Mä kävin eilen Ikeassa tuhlaamassa kesälomarahoja.. ja samalla käytiin kaverin kanssa kolmessa lastentarvikeliikkeessä. Ja mä väitän, että meillä alkaa vihdoin olla kaikki kasassa!! [:D] Nyt on huoneessa matto ja "lelulaatikkokin" pisteenä i:n päällä, vaikkei vielä leluja tarviikaan.. [;)] Ikeasta tarttui huppupyyhe, lampaantalja ym. "pientä kivaa", mitä ei oo pakko saada, mut "noliniinihania".. [8D] Lastentarvikeliikkeistä mukaan tuli uniliina (muistaako kukaan pikkukakkosen peukkua? Tää oli sitä sarjaa ja NIIN pakkosaada-osastoa), ensitutteja 2kpl, riisipaperia kestiksiin maitokakkaa varten ja turvaistuimeen pingu-lelu.. [;)] Tänään kokosin laatikoston ja liimailin onnessani Ikean-viidakkotarroja siihen.. [:)] Loput tarroista liimaan liukuoviin; ihanaa puuhaa!!
Mä oon kanssa päätynyt kestiksiin, AIO:hin, ja kolmekohan taskuvaippaa on laatikossa. Ihan alkuun mä luulen meneväni niillä maatuvilla kertiksillä, jos ei oma olo jaksa pyykätä kestiksiä.. joten nekin on hoitopöydän laatikoissa valmiina. Ammeen ja siihen sen jalustan: saa kylvettää seisaaltaan, hain viime viikolla. Halvin mahollinen oli musta ihan tosi jees setti. Tuttipulloja on muutamia, rintapumpun huusin huutonetistä, uuden. On sekin valmiina: meillä suosittelivat valmennuksessa hankkimaan. (äiti voi käydä tarvittaessa jossain ja isä pärjää sen annilla hetken [;)]). Vaatteet alkaa olla pestynä ja koottain laatikoissa.. jännää!! Aatelkaa, miten vähän enää aikaa!! Voi elämä!!! [8D]