Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Mun nimimerkki on muunnos mun netissä enemmänkin käyttämästä nimestä, jota nyt en tähän kirjoita etteivät tuttavat googleta vauvauutisia etuajassa :D Sen nimimerkin puolestaan mulle nakkasi joku violetti kuningatar eräässä unessani. Herätin itseni ja kirjoitin sen ylös kun kuulosti niin omituiselta, ja myöhemmin nimimerkkiä miettiessäni päätin ottaa sen käyttöön. :)

Minulla nimimerkki on jostain vuosien takaa - tämä samainen tosiaan ollut monessa paikassa käytössä, pitkään. Kai se ensimmäisen kerran lähti siitä, kun rekistöröidyin eräälle foorumille ja tarvitsin apua. Myöhemmin sitten tuli käytettyä muualla samaa - tykästyin tähän :)

Jossakin tv-ohjelmassa oli suloinen aasi jonka nimi oli Jelly Bean. Piti oikein googlettaa että mitäs tuo Jelly Bean meinasikaan kun monesti kuullut niin nehän ovat niitä värikkäitä pääsiäiskarkkeja. Raskauden alkuturvotuksen johdosta mietin myös nimeä Jelly Belly mutta mieluummin tämä :rolleyes:

Noh jospa minäkin, kun nyt oon aktiivisemmin alkanut täällä kirjoittelemaan... ccix on vaan jännä muunnos corvus corone cornixista, eli siis variksesta :D oon lapsuudessa hengaillut varisten kanssa ja se lintu nyt vaan mustan harmaassa puvussa tuntuu jollain tapaa olevan osa mun elämää :)

Takaisin