Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Muunnelma lempinimestäni. Lempinimeni on sen verran persoonallinen, että sitä ei voi käyttää, jos haluaa pysyä anonyyminä. Niinpä jätin osan kirjaimista pois ja muutin kirjainten järjestystä. Siitä sitten syntyi Keku :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun tulee siitä kun meillä on lemmikkieläin chinchilla ja sitä sanotaa tutummin sinsu, kun hänen oikea nimi on niin vaikea lasten lausua. Lemmikki on mulle rakas ja sen vuoksi nimi hänen mukaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Halusin valita sellaisen nimimerkin, joka kertoisi edes jotain minusta, vaikka kukaan ei sitä tajuaisikaan :p
Horoskooppini on kaksonen eli gemini. Tykkään myös lueskella horoskooppeja, vaikka "ennusteet" ei paikkaansa monesti pidä niin luonnekuvaukset ovat olleet itseni kohdalla sekä lähipiirissäni hyvinkin osuvia :grin

Hehee, minä heti ajattelin, että se tulisi tankotanssi-liikkeestä nimeltä gemini :grin

Omasta etunimestä ja miehen sukunimestä väänsin. Tuli ihan nätti nimimerkki, vaikka jotkut alkuun lukikin sen täällä ahneksi :D

Mies sanoo mua monesti Raksuksi, mutta väänsin sen Naksuksi, kun Raxu on se viulunsoittaja Raksu, enkä halunnut olla se :D Tai haluaisin, kun se on niin kaunis ja hehkeä, mutta kun en oo :greet015 Näin looginen on mun nimimerkki :p

Lume on rakaan koirani nimi, joka on myös kuvassa, Lume lopetettiin n. vuosi sitten n. 2 vuotiaana maksashuntin takia ja nimi jäi elämään iäksi <3

Mulla oli ala-asteella ystävä, joka kutsui mua janezkiksi ihan etunimeni perusteella. Siitä se sitten vaan jäi. :)

Takaisin