Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Anouk on Pieni suklaapuoti elokuvan pääosan tyttären nimi..Rakastan elokuvia, ja kyseisen elokuvan äiti-tytär suhde herätti itsessäni vahvasti muistoja omasta lapsuudestani..(vaikka oma äiti ei ollutkaan suklaakauppias :D mutta samalla tavalla ulkopuolinen ja "outo" paikkakunnallamme) Elämäniloinen elokuva muutes, suosittelen kaikille :)

Masuasukkia (rv 6+1) aloin vaistomaisesti kutsumaan lempinimellä Nuuk, ja mieskin ihastui välittömästi Anouk-nimeen..:D

Sydänkäpynen tulee laulusta, jota isoäitini lauloi minulle kun olin lapsi. Siitä laulusta on tasan jäänyt mieleen tuo sydänkäpynen, mitään muuta en muista sanoista tai sävelestäkään.. :shy:

Lempinimeä mulla ei ole ja oma nimi käy pidemmän päälle tylsäksi, jos kaikkialla sillä esiintyy. Olen aina ajatellut raskaana olevien naisten hehkuvan rakkautta ja kaikkea positiivista, joten raskaana voisin itsekin olla hehkuva. :)

Joku nimimerkki piti keksiä joten tein sen tyypillisen; katselin ympärilleni ja löysin muistaakseni jonkun mehupurkin. Tutkin sisällysluetteloa ja otin sen ekana silmiin pomppaavan sanan. Aika tylsä "tarina"... :rolleyes:

Ehkä vähän laiska, mutta eipähän tarvitse miettiä pitkään. :grin Mitähän kaikkia lyijytäytekyniä ja nettitikkuja mulla on ollutkaan eri paikoissa nimimerkkeinä... :smiley-ashamed008

Takaisin