Mitä hankintoja olette tehneet jo vauvalle?

ginessa

Kommentoinnin ninja
Hoitopöytä,imetystyyny ja vähän kivoja vaatteita, ollaan hankittu tähänasti[:D]

Yhdistelmävaunut,kaukalo ja sänky toivottavasti seuraavaksi.

Saadaan vauvanvaatteita ainakin yhdeltä tai kahdelta taholta joten niitä ei ehkä tarvitse
itse ostaa sitten niin paljon..sitterikin ilmeisesti saadaan.[;)]
 
Turvakaukalo on jo odottelemassa vaatehuoneessa, autoihmisiä kun olemme niin kaukalo tuli ekana mieleen. Pikkuinen pääsee sitten heti laitokselta kruisailemaan isin jenkkirassin kyytiin [;)]
 
Meille on tulossa tuttavapariskunnalta ihanat uudenveroiset Gessleinit, turvakaukalo, amme jalkoineen, imetystyyny, sitteri, leikkikaari, kestovaipat (jos vaan ovat sopivan mallisia meidän vauvalle) ja vaatteita, määrä riippuu siitä saadaanko me tyttö vai poika.

Äitini on ostanut meille pinnasängyn käytettynä ja luvannut hoitaa autoasian kuntoon (Nissan Micraan kun ei nytkään mahdu kolmen koiran ja kahden ihmisen lisäksi juuri mitään muuta...)

Mä olen itse kaivanut esille laatikon jossa omia vauvanvaatteitani, aitoa kasikytlukua [:D] Olen myös ostanut parit pinnasängyn lakanat ja muutaman bodyn. Itse olen neulonut 4 paria villavaippahousuja ja vaatehuoneessa odottaa kankaat pinnasängyn reunapehmusteeseen ja verhoihin.
 
Meillä melkein heti plussauksen jälkeen anoppi hommas vaunut, matkasängyn(reissataan jonku verran), syöttötuolin(vaikkei sitä tarvikkaan todellakaan ihan heti), rattaat ja sellanen vauvan kylvetys tuki. Nämä kaikki siis anoppi hommas samalta ihmiseltä niin sai sit halvalla. Anoppikin oli sit hommannu sen turvakaukalon vaikka mie sanoin sille et meillä tulee se mun siskolta. [:@] Sit anoppi on ostellu muutamia bodeja ja sit se on kutonu yhet tumput ja muutamat villasukat ja nyt se sit virkkaa tällä hetkellä vaunuihin sellasta ruutu peittoa. [:)] [:D]

Sitten me saadaan mun siskolta pinnasänky(kaikkine härpäkkeineen), sitteri, hoitotaso, turvakaukalo ja varmaanki leluja jne. Sitten me saadaan myös mun siskolta vaatteita jos se on tyttö ja sit meän tutulta jos se on poika. [:)]

Ei suinkaan me olla ajoissa kaikkee hommattu. [:D] [;)]
 
Mä en oo osatnu mitään!!! Tulee kohta paniikki, ku muilla on jo vaikka mitä [:D]

Me ollaan ekat, jotka saa lapsen meidän sisaruksista, joten niiltä turha odottaa mitään käytettyä.
Vaunut ostan käytettynä heti, kun löydän ne mitkä haluan. Vaikka mies ei ymmärrä miks nyt jo, mut jos hyvät löytyy niin ei ne oo eää myynnissa kesäkuussa...
Pari kaveria on, jotka on luvanneet antaa vaatteita.

Oma isoäitini on ompelijatyyppi ja siellä on kuulemma jo lakanoita valmiina ja miehen äiti on vissiin jotain kutonu.

Mieheni kuulemma innostuu näistä sitten rakenneultran jälkeen, että vielä saan odotella hetken kaveria ostoksille=)
 
Juuri äsken sovin että käyn ensi viikolla katsomassa uuden veroisia Brion yhdistelmävaunuja ja samalla kaupalla tulisi myös kaukalo.
 
