Mitä hankintoja olette tehneet jo vauvalle?

 Essi meidän vauvalla on kaksi Guns n' rosesin bodyä [:D] Täällä se vaan on isin lempibändi [;)] toki itsekkin tykkään [:)] ja sit on miehen vanhemmilta kaks hard rock cafe-paitoja, ne tykkää matkustella paljon ja tuliaisiksi tuovat aina hard rock cafe paidat, jos kyseisessä kaupungissa sattuu myymälä löytymään [:D]
 
Essi: Mistä sait ne metallica bodyt? Miehen lemppari bändi olis nii olis kiva yllättää.
 
Miehen kaverilla on brodeerausliike Kyläkauppa Keskisellä.
www.laatupaino.net
Hän painaa paitoihin/bodyihin mitä asiakas pyytää.. [:)]
 
jihhaa kauan kaivattu ja etsitty hoitolaukku löydetty ja ostettu[:D][:)]
mahtavaa vielä kun se sattui olemaan puoleenhintaan vieläpä[8D] harvon mulla käy tällasta tuuria[;)]
Onneks suostuin lähtemään kaupoille vielä, vaika olo on ollu ihan vetämätön. Mies vaan suostutteli vähän shoppailemaan ja se onkin varmaan naisen kohdalla se paras houkuttelu muoto[;)][;)][;)]
 
Käytiin tänään ostamassa sitteri...Sellainen jonka saa vaakatasoon ja lukittua keinuliikkeen paikoilleen...
 
Mulla sitteri ollut jo alusta lähtien päivittäin käytössä. Tän saa kans ihan vaakatasoon ja tuossahan pieni nytkin vetelee sikeitä. Kyljellään pienessä sykkyrässä[:D]. Mä pidän siitä ku täss kotona touhailen et vauva on niitä lyhyenpiä nokosia ja osittain valveilla oloaikaa tuossa lähellä. Ei tartte aina käydä huoneessa erikseen kattomassa ku alkaa jotain kuulumaan. Tämä on ainakin tosi kova "örisemään ja murisemaan unissaan. Saattaa itkeäkkin pari hengenvetoa ja on silti ihan unessa.

Mä taas yritin tänään mennä lindexille kattomaan niitä imetysliivejä. Olen kerran aiemmin yrittänyt; sunnuntaina. Keskustan lindexi on silloin kiinni ja tälläkin kertaa tuli mieleen se asia vasta vähän ennen ovea.[:@]. Jospa mä seuraavaks muistaisin. Ja yks kerta ku olin pättäny mennä sinne viikolla oli sit se päivä ku Möykkyläinen päätti syntyä. Vai pitäsköhän mun uskoa et ne liivit Lindexillä ei ole mua varten ku aina jokin haraa vastaan[8|]. Noh ehkä neljäs kerta onnistuu[:D].
 
mä oon eemi metsästänyt kanssa noita edullisia imetysliivejä varmaan neljästä eri lindexistä -eipä oo ollu! yhdetkään imetysliivit ei ollut tarjouksessa, muuten kyllä suhteellisen edullisia, oisko ollu hinnat alk. 14.95;. en ole kuitenkaan vielä ostanut, kun ajattelin mennä vasta synnytyksen jälkeen.. H&M:stä ostin kahdet imetysliivit hintaan n. 18e, olivat siis "tuplapakkaus". enpä sitten tiedä minkälaiset ovat käytössä, mutta onpa ainakin jonkinlaiset liivit alkuun
 
En ole vielä päättänyt, millaisen sitterin sitä ostaisi - perusemman vai vähän kalliimman [:)] hintaeroa olis 40e... mutta kun se kalliimpi olis paremman näköinen!
Siskolla vauva kans nukkuu sitterissä ja muutenkin käyttää sitä paljon, toiset taas sanovat, ettei ole kauheasti tullut käytettyä. Mistä sitä sitten tietää miten paljon sitä itse käyttäisi!
 
Miu mä kävin etsimässä niitä liivejä jo heti sillon kun sä niistä täälllä eka kerran puhuit[&o] nyt ei tunnu enää missään olevan ees alennusmyyntejä enää.. tosin nyt onkin jo syksy, ei pysy yhtään päivissä/kuukausissa mukana kun on ollu jo niin kauan kotona! koulutkin alkaa jo!
 
Kävin Lindexistä imetysliivit, eivät olleet tarjouksessa, mutta kokoja oli vähän huononlaisesti jäljellä. Toivottavasti tuli ostettua oikean kokoiset. Tilasin netin kautt briteistä Bravadon imetysliivit (32€), eivät siis olleet mitenkään edulliset paitsi verrattuna Suomen hintoihin (48€), mutta luin kehuja niistä niin tuli hankittua. Hyviltä vaikuttivat, saa nähdä miten sitten käytössä [:D] Oli kyllä nopea toimitus, alle viikossa tuli paketti postissa.

Löysin Lindexistä viltin 3€ :) Mies jo tuumasi, että montako peittoa lapselle tarvitaan - c'mon ei ole kuin kaksi sänkypeittoa (toinen äitiyspakkauksen toinen isompi), yksi paksumpi tilkkutäkki, jonka voi laittaa lattialle alustaksi, viltti ja neulottu pieni viltti [:D]

Oletteko löytäneet jostain kivoja harsoja? Ostin Ikeasta pari kuviollista (vähän oli eri materiaali kuin pakkauksen harsoissa), mutta muualta?
 
