Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Heh, en edes muista mikä aivopieru tämä nimimerkki on ollut joskus aikoinaan, kun tänne foorumille liityin. Tosin on sellainen ettei kukaan tuttu nimimerkin perusteella tunnista. :wink Oikeastaan mulla ei yhtään missään muualla ole tätä nimimerkkiä käytössäkään. Varmaan pyöritellyt jotain moon ja flower välillä ja päättänyt sitten yhdistää ne.:facepalm:

Miun nimimerkki tulee toisesta nimestäni ja osittain myös siitä, että yksi miun lemppariartisteistani on Christina Aguilera. Z nimimerkin lopussa tuo jotain omaa kivaa pikku särmää siihen. :P

Mun nimimerkki synty varmaan siitä kun kesällä kuulin ton olevan yhen tuttavan lempinimi ja yksissä sukujuhlissa mun tytärtä kutsuttiin sit tällä nimellä. Ei mitenkään kytköksissä toisiinsa nää tapaukset ole mutta se vaan jäi omaan päähän ja kukaan ei sen jälkeen tota ole käyttänyt niin päätin pitää itselläni tämän tälläisena muistona asiasta. :)

Olen ikuisuuden käyttänyt erästä toista, samankaltaista nimimerkkiä muilla foorumeilla ja tänne rekisteröityessäni halusin ottaa käyttöön uuden nimen. Kirveli on sopivan lyhyt ja mauste, kuten vanhakin nimimerkkini. Lisäksi, kun kerta vauva-aiheisella foorumilla ollaan, ja vauvakuume aiheuttaa mulle välillä vähän kirveleviäkin fiiliksiä, on nimi enemmän kuin passeli. :grin

Oma nimimerkki koostuu jo teini iässä saadusta lempinimestä Mansu ja oli nyt pakko lisätä loppuun toi-liini kun jollain oli jo käytössä toi Mansu siis...sain sen niikin hauskasta jutusta kun mansikkakortsuista..Sain joskus serkkulikan kans mansikkakortsu terveisest tuntemattomalta ihailijalta ..siitä serkkulikka kekkasi ton Mansun :D

Mulla nimimerkkini on eräänlainen (kaukaa haettu) väännös sukunimestäni, jonka on keksinyt joku perhetuttu. Meitä oli useampi sisko, joista minä olin se pikku-Äyriäinen :D

Mjaa...mä olen tällänen oman elämäni Ihaa, joten Piikkipensas sopinee kivasti. Mutta lupaan, että tämä pensas ei vaan pistele, se kukkii myös kauniisti :p
Samaa nimimerkkiä en olekaan käyttänyt kuin yhdellä toisella vauva-foorumilla (jonka tosin jätin jo omaan arvoonsa inhottavien ihmisten ja laiskan keskustelun myötä).

Nimimerkkini on omani ja mieheni nimien yhdistelmä jonka mies kehitti joskus kun leikillään mietittiin lasten nimiä. Jos tyttö tulee niin miksi ei vaikka toiseksi nimeksi. Ja 2016 olisi vauva tulossa!

Syksynlapsi olen itse ja aloin syksyllä 2013 esikoistyttöä odottamaan. Siitä se jotenkin tuli kun hieman päässä pyörittelin vaihtoehtoja. En käytä samaa nimimerkkiä muualla, muistaakseni.

Takaisin