Veljeltä saan vaatteita (siis jos tulokas on tyttö) ja heillä näytti eteisessä jo seisovan pinnasänkykin. Vissiin odottamassa meille pääsyä[:D]. Heillä kolme tyttöä ja lähes kaikki vaatteet tallella.
 
Onnistuiskohan se tickeri nyt?
 
YESH!!!! Mä tein sen! uskomatonta ja ihan itte. Voi aatella[:D]. Siis sain ton tickerin tohon!!
 
Tein kuvan valmiiksi jo eilen ja nyt vasta tajuan et tuohan on ihan vaaleanpunainen[:)]. Mulla vissiin tuota mielessä vain se pieni tyttö[:D].
 
Hui, miten paljon ootte kaikki jo hankkinu kaikkea.. Mä oon jotenki pantannut kun oon ajatellut että on liian aikaista!!! [:)]
Eli oon ostanut tasan uhden villatakin ja tutan paidan kirpputorilta kun maksoi vain euron ja oli iha uuden näköiset.. [:D]
Oon kyllä jo katsonut pinnasänkyjä ja hoitopöytää, vaunuja yms.. mutta muutetaan tossa emsi viikolla että ehkä sen jälkeen sitten alkaa innostaa vauvan huoneen laitto! [:)]
Saan myös aika paljon ystäviltä, kuten kehdon, sitterin jne..
Ei tässä vielä hoppu ole [;)]
 
Josefiina: Näyttä siltä, että sulla on tossa osote se mikä siinä Tickerissä on alkuun. Eli siitä sen kopioitavan tekstin yläpuolelta pitää valita pseudoHTML. Ku siinä on rivissä niitä isommalla kirjotettuja hotmail ym. juttuja nii yhellä rivillä on toi pseudo. Ku siitä napsautat niin se teksti siinä ruudussa muuttuu vähän. Tässä tapauksessa ainakin mulla muuttui paljon lyhyemmäksi. Ja sit kopioi se siihen allekirjoituskohtaan.
 
Et varmaan ole vaan muuttanut tuota pseudoHTML jutuksi.
 
Täällä ei oo kauhessti vielä mitään hankintoja tehty!

Eilen ostin ensimmäiset vaatteet kaks potkupukua [:D] iso-sisko oli ostanu vaaville pikkuset tossut ja tumput ja iloinen tuleva mummi oli ostanu puklurättejä [:D] Tuleva iso-mummu aikoi alkaa kutoon vaaville nuttua ja ties mitä muuta :)

Kaikki isommat hankinnat kuten vaunut, turvakaukalo, pinnasänky yms hankimme vasta rakenneultran jälkeen!
 
Mulla ei ole mitään hommattuna..Ainoastaan oon neulomassa pienelle peittoa langasta..Sitä voi sit käyttää autossa kaukalon päällä peittona sekä sit lattialla makuualustana..

Rakenneultran jälkeen vasta riehaannutaan varovasti ostoksille..[X(]
 
Meillä ei hankittuna vielä yhtään mitään.
Kovasti on kyllä katteltu jo hinta haarukkaa ja vähän käytettyjä vaunuja.
Systerillä on odottamassa laatikko 50cm vaatteita, niitä kun ei kuulemma kauheesti äitiyspakkauksessa ole.Jossain vaiheessa varmaan pitäisi se laatikko sieltä hakia.
Onhan tässä vielä aikaa elokuuhun.
 
En ole ostanut vielä mitään vauvalle. Katsotaan sitten rakenneultran jälkeen, jos tulis fiilis alkaa kattella jotain vaatteita/tarvikkeita. Enemmän tekee itselle mieli ostaa vaatteita, kun ei enää mitkään vanhat oikein mahdu päälle. Vatsa oikein kunnolla pullahtanut viikon sisään ja nyt näkyy sitten tosiaan ihan kunnolla. Töissäkin ovat huomanneet.

Varmaan tässä kevään mittaan kun aurinko alkaa paistaa ja kuoriutuu talvesta ulos niin alkaa enemmän miettimään tota hankintapuolta.
 
