Mun listaltahan puuttui vaikka mitä!
Tänään hankin hoitotason ja tiedän mistä haen pinnasängyn [:D] Mukaan lähti tänään myös vaippoja, tuttipulloja (isompi ja pienempi) (olinkin positiivisesti yllättynyt että Aventin pulloissa ei ole sitä myrrkyä mikä nyt olikaan, luulin että sitä on kaikissa muovipulloissa), amme (löysin ihanan helmen valkoisen [:)]), huppupyyhe (eihän yksi riitä millään [:D]) ja peitto ja tyyny vauvalle... ja pehmolelu pinnasänkyyn, siis semmoinen miksikä niitä sanotaankaan, narusta vetämällä kuuluu musiikkia. Ai niin ja pulloharjan!
Ostin Lastentarvikkeesta peiton ja tyynyn vauvalle - hölmö minä, koska onhan mulla jo ne äitiyspakkauksen vastaavat! Toi oli vähän isompi kuin äitiyspakkauksen ja Lastentarvikkeessa myytävät pussilakanat sopii tuohon kokoon.. Sovitaan että joku kaunis päivä pissa menee läpi peitolle ja silloin toinen peitto on hyvin tarpeellinen! [:D] Ja ne oli tarjouksessa... Pitää aina perustella miehelle ostoksiaan tosi vakuuttavasti [:D]
Mistä olette löytäneet kivoja pussilakanoita? Kattelin kodinykkösestä (ei ainakaan pojalle mitään ylisöpöä löytyny), Lastentarvikkeesta (löysin kivoja, mutten osannut päättää), joten vinkkejä muista otetaan vastaan!
Ai niin, kattelin Citymarketissa rintapumppuja ja miksi minä näin vain 49 (Ainu) ja 56 (Avent) hintaisia pumppuja? Ajattelin hommata pumpun, mutta en kyllä viitsisi noin paljon kuitenkaan laittaa rahaa jos en käytäkään!