Mitä jos vaan vihaa olla raskaana?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja corolla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
älä nyt valmiiks pelkää pahinta, se on sulle tosi raskasta! Yritä tsempata ja pysyä toiveikkaana, asiat järjestyy kyllä jotenkin päin varmasti!

Onneks mulla on tuo ihuna poika täällä. Tosin mua hävettää ku alan senkin jutuista vollottaa heti ku oon niin herkillä. Se vaan on nii sulonen kun höpöttää ja on niin vauhdikas :grin Ihan parasta kyllä on kun tahtoo mua auttaa kaikessa. Jos pesen pyykkiäkin niin kun kysyn et mennäänkö kattoo pyykki ni herra vastaa reippaasti MENNÄÄ ! Aivan ihanan sulonen mahdoton tapaus mikä pitää mut kyllä tällä hetkellä järjissäni :)

Jep ! Ja tää toinen aurinko täällä masussa koittaa selkeesti tulla läpi. Runnoo niin tohon oikeeseen kylkeen et kohta voi varmaan erottaa jalkapohjan noista potkuista :confused: Ja tän myllerryksen lisäksi tuli mukava närästys :mad:

CranberryLips, sitä taloudellista tilannetta ei tarvi pelätä ja sen takia ei kannata jäädä kotiin jossa itse ja lapset kärsii! Yh:t saa tosi hyvin tukia, niillä maksaa ihan varmasti vuokrat ja elämisen :> Ja jos hankintoja tarvii tehä (huonekalut ym), ni sossu auttaa. Ainaki täällä.

Cranberry, Kiva kun palasit! Mut voi hittolanen ku näin ilmotuksen et oot kirjottanu tänne ni olin ihan innoissani et jee, nyt saadaan vauva uutisia, mut eih.. Tosi harmi kuulla että et oo vielkään päässy kärsimyksistäs vaan päinvastoin.. Perseestä kun ei pysty täältä käsin oikeen auttaan, mut toivotan kovasti tsemppiä sulle et jaksaisit kaikesta paskasta huolimatta pysyä vahvana! Kyllä ne asiat järjestyy tavalla tai toisella, usko pois! :Heartred Pöh, ihan tulee tippa linssiin itelläkin kun kuvittelen kuinka raskasta sulla on.. :sad001

Nyt on pakko valittaa! Ei jumalauta mitkä liitoskivut mul alko illalla!! Itkua sai vääntää et pysty ees sängyssä kääntyyn ja edelleenkään ei tartte kunnolla kävellä.. Et se siitä kovasta remppatahdista sitten saatana... Nyt ku näit kaikkii vaivoja rupee tuleen niin mä alan oleen totaalisesti sitä mieltä et oon niin helvetin kypsä tähän raskauteen, ku ei mitään pysty tekeen ilman et johki sattuu!!!! :mad: Sit joku mun isäki tietää varsin hyvin et tääl on kovat remppatohinat päällä ja lässyttää vaa et älä sä nyt sit nostele mitään jne. ja vittu mitä se ite tekee, ryyppää vaan himassaan!! Ei niinku oo käyny ees mielessä et vois sit tulla vaik auttaan!! Tääl on kyl porukalta ihan turha odottaa mitään omatoimista apua, muutki on jossain dokaamassa ja soittelee kännipäissään vaik tietää neki ihan hyvin et on parempaaki tekemistä ku kuunnella niitten jorinoita.. Ei sillä, kyl saatana mäki vetäisin päätä täyteen jos vaan voisin!! Sujuis rempatkin paljo rattosammin.. :grin

Mä en siis tiiä yhtään et kauan pitää niit seurailla, saan varmaa tarkemmat ohjeet sit ens pe ku saan sen vehkeenkin..

Joo kyl kuule mäkin näytän ihan varmaa just siltä ku oisin viimesilläni, varsinki ny ku ruvennu näit kaikkia paska vaivoja tuleen, ja koittaa lyllertää eteenpäin.. Kauhulla ootan sitä aikaa kun oikeesti oon viimeislläni.. :confused:
Siis mä en oo vieläkään kertaakaan huomannu et supistelis, mut ei se mitään pärjään kyl ilmankin.. :wink Mut eipä mul viimekskään muistaakseni mitää supistuksii ollu ku vast sitten ne loppupoltot.. Koitahan ny åke olla ressaamatta niitä työasioita.. :)

Toi on oikee asenne! :grin Mä oon kans antanu itelleni luvan tänää vaa ottaa lunkisti ja levätä. Ei se mitään paskapuhetta oo et se lepo auttaa näihin vaivoihin, huomattavasti paremmin pystyy jo noilta liitoskivuiltakin liikkuun, josko sitä huomenna vois kevyesti tos touhuilla.. :rolleyes: Mä oon pariin kännilässytys puheluun erehtyny vastaan ja totesin et hermojen kannalta paha virhe!! Parempi pitää se puhelin äänettömällä.. :grin

Joo tuttu tunne! Ekast raskaudesta on sen verran aikaa että yhtään muista millasta se oli noilla viikoilla mut nyt jo on ihan tuskasen raskas olo..Tänäänki huvitti kun ukolle pauhasin suu vaahdossa niin ihan hengästy siin päpättäessä! :grin

Takaisin