Mitä hankintoja olette tehneet jo vauvalle?

Tuli tosta Eemin viestista mieleen, etta muistakaa joo pitaa rinnat lampimina! Mulla tukkeutu viimeksi maitotiehyet (On kuulemma rintatulehduksen esiaste) ja lampimana pito auttoi ja ehkaisi.
 
Maisan , huhhuh..niin kuuma että kauhistuttaa laittaa lisää lämmintä ylle[:D]
Pakkohan se on koska pakkohan se viheliäinen jollain on estää.[;)]
Vaikka ei vielä oo kunnon rintatulehdusta kohdille sattunutkaan.
Tukkeutuneet tiehyet viimeksi toisessa oli ja hieroskelin siihen bebantheenia, aukes!!![;)]
Mut aiai ai, miten oli kipeä...

Ebeth, kiitos kiva [:D]
 
Nii muakin olis kauhistuttanu aiemmin ajatuskin jostain villahuivista rintojen päällä hellekelillä. Mut nyt ei kauhistuta enää yhtään. Rintoihin ku tulee vähäkin vetoa tai viileää ilmaa nii hirveet vilunväristykset vaikka muuten on kuuma.
 
Uskomattomalta kyllä tuntuu että rintoja voisi paleltaa helteillä. Minulla ne ottaa nyt mahaan kiinni ja hiki valuu tissien alta pitkin kumpua [:D]
Mutta hyvä tietää että tuollainenkin ihmetys voi tapahtua, osaapahan varautua. Tuoreessa muistissa on vielä alkuraskaus kun jouduin kovilla pakkasilla kävelemään kouluun ja takaisin ja tuntui kuin tissejä olisi viillelty [&:]
 
Pitääpä itekkin muistaaa tuo villahuivihomma. [:D]
 
Me ollaan vähän aikasessa mut saatiin miehen kaverilta kotimainen syöttötuoli periaatteessa ilmaseks ku se on ollu jo pitkään velkaa miehelle ja ei koskaan saa maksettua sitä nii se anto meille syöttötuolin. Ja halvalla se kyl saatiin ku mies lainas sille joskus 50€ eli sillä hinnalla se saatiin.
Ja siinä mukana tuli semmonen oranssi pehmuste, Pikku Piia-merkkinen mut meitä se väri ei miellyttäny nii laitoin sen huuto.nettiin myyntiin ja ostetaan sit joskus uus ku aika tulee.
 
Esikoinen: meilläkin on jo syöttötuoli autotallissa odottamassa![:)] Se on kyllä lähes antiikkinen, kun on ollut käytössä jo mieheni isällä ja sen veljellä! (Vissiin jotain kuuskymppisiä...) Ja tietenkin sama tuoli on ollut myös miehelläni ja hänen siskollaan, sekä siskon lapsilla...Tuolin lakkapinta on aikalailla kulunut, joten luultavasti mun pitäisi "ammattilaisena" vähän entisöidä sitä...Niin ja tuoli on sellainen, mistä saa kääntämällä "auton".[:)]
 
ebeth, missa pain Oulussa on tollanen lastenvaate-kirppis? Vois vinkata aiteelle, etta kavis siella [;)] Se on kova lahetteleen paketteja tanne [:D]
 
Nyt olis kaikki muu valmiina paitsi lika vaippa sanko puuttuu. Tänään ostin hyönteis suojan vaunuihi sikäli mikäli sitä tulee tarviin, ja sitten talkkia. Ja kolme purkkia NAN1 korviketta toivon kyllä kovasti etten joudu käyttää, mutta on ny sitte muutama purkki varppareiks. Miten ihmeessä muuten Prismassa ei ole talkkia piti mennä citymarkettii että löysin moista.
 
Sen verran vielä siitä tissien vilutuksesta et ekan vauvan kanssa en muista tällaista olleen, joten se ei ole mikään sääntö et kaikilla on. Kävin tänään kaupassa ekan kerran kotiin tulon jälkeen ja hyi että, et oli kiire pois sieltä kylmähyllyiltä. Ja sit ku ei kehdannu tissejään siellä suojata käsin, nopiaa vaan pois[:D].
 
Sanos Miu muuta![:D]
Vieläkin sellainen fiilis että pitäis ostella lisää vaatteita vauvalle, vaikka niitä on varmasti yllinkyllin.

Mä en näin aluksi vielä kokeile kestoja, mutta oon kyllä ajatellu että kunhan arki alkaa luistamaan niin vois vaihtaa niihin. Kyllähän siinä säätää pitkän pennin, ja jätevuoren.
Kovasti oon ottanu selville kaiken mahdollisen, mutta se on sitten vähän jäänyt taka alalle.
 
Kestovaipat hukkuu pojan päälle...Paitsi harsot, mutta...Niitä menee min. 8/päivä ja enimmillään oon saanut 4 vaippaa käytettyä yhdellä syötöllä...[X(]
eli kertikset toistaiseksi...[8D]
 
Niin siis harsoja menisi se min. 8/päivä, joten käytetään kertakäyttöisiä toistaiseksi kunnes poitsu vähän kasvaa, jotta isommat kestovaipat mahtuu päälle...nyt ei siis oo kuoria jotka ei tippuisi poitsun päältä...[8D]
 
Sain serkultani ihanan ruskean "karhupuvun" vauvalle. Just ihastelin niitä h&m:n nettikaupassa![:)]

Koitanpa linkittää kuvan:

http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=BARN_NEWBORN_NEWB&shoptype=S

Takapuolella on myös pieni häntä![:D]
 
Mulla on kans toi karhupuku, huusin huuto.netistä 5€ ja aivan uudenveroinen. [:D] Ajattelin tuon ottaa mukaan synnärille jos sillä vauvan kotiin tois jos kylmemmät ilmat ku meillä kuitenki 80km matkaa sairaalasta kotiin.
 
Mies luuli tuota ensin pehmoleluks ku olin laittanu sen sisään vauvalle muut kotiintulovaatteet niin turvakukalosta vaan ne korvat näky päällimmäisenä. [:D][:D] Kysyi että leikinkö et tuolla vauva on ku oot tuon pehmolelun tuonne laittanu. [:D] 
 
meilläkin on tuo kyseinen karhupuku[:)]
Se oli ihan eka ostos pikkuselle[:)] ostin sen 62cm...että toivottavasti ehtii käyttämään sitä, jos nuo ilmat on tätä helle luokkaa niin puku on liian lämmin[:-]
 
Meidän vauva sai perjantaina kaksi Metallica-bodya! Toinen on 56 ja toinen 68 senttinen... [:D]
Ei oo vaikea arvata äitin lempibändiä... [:)]
 
Takaisin
Top