haluaa synnyttää. Vaikka ny oiskin vaan tommonen "turha sitten mulle valittaa" -tyyppinen lausahdus, niin kai ny pitäis ymmärtää että tämmösissä asioissa soudetaan ja huopaillaan paljon, se kuuluu asiaan..
Tsemppiä, ehkä se tosta kun jos suutahdus menee ohi.. :)

Ei ole todellista Hymykuoppa :( Toi on just tota..mitähän jos hän miettis miten SÄ jaksat valvoo seuraavat...puolivuotta? Ja voisiko olla avuksi jotenki...

Musta tuntuu ja et aina jos olen kipeä niin mun miehen pitää olla ainakin yhtäkipeä. Mulla on ollu tää flunssa pahana jo pitkään ja miehelläkin vähän väliä nenä tukossa..mut urheilla on pitänyt siitä huolimatta enemmän kuin koskaan. Nyt hällä ollu pääkipeä jo toistaviikkoa. Mutta EI.. urheilla on pitänyt. Tänään alkanut kuulemma puutua kädet, pyörryttää ja koskee päähän edelleen. Hoitaja passitti hänet just sairaala päivystykseen neurologille. Shillälailla...mulla käynnistetty ja lähtö voi tulla millon tahansa niin ukko makaa päivystyksessä ja miksi...no siksi ettei ole kuunnellu kroppaansa ja hakemalla (mielestäni) hakee ittelleen jotain..kai sympatiaa? Ei siinä mitään on mulla anoppi kattomassa jälkikasvua, mutta anopille on ajokielto eli ei saa kuljettaa lastamme, koska hän on mielestämme erittäin vaarallinen liikenteessä itteleen ja muille.

Siis mitä helvettiä!! Aivan uskomaton sun miehes hymykuoppa!! Ja joo kylhän siin synnytykses voi vierähtää aikaa mut sitä se ny vaan on, ja ukkos ois parempi hyväksyy se, kuten myös se että sä sen lapsen synnytät ja se on ihan sun yksin oma päätös miten sä sen teet, ukkos mielipiteellä ei oo siinä asiassa hevonpaskaa väliä.. Johan taas alko kiukuttaan moinen.. :mad:

tänään neuvolakäynti takana; sain lähetteen pelkopolille sen karmeen synnäritutustumisen takia,et sais tilanteen nollattua.meen kyllä ihan mielelläni,josko se auttas :) painoo ei ollu tullu ny jostain syystä kun vajaa 200g lisää,joten juhlin tilannetta ja ostin suklaamunkit ja karkkia. :grin

miksei mulle oo puhuttu mitään mistään kokoarviosta?olis ihan kiva tietää,minkä kokonen mötkö tua köllii et tietäs vähän mitä on odotettavissa.

kuinka epäreilua,miehen veljen perheen synnytys meni kyllä niin helposti että harmittaa :p 2,8kg tyttö,ja koko synnytys ohi 3,5h ja oli helppo (ja viä esikoinen) :eek: mulla ei kyllä ikinä käy niin hyvä tuuri.veikkaan että saa laittaa nollan sekä painon että synnytyksen keston perään o_O

si viä vähän gradupaniikkia.tän viikon loppuun mennessä se pitäs jättää,jos aikoo keväällä valmistua.niin miksi mun ohjaajasta ei ny si kuulu mitään?!?!olis ihan kiva ehtiä tekeen siihen tarpeelliset korjaukset ja laittaa se eteenpäin ja saada julkasuluvat ja pistää se painoon jajaja...huomenna jo keskiviikko :eek: :BangHead

Cranberryn on kyllä pakko olla jossain synnyttelemässä,ei se ikinä oo näin pitkään ollu hiljaa.toivottavasti siä on kaikki ok :)

Voi vitsi mikä unelmasynnytys sun kaverilla heidi!! Kelpais mullekki!! Ehkä kun eka oli niin hemmetin pitkä ja raskas ja likkakin oli yli nelikilonen möhkäle, ni tää poitsu vois sit olla sellanen vähän pienempi ja tulla erittäin sujuvasti ja reippaasti ulos.. :rolleyes: Hah, ainahan sitä voi toivoo!! :wink

Hymykuoppa, No hyvä sitten! Mä olin taas jo ihan hiilenä täällä.. :grin

Hei kertokaas ny et miten te ootte tehny ku siis mä oon ymmärtäny et 12tuntiin ei saa syödä eikä juoda MITÄÄN, mut sit kuiteski mun yhes lapus lukee et sais niinku vettä juoda ja netis yhes jutus et sais juoda yhden lasillisen vettä.. Eli pitääkö mun oikeesti kärvistellä ilman sitä vettäkin vai saanko juoda sitä jos tuntuu et meinaan kuolla janoon..? :confused:

Mä taisin juoda joskus aamuyöstä yhen lasin vettä. Mut meiän ohjeiden mukaan sen enempää ei saiskaan juoda. Eli mitä vähemmän sen parempi.

No tällästä kultaista keskitietä mäki vähän aattelin, et jos rupee tosi tiukkaa tekeen ni pikkusen vettä.. Niin hirvittää toi yö kun mul on yleensä aina vettä vieres kun herään ja janottaa niin vietävästi.. Noh, ehkä mä selviin hengissä ihan niinku kaikki muutki.. :grin Luulenpa viel et isoin ongelma tässä mul on tuol pääkopassa, ku en voi sietää sitä et mut ns. pakotetaan johki ja kielletään jotai.. :grin

Se jano on sit muuten pahimmillaan sen sokerilitkun juomisen jälkeen... Mun ei oo ikinä tehny niin paljon mieli kylmää vettä!

Ou,nou!! Voipi olla et tän kokemuksen jälkeen sitä kylmää vettä osaa taas arvostaa ihan eri tavalla!! Sovittiin just ukon kaa et mennään johki raflaan lounaalle heti kun pääsen sieltä, voi varmaan samantien pyytää sen 3kannullista sitä jäävettä pöytään.. :grin

Mä taisin juoda heti testin jälkeen 4-5 lasia vettä ennen kun lähin ees labrasta ulos. Onneks siellä oli sellanen vesiautomaatti niin sai oikeen superkylmää vettä siihen pahimpaan hätään!

Takaisin