Missähän täällä olisi Name. it... siis Tampereen seudulla - tietääkö kukaan?

Elovainion Lindexistä ostin viltin - toiselta puolelta valkoista fleeceä ja toisella puolella jotain kissa- talo -puu- kelta-vihreä-ruskea kuvioita. Nyt sinne oli tullut vähän vastaavia, mutta eri kuvio ja eri värit 12,95€ , mulle kyllä kelpasi toi "vanhakin". [:)]
 
Lidia, stokka tosiaan myy ainakin name itin tuotteita Tampereella, muuten en tiedä.

Me ostettiin sitteri jo pari kk sitte, ku ostettiin kaikkee muutakin. Meinattiin ostaa "halpis", 29e, mut myyjä sano, ettei kannata. joo, myyjä on myyjä, mut perusteli asiansa ihan hyvin. Sitä halvempaa ei olis saanu täysin kokoon littanaks, eli säilytys hankalampaa. Toiseks, siinä halvemmassa ei ollu lelukaarta eikä siihen oo mahdollista jälkikäteen asentaakkaan sellasta. Meil on käyny täs pieniä vauva vierita lähiaikoina jonkun verran ja ne on koekäyttäny tota sitteriä, niin kyl se lelukaari on aika viihdyttävä juttu niille. Tuo siis makso 49e.

Mäkin ostin harsoja ikeasta. Löytyy ne pakkaukset molemmilla väreillä[:D] Muuten kaikki on valkosia, kun sain niitä ihan hirveen kasan. Taitaa olla yhteensä yli 30 kpl[;)]

Miu, mä ostin kanssa lindexiltä jo aikaa sitten sellasen viltin/peiton. Makso sillon 12.95. Nyt kävin pari viikkoa sit, niin löysin samantapasen vähän erikuviolla 3e. Se lähti tietenki mukaan[:D] Luulin aluks niiden olevan samanlaisia, mut toi toinen on vähän paksumpi ku toinen.
 
Pitäisköhän se rintapumppu nyt kuitenkin hankkia kun kaikki sen puolesta puhuu.. Moni kun on aiemmin sanonnu, että jäi ihan käyttämättä..
Pitää varmaan käydä tänään sittarissa tai prismassa katsomassa tarjontaa.. Kummassakohan ois edullisempia/parempia...?
Harsoja mullakin on vaan äitiyspakkauksesta tulleet valkoset ja sitten kaks pakettia niitä ikean kuviollisia...
Mä oon seuraillu kun ootte noista vilteistä paljon puhunnu, että tarviikohan mäkin niitä lisää.. Vaikee sanoa.. Meillä on kyllä kaks täkkiä, äitiyspakkauksen makuupussi ja sitten sellanen lattialle laitettava leikkialustapeitto. Niin ja äiti neuloo peittoa jota voi pitää vaikka vaunuissa sitten... Eiköhän noilla pärjää, luulisin.. [8|]
 
Mullakin on se maidon kerääjä ja hinta on tosi halpa. Mulla toisen rinnan heruminen päiväs aikaan on jostain syystä tosi paljon vähäisenpää kuin yöllä. Aluksi einasin, et jos tulee hyvin säästöön kerään jääkaappiin pulloon ja illasta omaa maitoa lisänä kun muutenkin iltaisin maidon tulo on vähäisenpää ja vauva nälkäisenpi. Mu sitä tosiaan kertyi si loppujen lopuksi vain vajaa 30 iltaan mennessä ed yöstä. Olenkin nyt tehnyt niin et käytän sitä öisin ja käyn sen vain tyhjäämässä lavuaariin. Muuten tissisuojat ovat ihan läpimärkiä yösyöttöjen jälkeen.

Mun ykss ystävä sai kerättyä sillä maidon kerääjällä aina koko pullollisen iltaan mennessä. J siitä oli sitten isin kiva iltaisin syöttää. Tekivät ihan tarkoituksella kun eivät halunneet käyttää korviketta niin isi pääsi vähän myös syöttämisen makuun.
 
Sain kaverilta Aventin rintapumpun ja pulloja. Nyt on vaan alkanut mietityttämään, että uskaltaako niitä käyttää (kaverin lapset 2.5v ja 5v) että onko noissa sitten bisfenolia jos ovat vanhempaa kantaa... Heillä ei pullot ole juurikaan olleet edes käytössä, eli ovat käytännössä lähes uusia, ainoastaan tutit pitäisi ostaa..
 
Sme: Hyvännäköinen tuo sitteri - saanko udella hintaa ja ostopaikkaa? Olen lähinnä Lastentarvikkesta katsonut Emman sittereitä.
 
Lidia ostettiin Lahdesta Kärkkäiseltä 55 € muistaakseni..Värejä tuosta mallista ei ollut muita...samantyylinen mutta jota ei saanut kokonaan keinumattomaksi ois löytynyt vaal.punaisena ja -sinisenä...

Josefina [:D]
 
Takaisin
Top