Mitä hankintoja olette tehneet jo vauvalle?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä on pari kuvaa meidän vauvan huoneesta, joka alkaa olla valmis, toivottavasti eivät ole kovin isoja, kamersta oli patterit aika finito, eivät näytä tarkentuneen kunnolla..

Aivan ihana huone!!![:)]
Meillä on lipasto ja sänky sullottu ikkunan eteen meidän huoneeseen.
Ei oikein muuta tilaa ole.... [;)]

Ompa upeat maalaukset teillä huoneessa [:)]
Meinasin itsekkin ostaa samaista kangasta kappaa varten [:D]
muoks. mutta siis päädyin erilaiseen..

wau, ihana huone[:)] Kateeksi käy kun meillä ei saa maalata. Täytyy varmaan keksiä jostain muusta väriä seinälle.

Kylla nyt tweetyn muksun kelpaa tulla. Noin hieno huone - se ei varmaan ikina haluakaan muuttaa kotoa pois..[;)]

Aivan ihanan näköinen huone tweetyn lapselle :) Meidän lapsi nukkuu ainaki ensimmäisen vuotensa meidän makuuhuoneessa kun ei ole muuta mahdollisuutta. Olisihan se kiva saada joskus isompi asunto...

IHANA huone Tweety!!! Superhieno!!!!

Meillä ei oo vielä "ihan" noin siistiä, mutta hahmottua alkaa:

Mirde, mistä tuo sun verhokangas on, se on upea!?

Meillä on kanssa kehto makuuhuoneessa, sellainen hiukan isompi, jalallinen malli missä typy tulee yönsä nukkumaan varmaan sen ekat puoli vuotta. Se on on sen verran korkea ettei karvaisetkaan ylety nenineen tökkimään koko ajan. [;)]

Se on Marimekosta.. hankin sen viime kesänä, kun aloin huonetta sisustelemaan "viidakkoteemalla".. Meillä on kehto tuolla huoneessa ja pinnis. Kehto voi olla, että siirtyy olkkariin sitten päiväunipaikaksi. Nähtäväksi jää. Yöt oon ajatellut nukuttaa kaverilta lainaan saadussa riippumatossa: se on kuulemma hyväksi havaittu. Sen sais sit "osittain" sängynpäälle: lyhyt nostaa syömään.. [;)]

Tulin vaklailemaan tuolta kesäkuisista,Sorppa[;)][:D] Ihan mahottoman ihania huoneita ootte kyllä vaaveille laittaneet!
Kateellisena katselen kun ei itelle mahollisuutta vielä vauvalle oo omaa huonetta laitella,mutta ehkäpä tässä jossain vaiheessa päästään isompaan asuntoon,niin sitten pääsee kans touhuilemaan[:)][:)]
Oon kans hurahtanu tuohon vihreeseen,niinkun täällä näyttää useampi muukin olevan[;)][;)] 

Onpas teillä ihania ja värikkäitä huoneita!! Meillä on hoitopöytä ja pinnasänky alkuun meidän makkarissa ja vasta sitten myöhemmin vauvan kasvaessa sille laitetaan ihan ikioma huone... Luultavasti nukutan vauvaa myös siinä äitiyspakkauslaatikossa alkuun, kun sen saa helpommin siirrettyä huoneesta toiseen yms. jos on tarvis...Mulla on siihen laatikkoon sellaiset äitini ompelemat nätit reunukset, jotka piilottavat koko lootan, ne samat on olleet mulla itselläni vauvana...Kangas on ehkä hieman tyttömäistä (valkoinen pohja jossa vaalean persikan värisiä pieniä perhosia), mutta saa kelvata pojallekkin, kun on kerta äitin vanha!![:)]

meilläkin pääosin suurin osa vauvan tavara hankinnoista vaaleanvihreää. taitaa olla tämän kesän suosikkiväri. [:D]
taisi tuo vihreä innostus lähteä aappalakanoista minulla. [:D]

Jeee sain verhot ja tyynyt eilen valmiiksi ja paikoilleen [:D]
Aika räikeän keltaiset tuli [8|][:)] Mutta lapsen huoneessa pitää olla värejä [:D]

muoks. ja lidlistä tarttui matkaa itkuhälytin.. Toivotaan että se on ok laite [8|]

Anoppi ja appi ostivat autoon vauvakaukalon ja jalustan...
Hoitotason pehmuke ostettu itse...
Vielä puuttuu kylpyamme ja pari tuttipulloa...+ pesuaineet Tiitiäiselle...

Josefina: Me ostettiin myös lidlistä itkuhälyttimet ja ainakin ne toimi kun testattiin verkkovirralla (pattereilla ei olla testattu)...Toivottavasti toimii jatkossakin!!Ainakaan ei olleet kovin kalliit... Huonoja kokemuksia oon kuullut ihan noista kalliimmista "huippumerkeistäkin" (philips yms.).
Ostettiin lidlistä myös soiva mobile (12,90), huppupyyhe+pesukinnas ja pieni peitto...Niin ja tuttipullon/pilttipurkin lämmitin! [:D] (Saa nähdä nouseeko se meidän ostoksista turhimmaksi kapistukseksi!)

vahakangasta voi ommella kuin normaaliakin kangasta. niistä saa mm tehtyä hyviä meikkilaukkujakin. [:D]

Miu, sanotaan, että helpommalla pääset yleensä koneella, mut jos pitää noin kauas lähtee koneen takia niin käsin pääsee ehkä helpommalla[:D]
Ja lopputuloshan riippuu siitä kuinka siististi jaksaa ommella, mut ompeleethan jää sinne nurjallepuolelle, eli varmasti saat ihan hyvän tehtyä[:)]

kannattaa käyttää paksua kestävää lankaa jos käsin lähtee ompelemaan. itse olen laiska käsinompelija niin en lähtis ees siihen hommaan,roudaan aina kaikki ompelukset tuttuni ompelimoon ja lainaan koneita. [:D] mut tosiaan ei ehkä kannata millään 100paksusilla langoilla lähteä käsin ompelemaan mitään päällisiä.

Meitin äitee päätti tulla tänään käymään tuolta 600 kilometrin päästä eikä päästy sitten synnytysvalmennukseen. Mutta ei kai se niin haittaa, kun tuliaisia tuli! Saatiin Brion matkarattaat, vauvan untuvatäkin + ensityynyn, kasa leluja,vauvan pyyhe ja mun vanha huopa ja ensimmäinen mekko[:)] Tosin tämähän on kuulemma poika... niin kaikki on alkanut mahasta sanomaan[:D]
Käytiin myös ostamassa (äiti siis osti) kylpyamme ja vaippoja. Tottakai valitsin punaisen ammeen kun se oli niin hieno. Siinähän poika kärsii sitten jos ei kelpaa[;)]

Takaisin