Hö! Se mun pinnasänky toive menikin vikaan. Se oli niiden kaverin pinnasänky, joka oli ollu lainassa ja nyt menossa takasin ku se kaveri oli tie saanut kaksoset.

No nyt pitää sit soitella pojan serkkujen äidille jos pojan vanha pinnasänky jo sieltä kesällä joutaisi takaisin.

Onkohan toi mun tickeri tänäänkin väärässä ajassa. eilen oli päivän edellä.
 
JUH! Olihan se. Mä kyllä kävin tarkistamassa sieltä Lillypien sivuilta et siellä on oikea laskettu päivä. Toi vaan haluaa näyttää 16+5 vaikka oikeat päivät mun mielestä on 16+4 vaikka kuinka laskisin.
 
Kauheesti ootte jo kerinny hankkimaan..
Me ollaan ostettu kaverin vanha turvakaukalo, joka oli niitten tytöllä vajaan vuoden käytössä. Tietysti kun tietää mistä se on niin tietä myös ettei se oo ollu kolareissa. Merkiltään se on Recaro Young Profi Plus. Ilmeisesti testeissä hyvin pärjännyt merkki ja malli.
Muutamat potkarit oon ostannu kirppikseltä.
Äiti teki jo joululahjaks tulokkaalle lapaset.. Silloin tais olla 6 viikko menossa.. [:D]
Se tykkää neuloa niin ei tarvii huolestua,vaikka mun käsissä ei puikot pysykkään.. (Koulussa kun aikanaa tein villasukkia, niin puikko meni kädestä läpi.. Että toisaalta se puikko pysy kädessä vähän liiankin hyvin... ) [:D]
Mä oon kanssa aatellu innostua shoppailusta enemmän rakenneultran jälkeen, jos siellä sitten selviäisi kumpi on tuloillaan...[:)]
 
mä olen haalinut kestovaippoja, tosin tällä hetkellä ne kaikki on NB/S-kokoa...Vaatteita tulen saamaan serkultani ainakin jonkin verran ja isoimmat tavarat on päätetty hommata rakenneultran jälkeen.
(vitsi kun mulla on ihan sellainen tunne, et oon tän saman rimpsun kirjottanut tänne jonnekkin jo aikaisemmin, mutta kun seilaa monen foorumin palstoilla, ni en voi olla varma [:o])

Huuto.netistä tilasin sellainen valtavan vaippapaketin, missä tosiaan tuli paljon vaippakuoria, sisävaippoja ja imuja..lisäks siellä oli liivinsuojia, lakana ja pussilakana, talkkia, riisipaperiarkkeja, shampoota ja muutamia leluja..myyjä oli siis muuttamassa ja oli kerännyt tommoisen paketin kasaan.
 
Ihanaa kun sain sovittua, että saan ensi kesäksi pojan vanhan pinnasängyn takaisin. Ja samasta paikasta tulee mukana myös hoitopöytä kolmella laatikolla ja avohyllyllä. Syöttötuolikin tulee takaisin mutta vasta ensi talvena tai keväänä kun heidän vauvansa ei sitä enään tarvitse (tällä hetkellä vuoden). Ja Möykkyläisellä menee kuitenkin monta kuukautta ennenkö osaa edes istua.

Meillä niin pienet tilat tällä hetkellä, että ihan loistavaa, että olen saanut kaiken vaunut, kaukalon, pinnasängyn ja hoitopöydän niin, että saankin ne vasta kesällä. Ei tarvitse yrittää sulloa niitä kellariin, joka on valmiiksi oveaan myöden täynnä.
 
Saatiin täysin käyttämätön carenana kaukalo,ihan puun takaa tuli[:D]Mukavaa!
Mitään en muuten ole vielä "hankkinut",odotan sukupuolitietoa ultrasta.Sitten alkaa kaappien raivaus ja jos on poika lähtee tyttöjen vaatetta kilokaupalla kirppikselle[:)]
 
Takaisin
Top