Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Teininä käytin tollasta ja tuli jostain syystä laitettua se taas tänne. Se kuulosti silloin vähän joltain eteeriseltä fantasiahahmolta tms ja lähdesanat oli aaria (siis laulu, tykkään musiikista) ja englannin sana aerial, eli ilmava, kevyt, ilmassa tapahtuva (olisin halunnu lentäjäksi) tai myös antenni eli joku, joka ottaa vastaan muiden "lähetyksiä"...

Luckylady13 tuli sarkastisesti jo aikanaan keksittyä, kun tuntui siinä vaiheessa, että kaikki kaatuu niskaan joka tapauksessa jossakin vaiheessa, 13 tuli sitten siihen omana onnennumeronani, kun muilla se on yleensä epäonnen numero. Kyseinen teksti on myös tatuointina. :)

Vargynja tarkoittaa naarassutta. (Kieli saattaa olla muinaisnorjaa, mutta en ole varma kun ainoa paikka mistä asiasta mitään tietoa olen onnistunut löytämään on englanninkielinen wikipedia-artikkeli, joka on pitkä kuin nälkävuosi. Ja mun kielitaito on aika onneton.) Alunperin nimen näin yhdessä kirjasarjassa, josta pidän kovasti. Pidän susista ja olen ehkä jollain tavalla itsekin (yksinäinen) susimainen ja sukupuoli toki täsmää myös.

Mieheni minulle keksimä lempinimi. Tämän lempinimen hyväksyn ja pidänkin siitä, sillä moni muu ihminen kutsuu mua Helluksi ihan ilman kysymättä, että onko se ok, ja aina se särähtää ikävästi korvaan. Olen aina tykännyt mieluummin siitä, että mua kutsutaan oikealla nimelläni. Ja Hellis sekä Hellu ovat tietenkin väännös oikeasta nimestäni :)

Sulla on ReginaVeritas niin hieno nimi, ettei siitä ole tarvinnut vääntää lempinimiä! :wink

Mun nimestä sen sijaan on väännetty mm. Mirtsa-Virtsa, mikä ei kovin imartelevalta ole tuntunut...:smiley-angry026

Halusin valita sellaisen nimimerkin, joka kertoisi edes jotain minusta, vaikka kukaan ei sitä tajuaisikaan :p
Horoskooppini on kaksonen eli gemini. Tykkään myös lueskella horoskooppeja, vaikka "ennusteet" ei paikkaansa monesti pidä niin luonnekuvaukset ovat olleet itseni kohdalla sekä lähipiirissäni hyvinkin osuvia :grin

Onlyer tämä vaan tarttui joskus teini vuosina ja siitä ei eroon pääse. Itse asiassa en ole edes varma mitä tuossa muodossa loppujen lopuks tarkoittaa. Isaan englantia mutta en muista niitä eri päätteitä yms

Takaisin