-Mistä löytyisi edullisia imetystyynytjä?Minkälainen olisi hyvä?? Kirppareilla on ollut, mutta on jäänyt ostamatta ja nyt niitä ei ole näkynyt...
-Kannattaako ammeeseen ostaa sellainen kylvetystuki?? Katselin niitä tänään prismassa ja oikeastaan vaikutti aika kätevältä...
-Minkälainen rintapumppu kannattaisi ostaa? Vai uskaltaako sen hankinnan jättää synnytyksen jälkeen, kun näkee miten hommat lähtee sujumaan?
-Minkälaisia tuttipulloja pitäisi olla, entä tutteja??
-Mitäs apteekista tarttee?
-Minkälainen kuumemittari olisi hyvä? Olen ajatellut ihan tavallista digimittaria, jolla mitataan pepusta...
Imetystyynyn mä ostin uutena, vauvatarvikekaupasta. Oli tarjouksessa. Siskolla on se "pitkä malli" ja suositteli lyhyempää: on käytössä kätevä, kun ei tarvi kietoa ympärille jne. Joten mulla on se "banaaninmallinen". :) Nukun jo nyt sen kanssa: saa polvien väliin: ei maha litisty patjaan..
Mä kysyin valmennuksessa kylvytystuesta. Sanottiin suoraan, että on rahastamista.. ettei kandee ostaa. Siinä et saa pestyä selkäpuolta ollenkaan jne. Joten mä jätän kauppaan; harkitsin sitä myös. Ammeen jalkoja sen sijaan suosittelivat: sitä, millä sen saa korkealle, ettei tarvii kyykkiä. Itse mietin, että jos pesis saunan lauteilla. :)
Mä ostin Avent Isis rintapumpun: suosittelivat valmennuksessa mallia, jota saa pumpattua yhdellä kädellä. Ja tuo oli monella keskustelupalstalla kehuttu malli. Huusin huuto.netistä uuden edullisesti. [:)]
Tuttipulloista ja tuteista en osaa sanoa mitään yhtä mallia tms.. kai niissä on hirveesti eroja, riippuu siitä, mitä haluat mallilta ja mistä vauva tyksii.. [:D] silikonia, luonnonkumia? Sit on niitä koliikkipulloja erikseen jne. Mä oon saanut kaverilta niitä aventin koliikkipulloja "miljoona": heillä oli hankala alku. Ja yhden oon ostanut, semmosen pääkallopullon.. [:D] ku oli niin hieno. Ja tutteja on muutama. Pitää niitäki sit kattoa lähempänä.. ihan pienen vauvan mallia ei taida vielä ollakaan meillä..
Kuumemittarin mä oon ajatellut hankkia ehottomasti sellasen normidigin, peppumallia, jossa on joustava pää. Mä en usko noihin korva- ja otsamittareihin pätkääkään. Ja se on oikeesti luotettava, kunhan muistaa, että suoliarvo on puoli astetta kainaloarvoa enemmän.. [;)]
Näin tuumii hän. Katotaan, mitä muut on mieltä.